.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد ؛
سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان
شمال نیوز: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر دولت تدبیر و امید به گیلان در دهه‌ آخر فروردین خبر داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان در دهه‌ آخر فروردین خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد شریعتمداری در پایان نشست با استاندار و مجمع نمایندگان که در آستانه سفر رئیس‌جمهور به گیلان برگزار شد، گفت: در این نشست درخصوص تمهید مقدمات سفر کاروان تدبیر و امید در دهه آخر فروردین و استفاده از نظرات استاندار و مجمع نمایندگان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه بررسی پروژه‌های در دست اجرای گیلان و اولویت‌بندی آن از دیگر موارد مورد اشاره در این نشست بود گفت: در این نشست استاندار گزارشی از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی جمع‌بندی شده دستگاه‌های اجرایی استان را مطرح کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به برگزاری نشست استاندار و مجمع نمایندگان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در این جلسه نیز که در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان انجام پذیرفت مباحث مرتبط با توسعه و عمران گیلان بررسی شد.

وی همچنین از برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی استان گیلان در آستانه این سفر در تهران خبر داد و گفت: این مراسم هفته جاری با حضور بیش از 70 دستگاه و سازمان بزرگ اقتصادی کشور از نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های سرمایه‌گذاری، بازنشستگی کشوری و لشکری، مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌های بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه استاندار گیلان مقدماتی را فراهم کرده است تا بعد از انجام سفر کاروان تدبیر و امید همکاری گسترده این نهادها با استانداری ادامه یابد گفت: یکی از اهداف برگزاری نشست توسعه ظرفیت‌های اقتصادی گیلان، شتاب بخشیدن به توسعه استان است تا در کنار آنچه که از محل منابع عمومی صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود از پتانسیل‌های بخش خصوصی به خوبی بهره بگیریم.

وی به قابلیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های گردشگری و دریا اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای شکوفایی پتانسیل‌های استان قدم‌های مثبت برداریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه به رغم توسعه همه جانبه گیلان در بخش‌های گوناگون که با خدمات فراوان دولت‌های مختلف پس از انقلاب انجام پذیرفت این استان در برخی موارد با محرومیت‌های اقتصادی مواجه است گفت: امیدواریم سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید با مهمان‌نوازی مردم گیلان مطلع ارزشمند برای شتاب بخشیدن به توسعه باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سامان 17 فروردين 1394
آقای رئیس جمهور این سفرهای دوای درد مردم نیست بلکه فقط هزینه های بیهوده بیش نیست آیا بهتر نیست شما هم مثل آقای احمدی نژاد نباشین بهتره به جای این همه هزنه نمایندگان خودرا به صورت محسوس یانامحسوس باکمترین هزینه به استانها بفرستید تا ازاوضاع شهرها ،خرابی هاف نابسامانیها، گرانیها،کنده کاریها که آن هم شما وقتی مسئولین ازامدن شما مطلع میشوند به فکر وصله زدن ان می افتند آقای رئیس جمهوری که هیچ وقت هیچ کامنتی یا هیچ نامه ای را خودت نمی خونی و فقط مردم ساده به خیال اینکه شماها نامه ها رومیخونین براتون نامه مینویسن لطفا به این چند بند توجه نمایید:
چرا یکی ازمسئولین که دم از مدیرت ومدبر بودن میزنن نمیگن تکلیف نیروهای قراردادی دستگاه های دولتی چه میشود چرا هرباره نیروی جدید وارددستگاه میشود اما متاسفانه نیروهای قراردادی که بالای 10سال سابقه دارند هنوز بی تکلیفند وهرباره به بهانه های مختلف که بودجه نداریم ،دولت نیروی مازاد داردو...چرا چرا
اخه اونهایی که تومجلس فقط میگین مخالفین چرا تویک اداره تویک اتاق تبیعیض رسمی وقراردادی وجود دارد درصورتیکه بعضی ازقراردادی ها سابقه شون ازرسمی ها بیشتر است اهای آنهایی که دم از عدل وعدالت میزنین کجایین بس من 11سال نیروی قراردادی هستم هم حقوق وهم اضافه کارم ازیک نیروی رسمی که سابقه اون ازم کمتر است پایین تر میباشد چرا نماینده هاچاره ای نمی اندیشند چرا..
حسيني 16 فروردين 1394
يك نفربه داد مالباختگان صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهر اعتماد آريا برسد.از وعده هاي توخالي مسئولان بي عرضه و بي خاصيت استان خسته شده ايم.چند نفر قصد دارند در روزهاي آينده خودشان را جلوي اين صندوق به آتش بكشند.چرا اينقدر خون به دل مردم بدبخت مي كنيد.خجالت بكشيد و از مناصب غصبي كه با هزار و يك پاچه خواري و دغل كاري از شايستگان و خبرگان گرفتيد كناربرويد.آقاي استاندار معلوم هست چكار مي كني؟آقاي معاون سياسي كجا هستيد؟ دو نماينده مردم ساري كجاهستند؟چرا به داد مردم نيمرسند؟
من ایرانیم جانباز جنگ 17 فروردين 1394
هشت سال چنین بود صدای کسی در نیامد حاله زبان دارید آن هم سر کشی برای نظارت دقیق بر ادارات ومسئولین بد ،خوب تشخیص داده شود کم کار معلوم شود ؟؟؟اقای سامان و حسینی تا حال زبان در دهان نداشتید زبان دار شدید ؟؟؟از درج تشکر
نا شناس 17 فروردين 1394
هوای بهارشمال برای شماخوبه حالا بیا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.