.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با بی اعتنائی به تقویم رسمی کشور
تعطیلی خودسرانه مدارس در مازندران و ناکارامدی سیستم اطلاع رسانی و نظارتی!
شمال نیوز: وی که بیش از بیست سال سابقه تدریس دارد با تعجب اظهار داشت : سیستم اطلاع رسانی و بازرسی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ناکارامد است و اگر مشاهده کنید علی رغم پبیش بینی ها هیچ اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی منتشر نشد و بازرسی نیز در این خصوص صورت گرفت ....

شمال نیوز: این روزها بسیاری از مدارس مازندران به تقویم رسمی کشور بی‌اعتنایی کردند و به پیشواز تعطیلات زودهنگام رفتند. اگر چه شنبه وزیر آموزش و پرورش گفته باشد « چهارشنبه بیست‌وهفتم اسفند روز آخر کار مدارس است.» اما در سایه ضعف مدیریتی در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، بسیاری از مدارس تعطیلی های خودسرانه داشته اند !

گزارش خبرنگاران شمال نیوز از سراسر استان حاکی است ، در بسیاری از مدارس استان خصوصا در دوره ابتدایی، روز دوشنبه و برخی امروز را روز آخر تحصیلی در سال 93 اعلام کرده اند و دو تا سه روز زودتر دانش آموزان را تهطیل کرده اند .

بسیاری از خانوده ها هم از این وضعیت نگرانند و روند فعلی را موجب بی تفاوتی به نظم و انظباط در فرزندانشان می دانند .

در این میان اداره کل آموزش و پرورش استان اما از صدور یک اطلاعیه ساده بر روی خروجی سایت رسمی خود دریغ ورزیده و به این اقدام خودسرانه مدارس مهر تایید زد .

نتیجه این که سال تحصیلی دانش آموزان از یک سو به واسطه تعطیلات رسمی، از سوی دیگر به علت تعطیلی پنجشنبه ها و از دیگر سو به واسطه تعطیلاتی که خودسرانه برای خود تعیین می کنند، کوچک و کوچک تر می شود و شکی نیست که دایره روزهای آموزشی دانش آموزان به این واسطه تنگ و تنگ تر می شود.


سیستم اطلاع رسانی و بازرسی در آموزش و پرورش مازندران ناکارامد است

یکی از معلمان ساروی در این رابطه به شمال نیوز می گوید :  تجربه نشان داده در پس برخوردهای منفعلانه مدیران آموزش و پرورش استان ، کمتر مدیری از برخورد اداری و قانونی نگران است که این جای تامل دارد.

وی که بیش از بیست سال سابقه تدریس دارد با تعجب اظهار داشت : سیستم اطلاع رسانی و بازرسی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ناکارامد است و اگر مشاهده کنید علی رغم پبیش بینی ها هیچ اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی منتشر نشد و بازرسی نیز در این خصوص صورت گرفت تا حداقل مدیران مدارس توجه بیشتری نمایند .

این فرهنگی پر سابقه با انتقاد از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران سئوال کرد : نقش هیات رسیدگی به تخلفات در آموزش و پرورش کجاست و چه تخلفی بالاتر از این می توان پیدا کرد که چند روز از تقویم آموزشی مدارس کاسته شود و مدیرکل آموزش و پرورش فقط نظاره گر باشد !

تعطیلی زودتر از موعد مدارس، رسمی است که در چند سال اخیر باب شده وگرنه در دهه های قبل اگر سنگ هم از آسمان می بارید مدارس دایر بود، تا روز آخر و تا آخرین لحظات.

اگر امروز مدارس این چنین در روزهای آخر سال تق و لق می شود نشاندهنده نوعی فرهنگ است که میل به بی اعتنایی به تقویم، روزهای رسمی و کار و تلاش دارد که با زبان بی زبانی، بحرانی در کمین را روایت می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 26 اسفند 1393
باسلام اقای نویسنده متن خودت محصل بودی اینطوری نبودی حال نقد می کنی
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 26 اسفند 1393
شما اصلاً غصه نخور . اگر از اول اسفند هم تعطیل می شد اتفاق خاصی نمی افتاد . اصلاً اعلام بشه روز تعطیلی ( به قول شما ) 29 اسفند وقتی بچه ها از ذوق عید و تعطیلی اون حواسشون به درس و مدرسه نیست دیگه مدرسه رفتنشون فایده نداره . ضمناً اینقدر حساس نباش هرچی هم بچه درس خون باشن آخرش میشن فوق لیسانس بیکار دیگه .
