.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش پارلمانی به رئیس جمهور
کمال علیپور : تورم صفر درصد صحت ندارد
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمار تورمی که رئیس جمهور محترم کشورمان می‌گوید واقعیت ندارد و بنده این مسئله را به رسانه‌ها و حتی در مصاحبه‌ای با شبکه خبر اعلام کردم....
کمال علیپور : تورم صفر درصد صحت ندارد

شمال نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور ما چند سالی است که با تحریم ناجوانمردانه دنیای غرب مواجه شده گفت: ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم‌ استکبار جهانی روبرو بوده اما مردم کشورمان با اقتدار در مقابل تمامی توطئه‌های آنان ایستادگی کردند.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ کمال علیپور با بیان اینکه دولت در یک سال اخیر اقدامات مناسبی انجام داد، افزود: نمایندگان مجلس و مردم از دولت انتظار دارند وابستگی اقتصاد کشور به نفت کاهش پیدا کند.
دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه دولت 1.2 بودجه نفت 71 هزار دلاری را مصوب و تقدیم مجلس کرد، گفت: بودجه بر مبنای نفت 40 دلاری بسته شد اما نمایندگان مجلس تمامی ردیف‌های جدول بودجه را تعیین کردند که اگر نفت به 71 دلار رسید دیگر نیازی به متمم نداشته باشد.
علیپور که در جلسه شورای اداری اوقاف مازندران سخن می گفت، تصریح کرد: در تعیین بودجه سال 94 دست دولت را باز گذاشتیم تا با اختیار و آزادی عمل به تخصیص درآمدها بپردازد.
وی با اشاره به اینکه 235 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت در سال 94 است، ادامه داد: بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها در سال آینده 800 هزار میلیارد تومان است.
نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی کاهش بودجه فرهنگی کشور در سال 94را دلیل مخالفت خود با بودجه عنوان کرد و گفت: کاهش بودجه فرهنگی کشور از سوی دولت با فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نیازمندی‌های فرهنگی کشور مغایرت دارد.
وی با اشاره به اینکه برخی‌ها در رسانه‌ها و جلسات ادعا دارند مجلس با دولت تعامل ندارد، ادامه داد: این مجلس نسبت به دوره‌های قبلی بیشترین تعامل را با دولت دارد و در برخی از موارد حتی مجلس فراتر از توان کمک‌کار دولت شد.
علیپور نگاه دوم مخالفتش به رقم بودجه را حاتم بخشی به شرکت نفت عنوان کرد و افزود: پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز 14.5 درصد بودجه کشور را در اختیار شرکت نفت قرار می‌دهند، ما نمایندگان مجلس نمی‌دانیم این مقدار بودجه در کجا و در چه اموری صرف می‌شود.
وی  با اعلام اینکه بنده نخستین نماینده‌ای هستم که به این مسئله در مجلس شورای اسلامی اعتراض کردم، گفت: قطعا در سال آینده از در اختیار گذاشتن بدون حساب و کتاب 14.5 درصد از بودجه کشور به شرکت نفت جلوگیری می‌شود.
دبیر مجمع نمایندگان مازندران به افزایش 14 درصدی حقوق کارگران و کارمندان در سال 94 اشاره کرد و بیان کرد: تورم کشور بالای 20 درصد است اما افزایش حقوق کارمندان و کارگران تنها 14 درصد می‌باشد که این مسئله عادلانه نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمار تورمی که رئیس جمهور محترم کشورمان می‌گوید واقعیت ندارد و بنده این مسئله را به رسانه‌ها و حتی در مصاحبه‌ای با شبکه خبر اعلام کردم.
ی با بیان اینکه برنامه‌های و طرح‌هایی که سازمان اوقاف و امور خیربه انجام می‌دهد همان مسیر نظام و انقلاب است، افزود: ائمه ما از وقف به عنوان میراث ارزشمند و گرانبها یاد کردند که این مسئله نشان‌دهنده جایگاه بالای وقف در اسلام است.
این مسئول بر جلب رضایت‌مندی مردم از سوی سازمان‌ها و نهادها تاکید کرد و اظهار داشت: زمین‌های وقفی نباید برای مردم مشکل ایجاد کند و در برخی از موارد یک وقف که به سال‌های گذشته برمی‌گردد سبب بروز مسکلاتی برای یک شهر و منطقه می‌شود.
