.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار اعضای شورای شهر نکا با آيت الله طبرسي مطرح شد ؛
مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران حق نکا است + تصاویر
شمال نيوز: رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این دیدار گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم....

شمال نیوز : شهردار و اعضای شورای اسلامي شهر نکا با آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر نكا، رئیس شورای شهر نکا در اين جلسه گفت: با وجود 500 میلیون تومان هزینه مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران ابطال شد.

محمدرضا غلامی اظهار داشت: تفاهم‌نامه احداث کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر و کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا در یک روز منعقد شد و شهرداری نکا به تمام تعهدات خود برای احداث کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر عمل کرد اما شهرداری بهشهر یک ریال از حق‌السهم خود را برای ساخت کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا پرداخت نکرد.

وي گفت: در پایان سال گذشته مسئولان بهشهر با اعمال نفوذ و مکاتبه با استان، مجوز کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در نکا را ابطال کردند تا برای احداث کشتارگاه در بهشهر مجوز بگیرند که ما مخالف ابطال این پرونده هستیم.

رئیس شورای شهر نکا با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان برای زیرسازی و کارهای اولیه در کشتارگاه نکا هزینه شده است و نباید این بیت‌المال به هدر برود، گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید در اسرع وقت برای کشتارگاه نکا چاره‌اندیشی کنند، ما با تمام توان از ساخت کشتارگاه در نکا دفاع کردیم و می‌کنیم و امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی نیز به یاری ما بشتابند تا حق نکا در این کشتارگاه ادا شود.


عدم ساماندهی حادثه دیدگان سیل 78

غلامی درباره رودخانه‌ای که از وسط شهر نکا می‌گذرد، بیان کرد: به دلیل عدم ساماندهی و عدم اختصاص بودجه کافی به رودخانه نکا، رودخانه‌ای که می‌توانست مرکز تفریحی باشد بعد از سیل سال 78 تاکنون بدون ساماندهی رها شده و تعریض، ساماندهی و سیل‌بند آن بدون اختصاص بودجه‌ای رها شده است.

وی با اعلام اینکه نکا شهری فراموش شده در مازندران است، خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی شهر نکا از دیگر مشکلاتی است که مسافران و گردشگران را سرگردان می‌کند و باید برای احداث تقاطع غیرهم‌سطح آن چاره‌اندیشی شود.

در ادامه آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: شهر نکا از جمله شهرهای صنعتی و جوان مازندران است و مسئولان شهری باید با همت بیشتری در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی افزود: مشکلات در همه شهرها و مناطق مختلف استان وجود دارد و رفع این مشکلات و معضلات در گرو تلاش همه‌جانبه مسئولان و همکاری و همراهی مردم است.

امام جمعه ساری بیان داشت: با استقرار ادارات مختلف در شهرستان نکا و شکل‌گیری کامل فرمانداری، شهر از نظر اداری مشکلی ندارد و در ادامه راه نیازمند رفع مشکلات بودجه‌ای و توافق توسط شورای شهر برای رفع مشکلات است.

آيت الله طبرسي طبرسی ادامه داد: اینکه کارخانجاتی با آلودگی‌های مختلف در شهر نکا وجود دارد باید توسط مسئولان ذی‌ربط بررسی شود و در این رابطه همه مسئولان باید با وفاق و همدلی در رفع این مشکلات اقدام کنند و بررسی انجام شود تا همچنان که آلودگی نصیب شهر می‌شود، عوارض لازم نیز از کارخانجات کسب شود.

وی تصریح کرد: شاید در گذشته شهر نکا دارای وسعت فراوان و مناطق اقتصادی وسیع نبود و رشد اقتصادی همچون زمان فعلی وجود نداشت اما با رشد شهر و استقرار ادارات و فرمانداری، این شهر نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و دارای رشد اقتصادی سریع بوده که باید متناسب با رشد اقتصادی امکانات ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ترکیب بافت شهر و افزایش رشد شهر نکا را پل و یا رودخانه وسط شهر به‌هم زده است، یادآور شد: وجود این رودخانه در وسط شهر مانع انجام برخی از امورات مربوط به ساخت‌وساز و توسعه راه‌ها شده که به همین دلیل نکا نمی‌تواند توسعه چندانی در راه‌های مختلف و متعدد داشته باشد.

طبرسی در پایان با بیان اینکه بررسی آلایندگی‌های کارخانجات نکا بررسی می‌شود، گفت: مشکلات ناشی از عدم ساخت کشتارگاه صنعتی شرق مازندران در نکا نیز از دیگر مشکلاتی است که از دغدغه‌های شهروندان و مسئولان است که در جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان، امام جمعه نکا و مسئولان ذی‌ربط این مسئله بررسی می‌شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.