.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشریح اهداف اقتصادی دولت در سال ۹۴

رئیس دفتر رئیس جمهور با تشریح اهداف اقتصادی دولت در سال ۹۴، اعلام کرد: سال گذشته موفق به مدیریت و مهار نرخ تورم در محدوده ۱۵ درصد شدیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد نهاوندیان در تشریح اهداف جدید اقتصادی دولت در سال ۹۴، گفت: دولت در سال گذشته دو اولویت اصلی برای خود مشخص کرده بود و تلاش کرد نرخ تورم را مهار کند و دیپلماسی فعالی در عرصه بین المللی داشته باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اعلام اینکه سال گذشته دولت توانست نرخ تورم به ۱۵ درصد کاهش دهد، تصریح کرد: خروج از رکورد و رونق اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد که سال ۹۴ قدم های بلندتری برای این کار برخواهد داشت.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه فضای اقتصادی کشور نسبت به قبل امیدوارانه تر شده است، بیان کرد: در عرصه سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای تلاش کردیم عزت، حکمت و منطق ملت ایران را به خوبی به نمایش بگذاریم و امروز ایران توانسته با رویکرد مودبانه و منطقی افکار عمومی جهان را همسو با خود قرار دهد و این در حالی است که اکنون در اردوگاه دشمن شاهد احتلافاتی هستیم.

این مقام مسئول به روابط با همسایگان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مناسبات دوستانه‌ای میان ایران و این کشورها وجود دارد و از حالت بد بینانه‌ای که بعضا وجود داشت، خارج شده است.

نهاوندیان درباره اولویت های دولت در سال ۹۴ هم توضیح داد: سال جدید در دولت به صورت جدی رونق اقتصادی را دنبال می کنیم و بر روی ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان متمرکز خواهیم بود در واقع رونق اقتصادی و اشتغال زائی، اولویت های نخست دولت در سال جاری خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با ایجاد اشتغال برخی از اهداف فرهنگی دولت از جمله ایجاد امید در جامعه و مقابله با نا امنی های ناشی از بیکاری نیز محقق خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.