نا شناس 26 اسفند 1393
دبیرستان شهید بهشتی 1 (تیزهوشان)از روز بیستم اسفند به بعد با هماهنگی مدیریت و معاونین عملا تعطیل شد.
نا شناس 26 اسفند 1393
به نظر من فقط دانش اموزان مقصرند چطور بی انصافی میکنید در مالی که مدیران مدارس تا امروز سه شنبه هنوز در مدرسه اند.این بی انضباطی فقط متوجه دانش اموزان و خانواده است اینقدر بزرگنمایی نکنید اگر قصد تخریب هست خیلی مسایل دیگر وجود دارد که انها را علم کنید
پاسخ ها به این نظر
محمد 26 اسفند 1393
تا جایی که من میدونم معلمین و مدیران و سیستم آموزش و پرورش مقصره. میدونین چرا؟
چون کوتاهی میکنن. وگرنه همین دانش آموزانی که شما میگین تا چند سال پیش میومدن مدرسه، اما الان چی باعث شده که دانش آموزا نیان؟
بزارین از تجربه های خودم بگم: مدرسه ی 29 آبان ساری ناحیه 2 با بسیاری از اطلاعیه های مستقیم و غیر مستقیم و حتی کتبی عملا اطلاع رسانی های لازم رو انجام داد. دانش آموزان هم کوتاهی نکردن و تا روز یکشنبه از 37 نفر دانش آموز موجود در کلاس ما 34 نفر حضور داشته و 3 نفر باقیمانده با گواهی موجه غیبت داشتند. حالا سرنوشت 34 نفر چی شد؟ دقیقا گفته ی معلم این بود: حالا که اومدید مدرسه یه امتحان خیلی سخت ازتون میگیرم.
من با قسمت امتحان هیچ مشکلی ندارم، اما این که معلم ها فقط به خاطر منافع خودشون، خودسرانه هرکاری انجام میدن باعث میشه که دانش آموزان حس بردگی داشته باشن. این کاملا در سیستم آموزش و پرورش مشهوده.
در ضمن معلم ها با این کارهاشون نوعی حس تنفر از مدرسه رو در دانش آموزان ایجاد میکنن، به طوری که از 34 نفر کلاس ما(کلاس شماره هشت) فقط دو نفر در زنگ بعد(زنگ سوم) حضور داشتن که مطمئنا اون دو نفر هم هیچ فایده ای در ماندن در مدرسه نمیدیدن و ماندن در مدرسه باعث تلف شدن وقت با ارزش اون ها میشد، به همین دلیل اون دو نفر مجبور به رفتن از مدرسه شدن. در این مورد اگر به صحت حرف من اطمینان ندارید، میتونید مستقیما آمار رو از مسئولین مدرسه دریافت کنید.

البته من بعد از این حرف ها نمیگم که کاملا مسئولان مقصرن، چرا که نمیشه راجع به همه جا به طور یکسان حرف زد.
بنابراین من تنها مخالفتی که با حرف شما دارم اینه که یک جانبه همه ی تقصیر ها رو مختص گروه خاصی نکنید. چون مطمئنا شما هم از همه چیز خبر ندارید، حتی اگر رئیس کل آموزش و پرورش باشید.
مهدی 26 اسفند 1393
دبیر محترم خواهشمندیم از قول خودتان صحبت کنید و خانواده ها را دخیل در این قضیه نفرمائید شما اگر خیلی احساس مسئولیت دارید سعی کنید در زمان تدریس اطلاعات جامع در اختیار دانش آموزان قرار دهید نه اینکه نقد از تعطیلی عید وپنجشنبه وغیره نمائید با تشکر.
پاسخ ها به این نظر
دبیر 25 اسفند 1393
جناب آقا مهدی بچه ها و خانواده آخر هفته را خودشان به بهانه مسافرت یا خرید شب عید تعطیل می کنند ،
ما که هر روز به مدرسه میرویم و فردا چهارشنبه هم خواهیم رفت پس قضاوت و انتقاد نادرست مطرح نفرمایید
میرزایی 26 اسفند 1393
کدوم مدرسه . مگر مدرسه ای هم مانده . دانش آموزی که بدون رفتن به کلاسهای تقویتی محال است در درس پایه تحصیلی خود نمره 10 بیاورد نشان از بی تدبیری نظام آموزشی ما داشته و معلمینی که برای کم نیاوردن معیشت با همدستی همکاران فرزندان دانش آموز را عصرها جهت حضور در کلاسهای تقویتی روانه کوچه و خیابان نموده تا بتوانند از این پشم کلاهی برای خود ببافند. وای به حال خانواده و صد حیف بحال دانش آموزی که بتواند در این جامعه که بنیانش بر بی تدبیری نظام آموزشی بنا شده زندگی کند.
