.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی بابل پرده برداشت ؛
مادر بابلی قربانی درگیری 2 فرزندش شد!
شمال نیوز : فرد مصدوم، به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت و عامل تیراندازی که با به جا گذاشتن سلاح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت در یکی از مناطق روستایی شهرستان هم‌جوار شناسایی و دستگیر شد.
مادر بابلی قربانی درگیری 2 فرزندش شد!

شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابل از قربانی شدن مادر یک خانواده به دلیل درگیری دو برادر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران، علی فقیه‌عبداللهی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر امیرکلای بابل بین دو برادر به نام‌های قاسم و امیر- ط که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کردند، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این درگیری، برادر بزرگ‌تر به نام قاسم ـ ط با اسلحه شکاری نسبت به تیراندازی به سمت منزل برادر کوچک‌تر خود اقدام کرده بود که در نتیجه، گلوله اشتباهاً به مادرشان که پشت درب منزل بوده، اصابت کرده است.

فقیه‌عبداللهی خاطرنشان کرد: در این حادثه، مادر خانواده که به‌شدت مصدوم شده بود، توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: فرد مصدوم، به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت و عامل تیراندازی که با به جا گذاشتن سلاح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت در یکی از مناطق روستایی شهرستان هم‌جوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است، گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه اعلام کرد که به قصد ترساندن برادر خود، به سمت منزل او شلیک کرده بود اما گلوله به مادرش که پشت در قرار گرفته بود اصابت کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.