.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همایش روز ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان مطرح شد؛
جعفری: استیفای حقوق تولیدکنندگان شرط لازم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است
شمال نیوز: چهاردهمین همایش سراسری روز ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

شمال نیوز: چهاردهمین همایش سراسری روز ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، در این همایش که جمع کثیری از فعالان اقتصادی کشور حضور داشتند دکتر سید محمد جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سخنانی حضور معاون اول رئیس‌جمهور و مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در همایش روز ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نشانه اهتمام دولت تدبیر و امید به این مهم دانست و با قدردانی از مسئولین و مهمانان حاضر در مراسم با بیان اینکه از محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان پدر معنوی صنعت کشور باید نام برده شود، زحمات وزیر صنعت، معدن و تجارت را در امر تقویت تولید ملی مورد قدردانی قرار دارد و افزود: امروز تنها شرط استمرار تولید و بقای تولیدکننده شناخت نیازها و تمایلات مصرف‌کننده و مدیریت تولید در مسیر این نیازها و تمایلات است.

رئیس دبیرخانه اجرائی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تولید چرخ اقتصادی مملکت را می‌چرخاندگفت: وقتی صحبت از مصرف‌کننده و حقوق ایشان مطرح می‌شود ناخودآگاه ذهن به سمت تولیدکننده و عرضه‌کننده کالا و خدمات معطوف می‌شود؛ اما باید به این نکته توجه کرد پرداختن به حقوق مصرف‌کننده بدون در نظر گرفتن مشکلات تولیدکننده و ملاحظات تولید میسر نمی‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های اقتصادی موفق و توانمند به خوبی به این اصل پی برده‌اند، زمانی می‌توانند سهم بازار خود را حفظ نمایند و در بازار رقابتی استمرار حضور داشته باشند که تولید را در مسیر نیازها و تمایلات و سلایق مصرف‌کنندگان مدیریت نمایند.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تأکید بر حمایت از تولید ملی گفت: در شرایط تحریم و مشکلات عدیده اقتصاد فعلی، رعایت حقوق مصرف‌کننده توسط تولیدکنندگان کار بسیار بزرگی است که نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی می‌باشد و خود باعث رشد و شکوفایی تولید نیز می‌گردد.

وی با بیان اینکه بدون حمایت از تولید نمی‌توان از حقوق مصرف‌کننده حمایت کرد؛ تصریح کرد: استیفای حقوق حقه تولیدکنندگان شرط لازم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد در بازار رقابتی و بدون انحصار بنگاه اقتصادی که نتواند در مسیر تمایلات مصرف‌کننده حرکت نماید محکوم به نابودی است و امروز در رقابت بین بنگاه‌ها، اهتمام ویژه به حمایت از حقوق مصرف‌کننده و اصل رضایتمندی مشتری شرط بقای بنگاه‌ها به‌شمار می‌آید.
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: باید استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توأماً و همزمان اتفاق بیفتد و به نظر می‌رسد استیفای حقوق حقه تولیدکنندگان شرط لازم جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باشد.

دکتر سید محمد جعفری با خطاب قرار دادن نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:لازم است به منظور بالندگی اقتصاد کشور بخش خصوصی توانمندتر گردد و دولت نیز صرفاً به‌عنوان سیاستگزار کلان و ناظر عالیه مباحث را رصد نماید.

وی افزود: تعامل بیش از پیش تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه‌های تولید، توزیع و مصرف به بالندگی اقتصاد کشور کمک می‌کند و شرط برون‌رفت از معضلات کنونی اقتصاد کشور، تعمل و هم‌افزایی بیش از پیش سه ضلع چرخه اقتصادی کشور یعنی تولید، توزیع و مصرف می‌باشد.

Displaying pic1.jpgDisplaying pic3.jpgDisplaying pic6.jpgDisplaying pic2.jpgDisplaying pic4.jpgDisplaying pic6.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هم استانی 9 اسفند 1393
آقای رمدانی سلام
چرا نظر ما رو نمایش نمیدی از شما بعیده
این آقا از کجا دکترا گرفته
نکنه می خواهید ایشان هم مثل آقای کردان بشوند.
مسعود پیری 10 اسفند 1393
جناب دکتر جعفری همکار محترم شورای اسلامی شهر ساری
از اینکه در عرصه خدمت به تولید پرفروغ و پر اثر هستید خرسند و سپاسگزارم
موفقیت روزافزون حضرتعالی آرزوی قلبی برادر کوچک شماست
sardar 10 اسفند 1393
دکتر جعفری دوست شفیق ما اینده شهرمون هستند و فردی تحصیلکرده و سخت کوش که ساری برای پیشرفت به اندیشه چنین مردانی احتیاج دارد اما حیف که در شورا به حقش نرسید
یک مسئول کشوری که خدماتش کمتر به چشم می اید
دوست عزیز خسته نباشید
نا شناس 10 اسفند 1393
اقای دکتر جعفری یک جوان فعال و متخصص ساروی است که جنانجه مورد حمایت اهالی سیاست و موثر شهر و استان قرار گیرد مطمئنا در اینده فرد موثری برای جامعه و بخصوص استان و ساری خواهد بود جا دارد از تلاش و علاقمندی و احساس مسئولیت وی درقبول شرایط تقدیر نمایم
ناشناس 11 اسفند 1393
درجواب هم استانی عزیزبایدعرض کنم که ایشان دانشجوی ترم آخردکتری هستندودرحال نوشتن پایان نامه، برابرقانون کسانیکه دانشجوی دکتری هستندرامیتوان دکترخطاب کردواین موضوع اشکالی به آقای رمدانی ودوستانش واردنمیکند
ضمناًخدمات مرحوم کردان به این کشورازهزارتامدرک کاغذی دکتری بیشترارزش دارد.
حامد طالبی 11 اسفند 1393
جناب دکتر جعفری از مفاخر شهر هستند که در عرصه ملی فعالیت داشته و از وجهه بالایی برخوردار هستند.سعی نکنیم با اظهار نظرات خلاف واقع در پی تخریب سرمایه های شهرمان باشیم
آرزوی توفیق روز افزون دارم برای این مرد سخت کوش
عباس رویان 13 اسفند 1393
برادرعزیزجناب آقای دکترجعفری برای شما درادامه راه آرزوی موفقیت دارم امیدوارم درآینده نزدیک شاهدخبرهای خوش درمسئولیتهای جدیدباشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.