شاکی 26 اسفند 1393
حالا اینقدر قانونمند شدن بعضیا که زروشون به بچه محصلهای بتدایی میرسه حلا دو روز تعطیلی به کجای جامعه ما ضربه میزنه برین جلوی اختلاسهای کلان و بخور بخورهای بعضی روسای ادارت رو بگیرین. ول هکنین شماره بخدا
ناشناس 26 اسفند 1393
باسلام موضوع تعطیلی زود هنگام چه انجام بگیرد یا نگیرد متاسفانه برخی از مدارس و دبیران به جای تدریس درکلاس دانش آموزان را به کلاس خصوصی با هزینه سنگین دعوت میکنند آموزشگاه های خصوصی اگر دانش آموزان نرود عقب می افتاد و دانش آموزان کمتر درآمد دارند را با چشم دیگر نگاه میکنند آیا رسالت یک دبیر ، معلم اینگونه است امیدوارم مسئولین به یاد داشته باشند ما چگونه درس خواندیم در 20سال پیش و امروز چگونه است .
ناشناس 26 اسفند 1393
وقتی خقوق معلمان اسفند قرار است فروردین 94 پرداخت شود چه کسی جوابگو است
ناشناس 26 اسفند 1393
هنوز حقوق معلمان اسفند هنوز پرداخت نشده چه کسی جوابگو است
نا شناس 26 اسفند 1393
جناب نویسنده خودتی تهطیل چیه واژه اتو رو درست کن مگه کلاس در ننشستی برار جان ؟
نا شناس 26 اسفند 1393
خبر فوری ! شروع کلاس ها از 25 فروردین !!
دبیر 26 اسفند 1393
سلام هنرستان معلم کلا ساری تا 28 اسفند آماده خدمت رسانی به دانش آموزان محترم
یک ولی دانش آموز 26 اسفند 1393
در قائم شهر مدارس دایر است آقای نویسنده حداقل می گفتی کدام شهرستانها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
lمنتقد 26 اسفند 1393
من متاسفم آقای مدیر سایت خودت به مدرسه سر بزن دبیران هستند ولی دانش اموز نمیاد اون خانواده ای که صحبت نظم و انظباط میکنه آیا تونست بچه اش را قانع کنه که بره مدرسه .شما که این همه حساس به موضوع آموزش هستید ،نسبت به خود معلم و بلا هایی که بر سر اونا داره میاد هستید با با یه خورده انصاف داشته باشین
رضا 26 اسفند 1393
این آقایونی که اینقدر دنبال ضعف یه مدیر و مسول مملکت میگردند و قرآن خدا رو جاوی خودشون بتاز میکنن که ببینن دیگران واو به واو به اون عمل میکنند در مورد خودشون و خونواده شون و یا اینکه اگر در چنین پسنهایی قرار داشتند واقعا همینطوری بودن ؟ بسه دیگه این انتقادهای نخ نما . فقط تو مازندران نشستی و گیر دادی به یه مدیر که فلان شده و چنان شده . یه آماری از استانهای دیگه بگیر ببین مدارسشون تعطیل شده یا نه بعد تحلیل بنویس و مدیر خراب کن .
طوفان 26 اسفند 1393
اقا معلم که اعتراض میکنی من پدر یکی از همین دانش اموز هستممعلم ها که تو مدرسه هستن دانش اموزان خودشان نمیان اداره چه کار کنه بیاد بچه ها را دستگیر کنه ببره زندان تو راحت میشی تو میتونی جلوی ترقه بازی داخل کلاس خودت بگیری بچه بره مدرسه اسیب ببینه خوبه بیچاره معلم ها کمترین حقوق میگیرن دارن زحمت میکشن من معلم نیستم کارمند یه اداره دیگر هستم وقتی فیش حقوقی یکی از دوستانم که معلم دیدم خجالت کشیدم حالا اداره بیاد اون توقیف کنه از حقوقش کم بشه خوبه
معلم از تنکابن 26 اسفند 1393
دلیلش اینه که در آیین نامه آموزشی مدارس هیچ تنبیه و محرومیتی واسه دانش آموز در نظر گرفته نشده.اگه غیبت غیر موجه معادل بود با محرومیت از امتحان کسی جرات نداشت از مدرسه فرار کنه.معلم با 26سال سابقه
ااا 26 اسفند 1393
خوش به حال معلمان
نا شناس 26 اسفند 1393
برای مدارس و برای فرزندم واقعا متاسفم
نا شناس 26 اسفند 1393
اينه دولت تدبير با اين مدير كل اتيقه اش با اون وزيرش
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 اسفند 1393
عتیقه مجید جان اینجوری نوشته میشه
سوادکوهی ریکا 26 اسفند 1393
چرا شعر میگی . عدم مدیریت مدیر مدرسه چه ربطی به دولت داره ؟
به قول دولت عدالت محور قبلی !!!!!!!!!! به جای بین االتعطیلین ، قبل التعطیلی شد . اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟
ضمنا اتیقه نه دلبندم عتیقه . شما فکر کنم جمعه ها هم مدرسه می رفتی .
