.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار به مناسبت12 فروردين؛
دوازدهم فروردين نور اسلام را متجلي ساخت
مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد

 شمال نیوز: در آستانه 12 فروردين سالروز جمهوري اسلامي ايران پيام مشتركي از سوي آيت‌ا... طبرسي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ساري و دكتر ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد .
 

پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت هفته وقف
به گزارش شمال نیوز؛ متن پيام بدين شرح است :


در يوم‌الله دوازدهم فروردين 1358 با حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ايران در پاي صندوق‌هاي رأي نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

در 12 فروردين ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اكثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 98/2 درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد و بهار انقلاب اسلامي تجلي يافت و مقطع تاريخى بى‌ نظيرى در تاريخ كشور ما گرديد تا خورشيد انقلاب نورافشاني كند و اين امت را به خداباوري، استقلال و فتح قله‌هاي عظمت و شكوه رهنمون سازد.

در حقيقت 12 فروردين روز تجلي بلوغ فكري و سياسي مردم فهيم ما، در سايه اسلام و رهبري داهيانه امام عظيم‌الشأن بود. روز مبارك و مقدسي كه ملت نستوه ايران با فريادي رسا و پرطنين به جمهوري اسلامي «آري» گفت و اراده‌ي تاريخي خود را محقق ساخت.

12 فرودين همانگونه كه بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) بيان كردند روز نخستین حكومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

مردم عزيز و ولايتمدار مازندران در جشن باشكوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و 10 هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارد.

اينجانبان ضمن گراميداشت بهار فاطمي و تبريك سال نو و حلول بهار طبيعت در سالي كه به نام "دولت و ملت همدلي و همزباني" از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ايران نام‌گذاري شده است، يوم ا... 12 فروردين را كه طليعه عظمت مردم ايران، پيروزي مستضعفين بر مستكبرين و روز تثبيت انقلاب اسلامي است گرامي داشته و آرزو مي كنيم زمينه‌ي تشكيل حكومت جهاني اسلام با ظهور حضرت ولي عصر (عج) گردد.          
 
نورالله طبرسی                                                                                          ربيع فلاح جلودار
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ساري                                         استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.