.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضویت 1700 نفر در انجمن ام اس مازندران

مدیرعامل انجمن ام اس استان مازندران از عضویت بیش از هزارو727 نفر در این انجمن خبر داد.

 سید عسگری عمادی ترکامی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ اظهار داشت: بیماری ام اس جزء بیماریهای خاص محسوب می شود وبرای رفاه حال و تهیه دارو وکارت هوشمند بیماران در این انجمن عضو و پرونده تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شایع بودن و افزایش روز افزون تعداد بیماران ام اس در جامعه افزود: آشنایی افراد و خانواده های بیماران و نحوه برخورد با این بیماران ضروری می باشد.

مدیرعامل انجمن ام اس استان مازندران گفت : در راستای  نیاز اعضای انجمن و خانواده های انها کلاسهای آموزشی و مشاوره رایگان روانشناسی و اجتماعی با کمک پزشکان متخصص و روانشناسان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر انجمن 1727 نفر عضو دارد که بیش از 70 درصد ان زن  و مابقی آنها را مردان تشکیل می دهند.

عمادی با بیان اینکه ساری با 479 نفر عضو بیشترین تعداد و رامسر با 13 نفر عضو کمترین بیمار ام اس را دارد افزود: بابل با 263 نفر، قائمشهر 222 نفر ،نکاء و بهشهر 168 نفر،آمل 210 نفر، محمود آبادونور 100 نفر،تنکابن 40 نفر،نوشهروچالوس 30 نفر ،فریدونکنار 22 نفر ،جویبار 41 نفر و افراد متفرقه 96 نفر تعدادبیماران عضو انجمن ام اس استان می باشند.

وی در پایان با اشاره به طرح موضوع تفاهم نامه در کارگروه اشتغال استان گفت: تفاهم نامه ای با صندوق مهر امام رضا(ع) در خصوص وام خود اشتغال زایی اعضای انجمن ام اس استان  انجام شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.589 seconds.