نا شناس 26 اسفند 1393
بیسواد تو که عتیقه رااتیقه می نویسی بیشتر انتظار نمی رود
همشهری 26 اسفند 1393
نویسنده گرامی اولا تعطیلی ربطی به به مدیریت نداره بعضی مدیران خودشان تعطیلی اعلام کردند دوما مدارس تا چهارشنبه بیشتر نیست چطور شما در متن نوشتید زودتر از موعد مقرر تعطیل شده در دوره های قبل همیشه یک هفته زودتر تعطیل میشدند حالا برای یکی دو روز اینقدر جنجال میکنید سوما خانواده ها برای راحتی و از سر گذراندن بچه ها به مدارس میفرستند وگرنه درس و تکالیف اوایل هفته تمام شده وپیک های نوروزی دوشنبه تحویل داده شده شما نویسنده گرامی نمیدونم ازروی چه حسابی این متن و نوشتی چون شما مخالف ها نمیتوانید موفقیت و مدیریت مدیر کل را ببینید و ایشان چون از مدیریت بالا برخوردار هستند و ایشان هیچ ضعفی ندارند و از وقتی که ایشان مدیر کل شدند اموزش و پرورش به موفقیت بالا رسیدند به جای تشکر و افتخار زیر اب هم استانی خود را میزنید لطفا ابتدا تحقیق کنید سپس تهمت بزنید
چه بگوییم 26 اسفند 1393
البته از گذشته هم این اتفاق نادرست می افتاد.
اما دوشنبه که برای رساندن فرزند ابتدایی خود به یکی از مدارس خصوصی مقطع ابتدایی 2 واقع در خیابان فرهنگ به مدرسه مراجعه کردم جالب بود که به من گفتند بچه را برای چه آوردی مگر کسی در خانه نبود. خب حالا بیاور ولی زنگ زدیم بیا و ببریدش!
واقعا متعجب شدم . چراکه معلمان آن مدرسه را شنیدم که نشستند و حضور دارند ولی کلاس برگزار نمی کنند.
همشهري 26 اسفند 1393
باز هم فرهنگيان برن اعتراض كنند چرا حقوقشان كم است اينجوري كه كار مي كنيد همين قدر هم از سرتان زياد است.
ما كارمندان دستگاه هاي اجرايي با فرزندانمان به كه بسپاريم تا اين معلمان كمي بيشتر استراحت كنند.
پاسخ ها به این نظر
فیضی 27 اسفند 1393
همشهری جان معلمان پرستار بچه ات نیستند . حق با شماست واسه سر معلمان زیاده !! از قدیم گفتند هر چه پول بدی آش می خوری ! تو که پول زیاد دادی گفتی بچه ات را مدرسه خصوصی بردی ! هنوز اول کاری بعد کلاسهای خصوصی و ... هم میاد نگران نباش . تا زمانی که امثال شما شان معلم را در حد لله بچه و ادبیات اینگونه شما که واسه سرشان زیاده هست متاسفانه باید منتظر هزینه های بیشتر مادی و معنوی و اخلاقی در آینده باشید .
نا شناس 26 اسفند 1393
سه ماه تابستان تعطیل هستند تعطیلات عید را کاملا تعطیل و حتی چندروز پیش از عید را نیز تعطیل هستند پنج شبه ها نیز تعطیل و و و / تازه می گویند چرا حقوقشان کم هست . بیچاره کارمندان دولتی 8 ساعت کامل باید کارکنند و حتی خیلی ها ناهار هم ندارند تابستان ها و عید و .... تعطیل نیستند ولی حقوقشان ....
