.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند بزرگ سارقان قطعات خودرو مازندران در آمل دستگیر شدند

 شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند بزرگ دزدان قطعات خودرو و منازل دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت گسترده قطعات یدکی خودرو در شهرستان آمل و برخی شهرهای مازندران ، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم عملیاتی موضوع این دزدی ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی آمل با راه اندازی اکیپ های شبانه و انجام تحقیقات ، چند مظنون را شناسایی و آنان را مورد تعقیب و مراقبت پلیسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی آمل، تصریح کرد: در ادامه ماموران آگاهی آمل با شناسایی یکی از متهمان این باندها ، دیگر اعضای این باند را که در مجموع هفت نفر که دارای سوابق زیاد سرقت نیز بودند، با هماهنگی قضایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گنجیان ضافه کرد: در بازجویی از متهمان آنان به 57 فقره سرقت از وسایل منازل و قطعات اصلی خودرو در سطح شهرستان آمل وشهرهای همجوار اعتراف کردند.

وی یادآورشد: پلیس آمل طرح های وسیعی برای آخر سال در رابطه با افزایش ضریب امنیتی منازل و خودروهای شهروندان دارد که شناسایی ودستگیری باند سارقان هفت نفره خودرو و منازل در اجرای اولین مرحله این طرح در آمل بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.