علیپور بر برگزاری نشستی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصویب اعتبارات پروژه‌های عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید کرد و افزود: برخی از پروژه‌های عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه قابلیت ملی بودن را دارند که این مسئله باید به مقامات کشوری معرفی شود.
وی بر ایجاد وقف‌های جدید طبق نیازهای روز جامعه تاکید کرد و گفت: اوقاف دارای منابع مالی مناسبی است که باید از آن‌ها به‌درستی و در راه مناسب استفاده کند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبدا.. 8 اسفند 1393
پس یا شما دروغ میگویید یا ریس جمهور.
- 8 اسفند 1393
اقاي علي پور جنابعالي اطلاع داريد كه اداره اوقاف اسناد باطل شده را وقف اعلام ميكند وبا اين عمل غير شرعي واسلامي وغير قانوني توليد نفاق ودرگيري را بوجود مياورد ؟چرا درساير استانها اينگونه عمل نميكنند فقط در مازندران اين عمل غير شرعي صورت ميگيرد؟ شما كه نماينده استان هستيد ايا نظارتي هم داريد؟
نا شناس 9 اسفند 1393
نه اینکه آمارو ارقام شما کاملا واقعیه!!!!!!!
نا شناس 9 اسفند 1393
اقای نماینده اول ببینید منظور رییس جمهور چی بود،بعدنظر بدهید.
بهنام دوربینی 9 اسفند 1393
اقای علیپور , حالا یه کسی یه چیزی پروند , شما به دل نگیر ! اون اقایی هم که گفت تورم صفر درصد , احتمالا یا خیلی وقته تو بازار خرید نکرده و یا آمارها رو بهش بد رسوندن , آمار که تو مملکت ما حساب و کتاب نداره .بودجه نفت رو هم در توتال و استات اویل و..... مطالبه کنید .
- 9 اسفند 1393
اگر وقف بصورت صحيح وشرعي وقانوني صورت بگيرد خير است اما اسناد باطل شده 50سال پيش را حالا وقف اعلام نمايند يك اما واگر وجود دارد كه نه شرعي است ونه قانوني اين عمل زشت در مازندران صورت ميگيرد وروساي شهرستان ومدير استان كه روحاني هم هستند مفاد قانوني را رعايت نميكنند وسعي هم ندارند تا حد اقل از اداره ثبت اسناد استعلام كنندوحتي جنبه شرعي را هم رعايت كنند وشما كه نماينده هستيد دراين خصوص پيگيري نماييد
صادقی 9 اسفند 1393
علیپور بین 2نماینده قائمشهر مردم از شما رضایت بیشتری دارند.اما نماینده دیگر...
مهران 9 اسفند 1393
حاج کمال متشکریم.
بابل 9 اسفند 1393
درودبرنیازاذری که درساری نشست خبری می گذارد!
شهروند قائمشهری 10 اسفند 1393
ما در قائمشهر مسول بومی نداریم که صحت دارد انهم صددر صد چکار کردی .. بگوش کارگر سیلی زدن صحت دارد
نا شناس 10 اسفند 1393
به عنوان یک کارمند قائم شهری عرض می کنم چرا اکثریت مدیران شهرستان قائم شهر غیربومی هستند؟ چرا به این موضوع نمی پردازید آقای نماینده
دانیال 10 اسفند 1393
درود بر نماینده غیور مازندران
اگر چهار تا نماینده مثل ایشون داشت مازندران شرایط استانمون واقعا فرق میکرد
علی 10 اسفند 1393
اوقاف پدر همه را در اورد چه وضعشه اخه
فلاح 10 اسفند 1393
درود بر نماینده ولایی شهرما . با توجه به اینکه شهر ما در عزای عمومی بخاطر مادر بزرگوار شهیدان کشوری داغدار می باشد . از تلاش حضرتعالی جهت اجرای عدالت و واقعیت تقدیر و تشکر بعمل می آید . ( به نمایندگی عده ای از جانبازان و فرهنگیان شهرستان سیمرغ )
نا شناس 10 اسفند 1393
كي اين حرف روباورمي كند ماازرو كودعبوركرديم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.