پاسخ ها به این نظر
احسان 26 اسفند 1393
اثربخشی کار در کارمندان ایرانی تنها 20 دقیقه اعلام شد .
حسین 26 اسفند 1393
بنده موقع صحبت همین فرهنگی در آنجا حضور داشتم ، فقط می خواهم بگویم که چرا خودت فرزندت را از یکشنبه به مدرسه نفرستادی ؟ اتفاقا روز یکشنبه فقط بچه خودت غایب بود . می دانم که دنبال پورشریعه هستی . منطقی باش و چرا خودت اهل عمل
577 25 اسفند 1393
با سلام باستحضار نویسنده محترم این مطلب عرض کنم که ، مدارس استان ،تمامی باز هستند مدیران و معلمان در مدارس حضور دارند ولی نمی دانستن که باید این آخر سالی یک ماشین بگیرن برن دم در خونه دانش آموز ،اونو بکشن بیارن مدرسه ،عزیز ! معلمان از کلاس رفتن و مدرسه رفتن خسته نمی شند و هیچ یک از دست اندر کاران وزارت آموزش و پرورش اعلام تعطیلی نکردند. چرا خانواده ها دانش آموزان به مدرسه نمی آرند. کدوم دانش آموز به مدرسه اومد دستش رو گرفتند انداختن بیرون .دانش آموز وقتی می گه من مدرسه نمیام ، باید برم خرید ... مدیر و معاون و معلم چکار کنه . فوقش بگن نمره کم می کنیم ! نمره انضباط کم می کنیم ....!و...
رضا 26 اسفند 1393
آقایون مسئول و متعهد و نگران چرا از تعطیلی دو هفته قبل از نوروز دانشگاهها اعم از دولتی و آزاد و غیر انتفاعی مطلب نمی نویسید. تعطیلی مدارس توسط دانش آموزان و خانواده هایشان صورت می گیرد. مگر شما تحقیق درستی انجام داده اید که این گونه جهت دار مطلب می نویسید. اگر تعطیلی بوده در کل کشور بوده. مگر اساتید دانشگاه ها و مسئولین آن چند برابر فرهنگیان حقوق نمی گیرند که به هر بهانه ای دانشگاهها دایم تعطیل است. آیا نمی بینید ....
نا شناس 26 اسفند 1393
عتیقه
درست بنویسیم!!!!!!!!

سعید ازساری 26 اسفند 1393
سلام : بنده دبیر اداره ناحیه یک ساری هستم . اگرمیخواهید باهم به لحاظ سیاسی مبارزه کنیدویکدیگر را خراب کنید لطفا آموزش وپرورش را دخیل نکنید .تماما این گزارش سیاسی وبرای تخریب آقای قاسمی مدیرکل ارزشی است ..والا مدرسه باز است وهمکاران هم درمدرسه وقتی دانش آموز به مدرسه نمیاید مدیر کل واداره کل مقصر است؟!!! پس این همه تذکر که نیروی انتظامی برای چهارشنبه سوری و...میدهد بازهم طرف میرود موادمحترقه رادردست میگیرد.حادثه میافریند و..ماباید نیروی انتظامی را مقصر بدانیم ؟ لطفا دست ازسر این سیدخدابردارید. مگر دیگران چه تاجی به سر آموزش وپرورش زدند که ایشان نزد؟ دیواری کوتاهتر ازآموزش وپرورش پیدانکردید؟!!
ولی دانش اموز 26 اسفند 1393
تعطیلی مدارس با این کیفیت اموزشی بسیار بسیار ضعیف و معلمهای بی تعصب بهتر است ، حداقل دانش اموزان به کلاس های اموزشگاه های ازاد بهتر میرسند.
نا شناس 26 اسفند 1393
فکر کنم خودت خیلی بی سوادی، چون تعطیلی رو نوشتی تهطیلی!!!
