.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سنا گامی موثر در عملکرد دیوان محاسبات مازندران
سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) سال هاست در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا شدن است و زمانی که تمام دستگاه ها تحت پوشش این سامانه قرار گیرد نظارت ها می تواند بسیار بهتر و عمومی تر شود.

شمال نیوز: رئیس دیوان محاسبات مازندران  اظهار داشت: فعالیت های دیوان محاسبات در کل بر مبنای گزارشات ستادی است و به همین دلیل رابطه کمتری با رسانه ها داریم.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ احمد پری پور امروز در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات مازندران طی سال های اخیر از اقدامات برخوردی به سمت اقدامات پیشگرانه رفته است.

وی با بیان اینکه تکلیف قانونی ما ارائه گزارش به مجلس است، بیان کرد: در حوزه کنترل های نظارتی، شورای دستگاه های نظارتی در قانون برنامه پنجم لحاظ شد تا کارهای تعاملی و متمرکز انجام دهند و یک اقدام از چند کانال پیگیری نشود و اقدامات موثرتر باشند.

پری پور افزود: در همین راستا دیوان محاسبات کشور، کمیته تعاملی را اخیراً برای استان‌ها تشکیل داد.


وی تصریح کرد: گام اصلی دیگر در این راستا، سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) سال هاست در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا شدن است و زمانی که تمام دستگاه ها تحت پوشش این سامانه قرار گیرد نظارت ها می تواند بسیار بهتر و عمومی تر شود.

رئیس دیوان محاسبات مازندران  با اشاره به اینکه عمده تخلفات به دلیل آشنا نبودن مدیران و مجریان با زوایای قانون است، ادامه داد: رعایت نکردن موافقت‌نامه مشکلی است که دیوان مکرر با آن سر و کار دارد.

این مسئول با بیان اینکه دیوان محاسبات استان، گزارش دهنده به دادستان دیوان محاسبات کشور است، افزود: هر دستگاه اجرایی که از بودجه دولتی منتفع می‌شود مورد رسیدگی دیوان محاسبات قرار دارد.

رئیس دیوان محاسبات مازندران گفت: کمیسیون اصل 90، تکلیف زیست محیطی به دیوان محاسبات مازندران ارائه داده بود و شاید متولیان مختلف سبب شدند محیط زیست به خوبی مورد توجه قرار نگیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.