.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا قاليباف باز هم کانديداي رياست‌جمهوري مي‌شود !؟

شمال نیوز: يک نماينده نزديک به شهردار تهران معتقد است حضور وي در انتخابات مجلس در قامت مشاوره دادن به کانديداهاي تهران و شهرستان ها خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، عوض حيدرپور عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با نامه نيوز، درخصوص فعاليت چراغ خاموش قاليباف در انتخابات مجلس دهم، گفت: آقاي قاليباف به عنوان يک چهره سياسي اصولگرا شناخته مي شود که طبيعي است در انتخابات پيش رو به صورت فعال وارد شود و اقداماتي انجام دهد.

اين نماينده نزديک به قاليباف در مورد نحوه حضور وي در انتخابات مجلس، اظهارداشت: علي القاعده حضور وي در فضاي انتخابات مجلس به اينگونه است که به کانديداها مشورت لازم را بدهند. اين کمک هاي فکري و معنوي هم مي تواند نسبت به نامزدهاي تهراني باشد هم کانديداهايي که از شهرستان وارد عرصه رقابت مي شوند. قاليباف به عنوان يک چهره اصولگراي تاثيرگذار مي تواند مرجع مشورتي خوبي براي اين افراد باشد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص اينکه آيا اين فعاليت ها مقدمات حضور دوباره قاليباف براي انتخابات رياست جمهوري آينده نيست، اظهار کرد: قاليباف شخصيتي ولايي است و براساس وظيفه انجام تکليف مي کند. اگر در انتخابات رياست جمهوري آينده نيز به اين نتيجه برسد که وظيفه اش حضور در انتخابات است طبيعي است که خودشان را عرضه کند چه نتيجه آن مثبت باشد چه منفي.بايد ديد شرايط به چه نحوي است و اين شرايط تعيين مي کند وي دوباره کانديدا شود يا نه.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.