ناشناس 26 اسفند 1393
واقعا برای اقای رمدانی متاسفیم قشر فرهنگی
معلم تا روز 27/12/93 چه دانش اموز باشد جه نباشد باید در مدرسه حضور داشته باشد بنابراین لزومی ندارد دانش اموز مدرسه نیاید به این خبرنگار محتر بفرمایید که اگر با اقای قاسمی یا دولت تدبیر و امید مشکل دلرید دیگه قشر فرهنگی جامعه را وسط نکشید واقعا اقای خبر نگار تعطیلی اخر سال همین چند سال باب شده واقعا نکه خیلی رو داری
ناشناس 26 اسفند 1393
لطفا اگه راست مگید نام معلم را بنویسید
دبیر 26 اسفند 1393
با سلام امسال دانش اموزان تیر هوشان ناحیه یک دو هفته مانده به تعطیلات با هماهنگی مسولین مدرسه به استقبال بهار رفتن اقای قاسمی مدیر کل عزیز شما بجای لابی گری برای ماند ن بیشتر چرا اموزش را به قهقرا میبری
منطق 26 اسفند 1393
شما اول عتیقه رو یاد بگیر
معلم 26 اسفند 1393
البته ما معلمان در تربيت نگارنده مقصريم( دليلش واژه هاي«تهطيل!!!«و «انظباط»)دوست ناشناس ما هم ايرادش اونقدر عتيقه بود كه آن را «اتيقه» نگاشت! از طرفي خوب بود كه فرموديد «در چند سال اخير!!!»
نا شناس 26 اسفند 1393
انضباط درست است نه انظباط!!!!
ناصری 26 اسفند 1393
بی سواد عتیقه با (ع) است . بنویس عتیقه . منتقد احمدی نژادی.........
علی فرهنگی 26 اسفند 1393
شکی نیست که سیستم ارزیابی وبرخورد مدیریتی وهمچنین نوع نگاه هیئت تخلفات بدوی و تعارف وفراموش کردن حق الناس و تغییرات پیوسته وبدون کارشناسی آموزش وپرورش و عدم اعتماد به نفس مسئولان ارشد در آموزش وپرورش و... مجموعه عواملی است که آموزش وپرورش را با شعار همراه کرده است هرچند زنگ امسال زنک کیفی سازی در آموزش نام داشت.بی شک حقوق کم دلیلی بر کوتاهی در کار نباید باشد.
ح ح 26 اسفند 1393
مدرسه زمانی فعاله که دانش آموز باشه وقتی دانش آموز نمیاد مدیر و معلمان چکار میتونن بکنن . مساله ی دوم اینکه مدارس متوسطه به علت عدم حضور دانش آموزان زود ترتعطیل میشن نه ابتدایی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 اسفند 1393
بله حق با شماست
♬♥ღ✓ ℱᗩ♈ℯℳℯℋ ッ★ 26 اسفند 1393
سلام.من خودم مال جنوب استان فارسم.ولی مازندران روخیلی دوست دارم و همیشه پیگیر خبرهاتون هستم.علاوه بر تشکرم بابت اطلاع رسانیتون باید بگم که نه فقط مازندران بلکه بیشتر مناطق کشور همین وضعیت رو داشتند. من خودم دانش آموز سوم دبیرستانم و دبیرستان ما و البته تمام مدارس شهرمون از روز سه شنبه تعطیل شد. در حالی که همون روز سه شنبه برای ما تاریخ امتحان مشخص شده بود و آموزش و پرورش هم خبر داشت که تعطیلی این روز غیرقانونیه.قابل توجه اونایی که گفتن تقصیر دانش آموزاست باید بگم که شاید ما بخاطر تعطیلی خوشحال بشیم ولی راجع به این موضوع ما بی تقصیر بودیم. چون خود کادر دفتری به ما اطلاع داد و ما هیچ اصراری به تعطیلی نداشتیم. اون دسته از دانش آموزانی که خودسرانه نمیرن مدرسه هم کار هر ساله شونه و فقط داستان امسال نیست.
علی 26 اسفند 1393
آقای نویسنده یا خودتان در این جامعه نیستید یا مغرضانه به قضیه می نگرید .آیا در مورد تمام مسائل درست حلاجی می کنید ؟آیا می دانید تمام معلمان در مدارس حضور دارند یا مثل کبک سرتان در برف کرده اید.
