.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با همکاری مراجع قضایی و اتاق اصناف مرکز استان
آغاز طرح پلیس محله در پنج نقطه تجاری شهر ساری
شمال نیوز : سردار جعفری‌نسب با بیان اینکه در اجرای طرح پلیس محله برای نخستین‌بار پنج کانکس خریداری شد و در محل‌های تجاری و مسکونی قرار داده شد، ادامه داد: به‌منظور ایجاد امنیت خیابان فرهنگ و قارن ساری مجهز به پلیس محله می‌شود.....

شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در سال‌جاری با مشارکت مردمی شاهد افزایش امنیت عمومی در مازندران هستیم، گفت: پلیس محله طرح سازماندهی شده‌ای است که با همکاری اصناف و مراجع قضایی در مرکز مازندران اجرا شد.

سردار مسعود جعفری‌نسب در آیین افتتاح و راه‌اندازی فعالیت پلیس محله به صورت سازماندهی شده در مرکز مازندران اظهار کرد: امنیت یکی از شاخص‌های همدلی و هم‌زبانی است که از طریق آن امنیت سیاسی و اقتصادی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس با مشارکت مردم طرح امنیت عمومی را در استان اجرا کرده است، افزود: با استفاده از توانمندی‌های مردمی امنیت را در سطح شهرها و محلات حاکم می‌کنیم.

این مسئول طرح پلیس محله را یکی از فعالیت‌های انتظامی در اجرای امنیت دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی با همکاری اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه قضای طرح پلیس محله را با استفاده از نیروهای مردمی به صورت آزمایشی در مرکز مازندران اجرا کرد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه در اجرای طرح پلیس محله برای نخستین‌بار پنج کانکس خریداری شد و در محل‌های تجاری و مسکونی قرار داده شد، ادامه داد: به‌منظور ایجاد امنیت خیابان فرهنگ و قارن ساری مجهز به پلیس محله می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت نسبی با استفاده از نیروهای مردمی می‌تواند عرصه را برای تخلف از سوی بزه‌کاران تنگ کند.

فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در سال 94 با شعار امنیت محله محور با مشارکت مردم و پلیس در استان آغاز شده است،خاطرنشان کرد: پلیس مردم را در موضوعات امنیتی دخالت داده است هرجا متولی داشته باشد امنیت بیشتر است.

وی افزود: در گذشته پلیس محله بود اما به صورت سازمانی و ساماندهی شده و مردم محور فعالیت نمی‌کردند.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه طرح پلیس محله از مازندران به عنوان الگوی کشوری معرفی می‌شود، گفت: در سال فاطمی قصد ما افزایش ضریب امنیت در مازندران است.

دغدغه نیروی انتظامی و اتاق اصناف تامین امنیت بازار است

رئیس اتاق اصناف مرکز استان در آیین آغاز طرح پلیس محله گفت : یکی از اصلی ترین دغدغه های مشترک نیروی انتظامی و اتاق اصناف ، تامین امنیت بازار است .

عباس رمدانی با تقدیر از سردار جعفری نسب و همکارانش اظهار داشت : طرح پلیس محله در گلوگاههای صنفی ساری ، میزان سرقت را در این نقاط به حداقل می رساند و ان شالله با عزمی که درفرماندهی انتظامی استان وجود دارد بزودی همه نقاط تجاری مرکز استان شاهد استقرار این جایگاهها باشیم .

وی امنیت را مثل آب و هوا ضروری دانست و افزود : یک کاسب و بازاری اگر ماهانه میلیونها درامد داشته اما امنیت نداشته باشد هیچ ندارد و امیدوارم این طرح خوب که ارمغان امنیت بازار است موجب پویایی بیشتر اصناف و صنوف شود .

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیبی 9 فروردين 1394
انصافا از سردار جعفری نسب بلحاظ ایجاد طرحهای امنیتی و از پرسنل شریف نیروی انتظامی استان به جهت اجرای صحیح آن باید کمال سپاس و قدردانی داشت.
در جوامع بشری ارزش دو نعمت تا زمانیکه وجود دارد شناخته نیست اول سلامتی دوم امنیت.
در سال جدید موفقیت فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان و پرسنل شریفشان را از خدای بزرگ آرزومندیم.
نا شناس 9 فروردين 1394
نصب کانکس پلیس محله در ابتدای خیابان قارن نتیجه ای جز زشت کردن مبلمان شهری ندارد
امیر 9 فروردين 1394
سردار خسته نباشی
نا شناس 9 فروردين 1394
ضمن تشکر از دکتر رمدانی و حاج آقا کواکبیان از اقدام جدید در جهت امنیت اجتماعی صنفی با همکاری نیروی انتظامی- شایسته است اصناف بابت این اقدام امنیتی از ریاست مجمع امور صنفی مرکز استان که با عث افتخار استان می باشد تقدیر و تشکر کنند- نوروزی- برق
نا شناس 9 فروردين 1394
سردارعزیزلطفا بطورنامحسوس جلوی کورس گذاشتن ماشینها وموتورسوارایی که درزمان خلوت شدن خیابان فرهنگ باسرعت زیادمسابقه میذارند اقدامی بفرمایند مخصوصابین حافظ وسعدی،ازساعت۱۰شب به بعدهرچه به ۱۱۰ هم زنگ میزنیم ترتیب اثرداده نمیشه
نا شناس 9 فروردين 1394
سردارعزیزلطفا بطورنامحسوس جلوی کورس گذاشتن ماشینها وموتورسوارایی که درزمان خلوت شدن خیابان فرهنگ باسرعت زیادمسابقه میذارند اقدامی بفرمایند مخصوصابین حافظ وسعدی،ازساعت۱۰شب به بعدهرچه به ۱۱۰ هم زنگ میزنیم ترتیب اثرداده نمیشه
فرهنگی 10 فروردين 1394
از زحمات سردار ممنونیم خواهشا برای ترمینال سمنان و مازندران کاری انجام بدهد فضای شهر در این منطقه خیلی زشت شده
ساروی 10 فروردين 1394
خواهش می کنم یه فکری به حال خیابان طبرستان و ساری کنار بکنن خیلی سرقت زیاد شده جداً امنییت نداریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.968 seconds.