.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي در رامسر

 شمال نیوز: فرمانده انتظامي شهرستان " رامسر " مازندران، از شناسايي و دستگيري اعضاي باند کلاهبرداري شرکت هاي هرمي خبر داد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ قرباني با اعلام اين خبر افزود : در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي تحت عنوان شرکت هرمي گلدگوئيست و کلاهبرداري از شهروندان ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت . وي گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي محل فعاليت اين افراد در يک منطقه مسکوني با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه نه متهم به کلاهبرداري را شناسايي و دستگير کردند . فرمانده انتظامي شهرستان افزود : ماموران در بازرسي از محل فعاليت اين افراد دو دستگاه کامپيوتر را با متعلقات مربوطه و حدود 250 جلد دفاتر و کتب که در ارتباط با فعاليت هاي شرکتهاي هرمي بوده کشف و ضبط کردند. سرهنگ قرباني گفت : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشتند، در قسمت وكيشن يا همان تور هاي مسافرتي فعاليت داشته و جمعا 900 ميليون ريال سرمايه گذاري كرده اند. فرمانده انتظامي شهرستان رامسر با بيان اينکه محل فعاليت اين افراد پلمب شد ، افزود : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند .

کشف جعل و کلاهبرداري 4 ميليارد ريالي در نوشهر

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران، از شناسايي و دستگيري دو متهم به کلاهبرداري چهار ميليارد ريالي خبر داد .

سرهنگ " محمد عظيمي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي شهرستان نوشهر، مبني بر اينکه زميني به مساحت يک هزار متر را از فردي به نام " ضرغام – ت " به ارزش يک ميليارد و 500 ميليون ريال خريداري کرده و در زمان تحويل متوجه شد، ملک مورد نظر چند سال قبل به شخص ديگري فروخته شده و از وي کلاهبرداري شد، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت . رئيس پليس آگاهي مازندران افزود : ماموران با دريافت اين اطلاعات پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم به جعل و کلاهبرداري را شناساي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند. وي همچنين به وقوع جعل و کلاهبرداري مشابه در منطقه سيسنگان شهرستان نوشهر خبر داد و افزود : در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي شهرستان نوشهر مبني بر کلاهبرداري از وي به ارزش دوميليارد و 500 ميليون ريال، با فروش مال غير ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .رئيس پليس آگاهي مازندران گفت : مالباخته در اظهارات خود به پليس عنوان داشت، با خريد ويلايي از فردي به نام " احسان – د " به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال در زمان تحويل متوجه شدم ملک متعلق به فردي ديگر بوده و ازم ن کلاهبرداري شد . سرهنگ عظيمي افزود : با دستور مقام قضايي اين متهم شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد و هر دو متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي و سپس روانه زندان شدند .


پزشک قلابي که در " نوشهر " دارو تجويز مي کرد

ماموران پليس آگاهي شهرستان " نوشهر" مازندران ،فردي را به اتهام جعل عنوان و معرفي خود بعنوان پزشک متخصص شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي که خود را پزشک متخصص معرفي کرده و در منزلش در شهرستان نوشهر، ضمن تجويز بيماران، داروهاي کمياب و تخصصي توزيع مي کند، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت . ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي متهم به جعل عنوان و قاچاقچي دارو به نام " مراد- م " را شناسايي و دستگير کردند. براساس اين گزارش، ماموران در بازرسي از منزل متهم موفق شدند، مقادير زيادي داروهاي پزشکي تخصصي بالغ بر هزار قلم دارو به ارزش تقريبي 100 ميليون ريال کشف و ضبط کردند. متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .
 

دستگيري دوسارق سابقه دار با 8 فقره سرقت درجويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري دو سارق سابقه دار سيم برق با 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ " سيد رحمان رضازاده " فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي گزارش مردمي مبني بر سرقت سيم هاي برق از شبکه توزيع در اين شهرستان ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستوركار يگان هاي انتظامي اين شهرستان قرارگرفت . فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود : به همين منظوربا تشکيل تيم هاي اطلاعاتي و عملياتي شناسائي و دستگيري سارقان ماموران موفق شدند با بهره گيري از منابع اطلاعاتي دو سارق حرفه اي سيم برق به نام هاي" فرامرز - ر" و " يزدان – الف " را در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کنند . سرهنگ رضا زاده خاطر نشان کرد : و در بازرسي از مخفيگاه اين دو متهم 500 متر سيم برق سرقتي و يک عدد قيچي سيم بري کشف و ضبط شد . رضازاده همچنين گفت : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت سيم برق در شهرستان جويبار فرمانده انتظامي جويبار درخاتمه از شهروندان خواست براي پيشگيري از سرقت سيم برق و جلوگيري از قطع برق هرگونه موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع دهند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.