.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات جوانان پشت مدال ها پنهان شده است
وی با بیان اینکه مازندران جزو استان های با ضریب موفقیت بالاست، متذکر شد: در بحث ورزش توجه همه تنها به مدال متمرکز می شود و پشت مدال ها پنهان می شویم در حالیکه رسالت اصلی خود را فراموش کرده ایم.

 شمال نیوز: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در آستانه فرا رسیدن دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران در سال 93 در حوزه ورزش قهرمانی موفقیت های چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ حبیب حسین زادگان افزود: موفق ترین و موثرترین پیروزی ها در المپیک آسیایی بوده که چشم انداز آن امیدوارکننده است.
وی مهم ترین برنامه ی پیش رو را المپیاد ورزش های کارگری عنوان کرد و افزود: این المپیاد در 27 رشته ورزشی برگزار می شود ، عزم همه مسئولین استانی را می طلبد و همه را پای کار می آورد.
حسین زادگان با بیان اینکه مازندران استانی است که بخش کارگری آن فعال است اذعان داشت: جا دارد به ورزش استان بیشتر توجه و کار شود.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان را 140 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 30 درصد بدنه ورزش قهرمانی کشور از فرزندان مازندران هستند اما تخصیص بودجه های دولت ، بدون ارتباط با این مدال آوری ها و افتخارات است .
وی سرانه بیمه ورزشی در شهرهای بزرگ استان را پایین ارزیابی کرد و گفت: این مسئله باید آسیب شناسی شود.
حسین زادگان کل مدال های کسب شده توسط مازندران را 304 مورد اعلام کرد و تصریح کرد: بیش از 150 مدال بین المللی، 76 مدال آسیایی و 78 مدال جهانی را تاکنون کسب کرده است.
وی با بیان اینکه مازندران جزو استان های با ضریب موفقیت بالاست، متذکر شد: در بحث ورزش توجه همه تنها به مدال متمرکز می شود و پشت مدال ها پنهان می شویم در حالیکه رسالت اصلی خود را فراموش کرده ایم.
حسین زادگان یادآور شد: در استان مازندران 21 دستگاه متولی بخش جوانان هستند اما خیلی پای کار نیستند.
وی با بیان اینکه جوانان مازندران لیاقت توجه بیشتری از سوی مسئولین دارند بیان کرد: زیبنده استان مازندران نیست که بیشترین درصد فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار را داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی هر مازندرانی 108 سانتی متر است که رسیدن به سرانه استاندارد 120 سانتی متری به تلاش و کوشش بیشتر در بهره برداری از طرح های نیمه تمام احتیاج دارد .
وی به برنامه های این اداره کل در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت : همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 37 برنامه شاخص ورزشی ویژه جوانان و امور فرهنگی در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد : محوریت برنامه های اجرایی در این ایام فقط منحصر به برنامه های ورزشی نیست و برگزاری آئین ویژه جوانان نیز مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

حسین زادگان افزود : برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستاها و شهرستان های استان ، برگزاری نمایشگاه کتاب ، غبار روبی مزار شهدا و حضور در منزل خانواده های شهدا انقلاب اسلامی بخشی از برنامه های این ستاد است.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.