.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب دانشجویان خارجی جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی ايرانيان

 پنجاه و ششمین جلسه شوراي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران به رياست دكتر فخرالدين اصغري آقمشهدي رييس شورا و با حضور اعضا در دفتر معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه برگزار شد.

       به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه، دكتر اصغري آقمشهدي رييس دانشگاه مازندران در ابتداي جلسه، با اشاره به سفر اخير خود و هيات بلندپايه ي استان مازندران به سرپرستي استاندار به آستراخان روسيه، انعقاد تفاهم نامه بين دانشگاه مازندران و دانشگاه دولتي آستراخان روسيه را براي تبادل دانشجو، امري مهم دانست و افزود: یکی از اولویت های کاری دانشگاه، جذب دانشجویان خارجی جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی ایرانیان است.

        رييس شوراي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه سپس با اشاره به فرا رسيدن ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س)، بر لزوم آسيب شناسي به منظور مشارکت و استقبال بيشتر دانشگاهیان از برنامه های فرهنگی و مذهبی در دانشگاه تاكيد كرد و از دانشگاهيان جهت حضور گسترده در اين مراسم و ساير مناسبت هاي دانشگاهي دعوت به عمل آورد.

 

دعوت و مشارکت از تمامی دانشگاهیان جهت برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا(س)

       دكتر محمود دياني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران نيز با توجه به در پیش رو بودن ایام فاطمیه و برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در سطح دانشگاه، خواستار مشارکت و حضور تمامی دانشگاهیان در این مراسم شد.

       دبير شوراي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه قبلی شورا، خاطر نشان كرد: مراسم ویژه سوگواری حضرت زهرا(س) در روز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه ساعت 8 شب و در روز چهارشنبه پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه حضرت ولي عصر (عج) پرديس دانشگاه برگزار مي گردد. همچنین در روزهای 13 لغایت 15 اسفندماه نیز مراسم سوگواری در خوابگاه های دانشجویی حضرت زینب(س) و شهید نواب صفوی برقرار می باشد.

       يادآور مي شود: در اين جلسه همچنين در خصوص سیاست گذاری راجع به فرآیند برگزاری جشن دانش آموختگی دانشگاه، مباحثی مطرح گردید و مقرر شد درباره چگونگی برگزاری این مراسم، نظرات و پیشنهادات شوراهای فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها دریافت و در جلسه بعدی شورا تصميم گيري نهايي در اين باره به عمل آيد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.857 seconds.