amirali 26 اسفند 1393
دبیر محترم لطفا کمی هم به دانش اموزان وخوانواده هاتخفیف بدهید نا سلامتی زمانی خود شما بچه بوده اید وروحیه بچگانه را به خود دیده اید
فرهنگی 26 اسفند 1393
نمیدونم چرا همیشه معلمین نوک پیکان انتقاد هستند.چرا نمیگید حقوق معلمین روز 27 واریز شد اونا هم خانواده و هزار مشکل دارند.چرا حقوق معلم به اندازه فلان نیروی خدماتی تو یه اداره هست.من 24 سال سابقه و کارشناسی دارم بدون کسورات ته حکم من یک و چهارصده.اما نیروی شهرداری با مدرک سیکل و شش سال سابقه دو و دویسته.ما معلمان حسود نیستیم اونا انشاالله خیرش رو ببینند با این تورم لحظه ای حقشونه.اگه معلم به یه دانش آموز دست بزنه تموم عالم و آدم میریزن رو سرش,آبرو وحیثش رو میبرن.اما دانش آموزی که به معلمش چاقو میزنه همه شما سکوت مکنید.آقای نگارنده برا متاسفم کجاست من علمنی حرفا فقد سیرنی عبدا,چشمتون فقط تعطیلی معلمین رو میبینه,کسی نیست بگه آقایون در طول سال یه سره از معلم کار بکشید ولی نذارید واسه بی پولی همیشه پیش زن و بچه اش خجالت بکشه.بابا بچه های معلمین هم خدا دارن اونا هم دلشون لباس شیک ,غذای خوب ,ماشین مدل بالا میخواد.واسه اینکه شما و خانمتون از دست بچه راحت باشید و برید بازار و دور بزنید و عاشقانه تفریح کنید شان کسانیکه شغل انیا رو دارن زیر سوال نبرید.یکبار از نزدیک زندگی معلمی رو تجربه کنید دیگه به خودتون اجازه نوشتن چنین مطالبی رو نمیدید.
نا شناس 26 اسفند 1393
ان شا.الله درست میشود
پاسخ ها به این نظر
♬♥ღ✓ ℱᗩ♈ℯℳℯℋ ッ★ 27 اسفند 1393
بفرمایید خدا رو شکر کنید این رو هم دارید. توی این دوره و زمونه ملت دارن گشنه می‌خوابن.
بابای خود من ماهانه نهایتا 400 و یا 500 بگیره. اونم آخر آخرش
خود من هم با وجود اینکه دانش آموزم ولی دارم کار میکنم. آخر حقوقم هم 100 تومنه.
بازم خدا رو شکر می کنیم همین هست.
از شما که دیگه فرهنگی هستین بعیده.البته بهتون حق میدم نگران باشین.ولی دعوا کردن هم نداره.عجب!!!
یاران همراه وهمدل آقایان 26 اسفند 1393
باسلام مدارس ابتدائی ودبیرستانهای منطقه چمستان نیزامروز بادستوریواشکی مدیران نیز2روزی تعطیل است زیادجدی نگیرید.
محفوظ 26 اسفند 1393
انضباط درسته نه انظباط ...!
البته اگه عمدی اینطور ننوشته باشین !
yas 26 اسفند 1393
واقعا خسته نباشید.من هنرجوی هنرستان خیری مقدم ساری هستم که آخرین تاریخی که رفتم هنرستان13/12/93بود . اگه مشکل آموزش و پرورش این بود که این مشکل سریع حل میشد .مشکل از جایی هستش که بعضی از معلمان در زمان درس همراه بادرس و تفسیر نادرست شان ،ولایت رهبرم وحکومت را زیر سوال میبرند مشاور آموزش وپرورش ناحیه ی ... میشوند.دلیل فرار دانش آموزان از کلاس میتواند این باشد که شئن معلمان را حفظ میکنند ونمی توانند حرفی بزنند. بزرگان مشکل از بالاست.
معلم 93/12/26 26 اسفند 1393
وقتی مدیران ناکارآمد و بی تجربه و بی کفایت با پارتی و هزار واسطه سرکار می آیند چه انتظاری از دانش آموزان دارید ؟ واقعا متاسفم برای چنین مدیران ، بیایید درب وزارت آموزش و پرورش را ببندید .
بی 26 اسفند 1393
آموزش وپرورش حرفه ای یععنی این. مثلا وزیر دوروز قبل اعلاه مکنه که پیک نوروزی ممنوعه ولی آموزش وپرورش مازندران نه یک جلد بلکه دوجلدپیک به بچه ها می دن این یعنی حرفه ی تازه شهید بهشتی ساری 1یک اداره سیا سی مستقل هست حرفه ای یعنی این مدیرکل با134 آیتم مدیر انتخاب مکنه این حرفه ای هست
نا شناس 26 اسفند 1393
ﺩﯾﮑﺘﻪ ﺳﺎﻝ ۱۳۹۴
==================
ﺑﻨﻮﯾﺲ
ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺎﯼ ﻧﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺑﺎﺑﺎ ﮐﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭﺩ.
ﺑﺎﺑﺎ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻧﺪﺍﺭﺩ.
