.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد به جای بیانیه عذرخواهی کند

حمید رضا ترقی رئیس مرکز امور بین المل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ تفاوتی میان مردم با آقازاده‌ها نیست و قوه قضائیه باید به شکل یکسان بدون هیچ‌گونه تبعیضی با فساد برخورد کند.

ترقی در گفت و گو با افکار نیوز در پاسخ به سوالی درباره پرونده رحیمی و واکنش احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی‌نژاد در موضوع پرونده رحیمی باید از مردم به دلیل بی‌توجهی و وقوع چنین فسادی عذرخواهی می‌کرد نه اینکه علیه رحیمی بیانیه صادر کند و پس از آن رحیمی مجبور به افشاگری شود.

وی اظهار داشت: من معتقدم برای مبارزه با فساد پیش از آن باید پرهیز از فساد فرهنگ‌سازی شود.

ترقی با اشاره به رفتار چینی ها در مبارزه با فساد گفت: کشور چین به عنوان یکی از کشورهای مبارزه کننده با فساد راهی را که رفته بر سه محور است، کسی جرأت نکند فساد کند، کسی نتواند فساد کند و کسی نخواهد فساد کند .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص مبارزه با فساد تاکیدات فراوانی داشته اند و راهکار ارائه داده اند اما متاسفانه همواره مسئولان از میان کسانی انتخاب شده‌اند که خود از دانه درشت‌ها و مصادیق مفاسد بوده‌اند.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم در ابتدا باید فساد را ریشه یابی کرده و گلوگاه آن را بسته و پس از آن در صورت چنین رخدادهایی برخوردی کاملا مساوی و بدون تبعیض را از دستگاه قضایی شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد قصد بازگشت به صحنه سیاسی کشور را دارد بیان داشت: احمدی‌نژاد با توجه به عملکردی که داشته و حالا پس از موضوع پرونده رحیمی معاون اول زمان ریاست جمهوری اش فکر نمی‌کنم دیگر به صحنه سیاست بازگردد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 بهمن 1393
کسانی که او را رئیس دیوان محاسبات کردند باید عذر خواهی کنند
نا شناس 11 بهمن 1393
راستی جریان برادر خانم ترقی در سال80 با مشکلات مالیش چی بود
ترقی فراموش کرد یا ترقی کرد یادش رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.888 seconds.