.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:
انزلی، بندر معین 7 استان است
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: راه‌اندازی خط کشتیرانی انزلی ـ باکو از اولویت‌های بنادر و دریانوردی گیلان در سال 94 است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سیدعلی نعیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تخلیه و بارگیری در این بندر اظهار داشت: 11 ماه گذشته بندر انزلی در تخلیه و بارگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

وی به افزایش تردد کشتی‌ها در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: در مدت مذکور 2 میلیون و 540 هزار تن کالا در بندر انزلی تخلیه و بارگیری شده ضمن اینکه در بخش غلات رشد خوبی داشتیم.
نعیمی ایجاد زیرساخت‌های مناسب تجاری در بندر انزلی را ضروری خواند و عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها در افزایش رشد مبادلات تجاری به‌ویژه در بخش غلات تاثیرگذار است و باید سرعت بیشتری در احداث سیلوی غلات، مکنده و... داشته باشیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در مورد راه‌اندازی خط مسافری دریایی از بندر انزلی، خاطرنشان کرد: در سفر به باکو با راه‌اندازی خط کشتیرانی انزلی ـ باکو موافقت شد و در چارچوب مصوبات سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بندر انزلی دارای ترمینال و اسکله مسافری مناسب است، اضافه کرد: سال 94 به سرمایه‌گذارانی که برای خرید شناور مسافری اقدام کنند بین 60 تا 70 درصد از وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی با کمترین سود تسهیلات پرداخت می‌شود.
به گفته نعیمی، سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد کشتی‌های با حداکثر ظرفیت مسافر را خریداری کرده و در بندر انزلی راه‌اندازی کند ضمن اینکه از دیگر سرمایه‌گذاران در خرید کشتی مسافری در بندر انزلی استقبال می‌شود.
* کشتی میرزاکوچک می‌تواند در بندر انزلی پهلوگیری کند

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان درباره وضعیت کشتی مسافری میرزا ‌کوچک، گفت: کشتی میرزا کوچک براساس مراودات به طرف استان مازندران حرکت کرد، اما طبق تفاهم‌نامه قبلی آمادگی داریم اسکله مسافری را پس از لایروبی در اختیار این کشتی بگذاریم و در جایی که به بندر مربوط می‌شود به کشتی میرزا کوچک مجوز می‌دهیم در اسکله مسافری بندر انزلی پهلو بگیرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
* انزلی، بندر معین 7 استان

وی به پیشنهاد برای معرفی بندر انزلی به عنوان بندر معین هفت استان در کشور اشاره کرد و متذکر شد: نامه‌نگاری با استانداران استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، قزوین، اراک، قم و البرز انجام شده و اعلام ‌کردیم بندر انزلی می‌تواند بندر معین این استان‌ها باشد و موضوع به تایید استانداران رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.