-----------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ،
ﺁﻥ ﺑﭽﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ . ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺮ ﺁﻣﭙﻮﻟﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 1 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ
ﺍﺳﺖ . ﺧﺎﻧﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺷﻬﺮ ﺍﺳﺖ . ﺍﺷﮏ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻣﺮﻭﺍﺭﯾﺪ
ﺩﺍﺭﺩ .
------------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ،
ﺻﺎﺣﺐ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﺮﺩ.
ﺣﺎﺝ ﺭﺣﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺞ ﻣﯿﺮﻭﺩ.
ﺑﺎﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﻗﺒﺾ ﺁﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ .
---------------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ،
ﻧﻤﺎﺯ ﻗﻀﺎ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﻣﺎ ﺳﻔﺮﻩ ﻣﺎ ﻏﺬﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ.
---------------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ،
ﺍﻫﻞ ﻣﺤﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻣﺴﺠﺪ ﭘﻮﻝ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺳﻘﻒ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎ ﭼﮑﻪ
ﻣﯿﮑﻨﺪ.
---------------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ،
ﭘﺴﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻣﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺘﻤﺶ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺳﺮ
ﺑﺮﯾﺪﻧﺪ .
---------------------------------------
ﺑﻨﻮﯾﺲ ..ﺑﺨﺸﺶ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺑﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﮐﻠﻤﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﯼ ﻣﺎ ﺷﺪﻩ
ﺍﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﻤﺎﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﺭ ﻧﺎﻥ ﺷﺒﺸﺎﻥ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﻣﺤﺒﺖ
ﺭﺍ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻨﺪ..
javad 27 اسفند 1393
کسی که این مطلب را نوشته انگار از یه کره دیگه اومده یا واقعا حالیش نیست
خودم یک معلمم تا فردا که۲۷ اسفندماه هست مدرسه میرم' خواهشها بدون اطلاع چرند ننویسید
حق دارید پول می‌گیرید تا این مطالب را بنویسید الان که صحبت اعتصاب معلما هست مطمئنا پول خوبی گرفتی تا این مطلب را نوشتی
حق داری اگر تو مدرسه خوب ادبت میکردند به خودت اجازه نمی دادی که در باره معلم مطلب چرت مثل خودت بنویسی واقعا باید به همچین فرهنگی .............
آقای خبرنگار خجالت بکش
و متاسفم برای شمال نیوز با این مطلبش
واقعا اگر وزیر حالیه بود بجای این گفته به فکر معلما بود نه حرفی بزنه تا افراد بی سواد جامعه بیان این مطلب بحث را بنویسند..
نا شناس 27 اسفند 1393
ما از زمانی که یادمون میاد همین تعطیلات بود کسی مقصر نیست.شخص یا ارگان خاصی مقصر نیست فرهنگ ما ضعیفه کاریشم نمیشه کرد.
نا شناس 26 اسفند 1393
بعضی از مدارس جشن نوروز زودهنگام گرفتند و پیک نوروزی را روز یکشنبه پخش کردند یعنی عملا تعطیلی را اعلام کردند. سرویس مدرسه هم از روز بعد رسما دنبال بچه نیامد این یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 26 اسفند 1393
بعضی از مدارس جشن نوروز زود هنگام گرفتند و پیک نوروزی ها را توزیع کردند و عملا مدرسه تایکشنبه باز بود.حتی از دوشنبه سرویس مدرسه هم دنبال بچه ها نیامد این به چه معنی است؟؟؟؟
نا شناس 27 اسفند 1393
لطفا شما کاسه داغ تر از آش نشویید. مطمئن باشید دو روز تعطیلی هیچ لطمه ای به درس بچه ها نخواهد زد. این همه هیاهوی نکنید............
علی مرتضی پور 28 اسفند 1393
باتعطیلی چندمدرسه نمیتوان عملکرد مدیران ومعلمان رو زیر سوال برد......جهت اطلاع دوستان
نا شناس 29 اسفند 1393
ظاهرا همه جا از یکشنبه و دوشنبه تعطیل بود و تنها مدرسه استان مازندران که تا روز چهارشنبه باز بود دبیرستان خوارزمی نوشهر بود روز سشنبه از ما امتحان گرفتند. از اقای کثیری به پرسند میگه بچه باید از روز سوم عید باد بیان مدرسه .ولی خوشم اومد دیگه روز چهارشنبه درس ندادن مارو بردن ساحل سیترا و برنامه آشتی با طبیعت داشتیم. خوش گذشت .مدرسه خوبیه کمی سخت گیری می کنند اما خیلی خوبه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.302 seconds.