.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری میزبان نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیای مرکزی

شمال نیوز: رئیس هیات والیبال مازندران ، گفت : نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیای مرکزی در مازندران برگزار می شود

میلاد تقوی ، رئیس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه 14 تیم در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیای مرکزی شرکت می کنند ، اظهارداشت : از این تعداد چهار تیم برتر آسیایی در مازندران و 10 تیم که از رنکینگ پایین تری برخوردارند در بنگلادش به رقابت می پردازند.

 رئیس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه این مسابقات با شرکت تیم های هندوستان ، قزاقستان ، ایران «الف» و «ب» برگزار می شود ، افزود : با توجه به عدم شرکت تیم پاکستان در این مسابقات با رایزنی های صورت گرفته تیم «ب» ایران با نام مازندران در این مسابقات شرکت می کنند.

تقوی زمان برگزاری مسابقات را چهارم تا ششم اردیبهشت ماه دانست و عنوان کرد : امیدواریم با تلاش و همدلی مسئولان استانی میزبان شایسته ای برای برگزاری این مسابقات باشیم

وی به کمبود سالنهای ورزشی استاندارد در استان اشاره کرد و گفت : سالن سید رسول حسینی با وجود اینکه بافت قدیمی دارد از سالن های خوب استان محسوب می شود .

رئیس هیات والیبال مازندران با اشاره به بازسازی سالن سید رسول حسینی ، بیان داشت : مسولان ورزش و جوانان مازندران از 27 اسفند شبانه روز برای برگزاری بهتر مسابقات مشغول کار هستند.

 تقوی با بیان اینکه از سوی فدراسیون آسیایی برای مسابقات جوایزی در نظر گرفته شده است ، گفت : به تیم ملی و تیمهای خارجی در این مسابقات یادبودی نیز داده می شود .

 وی به ظرفیت والیبال استان مازندران اشاره کرد و افزود : در استان استعدادهای خوبی در زمینه والیبال وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

 رئیس هیات والیبال مازندران در پاسخ خبرنگار خبرآنلاین مبنی بر اقدامات صورت گرفته این هیات در حوزه والیبال ساحلی ، اظهارداشت : پیگیری های لازم برای برگزاری مسابقات ساحلی صورت گرفته که تاکنون شهرهای جویبار ، رامسر و فریدونکنار در خواست میزبانی این مسابقات دادند .

 تقوی افزود : امیدواریم یکی از پنج مرحله مسابقات لیگ برتر کشور در استان مازندران برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.194 seconds.