.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان درباره اقدامات انجام شده پاسخگو باشند؛
بلاتکلیفی اجرای اقتصاد مقاومتی در استان داد آیت الله طبرسی را هم در آورد!
شمال نیوز: فساد اداری که مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد می‌کند، تکریم ارباب‌رجوع در ادارات که کمتر دیده می‌شود، در مراجعات مردمی به دفتر این‌جانب بیان می‌شود که برخی‌ها به خاطر یک اقدام کوچک دو سال در ادارات معطل هستند، مردم هم طاقت و توانی دارند، مسئولان نسبت به اقدامات...

شمال نیوز: امام جمعه ساری گفت: مسئولان درباره اقدامات انجام شده در مازندران پاسخگو باشند و نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی اقدام مناسبی در برنامه کاری قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله‌ طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر رعایت تقوایی الهی توسط نمازگزاران اظهار کرد: برای تداوم زندگی زناشویی نیز تقوا لازم است.

وی در ادامه با تبریک ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد و امام خمینی (ره) با رهبر نهضت اسلامی حکومت 2 هزار و 500 ساله رژیم شاهنشاهی را در کشور سرنگون کردند.

امام جمعه شهرستان ساری اضافه کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان نیروی اثرگذار در منطقه و جهان و در معادلات سیاسی نقش ایران بسیار پررنگ است و بسیاری از راهبردهای منطقه توسط ایران اسلامی ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خراب‌کارانه کشورهای غربی در فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان افزود: کشورهای غربی در این مناطق کاری از پیش نبردند و ایران نقش اثرگذاری در این کشورها دارد.

طبرسی در ادامه با اشاره حضور گسترده مردم ایران در صحنه‌های انقلاب اسلامی، افزود: مردم 36 سال در صحنه حضور دارند، از تحریم و تهدید نترسیدند و در برابر نقشه‌های شوم دشمن نیز به خوبی ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: مردم در 22 بهمن نیز حضور پرشور و گسترده دارند و بار دیگر دشمن را منفعل و شرم‌سار می‌کنند اما صحبت من با مسئولان است، مسئولان در این ایام اعلام کنند که برای مردم و برای رفاه مردم چه اقداماتی انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران ادامه داد: فساد اداری که مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد می‌کند، تکریم ارباب‌رجوع در ادارات که کمتر دیده می‌شود، در مراجعات مردمی به دفتر این‌جانب بیان می‌شود که برخی‌ها به خاطر یک اقدام کوچک دو سال در ادارات معطل هستند، مردم هم طاقت و توانی دارند، مسئولان نسبت به اقدامات انجام شده و میزان رضایت‌مندی از عملکرد مسئولان نظرسنجی کنند.

وی گفت: مسئولان اعلام کنند که در یک‌سال گذشته در مازندران چه اقداماتی انجام دادند، از مسئولان توقع است که به مردم پاسخ دهند و نسبت به خواسته‌های مردم پاسخگو باشند، مسئولان اقتصاد مقاومتی را به بازی گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای سیاست اصل 44 به صورت شفاف در استان شد و گفت: واحدهای تولید دولتی را به صورت تمام و کمال در اختیار مردم قرار دهید، این طور نباشد که از یک طرف اعلام شود واحد تولیدی به مردم واگذار شد و از طرف دیگر دوباره دولت تصدی‌گری امر را در اختیار بگیرد.

طبرسی خواستار کاهش بروکراسی اداری در سطح ادارات استان مازندران شد و گفت: برای رفع مشکل اداری از مردم نظرسنجی شود و نسبت به کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد برنامه مدونی تعریف شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه از ابتدای مطرح شدن طرح اقتصاد مقاومتی در کشور توسط رهبر انقلاب به مسئولان اعلام کردم که ستادی در استانداری مازندران در این ارتباط تشکیل شود، افزود: تاکنون از تشکیل این ستاد در استان خبری نشد.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و فرهنگ اسلامی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات اثرگذار حزب‌الله لبنان در مناطق اشغالی گفت: با این اقدام حزب‌الله لبنان به زودی فواره اسراییل سرنگون می‌شود.- فارس /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رسول زاده 11 بهمن 1393
حضرت آیت ا... ، : چند تا از مسئولین خواهر زاده های شما ، واقعاً چکار کردند؟ شما بررسی کنید
نا شناس 11 بهمن 1393
اگر انتخابات استانی شود نخبگان علمی فرصت معرفی پیدا می کنند و از انحصار یک قوم یا قبیله محلی جلوگیری می شود .در انتخابات آینده مجلس به تخصص و تجربه واقعی و بر اساس شایسته سالاری رای دهید .شنیده شده آقای جعفر قربان پور با کوله باری از تجربه و تخصص و کسب رتبه های علمی ملی و بین المللی و سابقه خدمت در امور اداری مجلس شورای اسلامی و سابقه 2 دوره کاندیداتوری مجلس هشتم و نهم و یک دوره کاندیداتوری شورای شهراز حوزه انتخایه ساری ، کاندیدای دور آینده مجلس خواهند شد . اگر زمینه رقابت سالم و تخصصی توسط مسئولین محترم انتخابات فراهم شوند آنوقت نخبگان واقعی جامعه بدون وابستگی به کانونهای قدرت و ثروت باندی و جناحی توسط مردم شناخته خواهند شد و قطعا نمایندگان متخصص و علمی ساختار اداری کشور را اصلاح خواهند نمود تا سرمایه انسانی هدر نرود و شایسته سالاری در دولت محقق شود . این رسالت رسانه ها و مطبوعات با وجدان و انقلابی است . .با تشکر از مدیریت محترم سایت
سلام 10 بهمن 1393
باسلام واحترام متولی اول واصلی دراستان شخص استاندار می باشد وباید پاسخگو باشدشما حاجی آقا که همواره از ایشان باتفاق نمایندگان محترم حمایت می کنید باید پاسخگو مردم باشید وچرا مسئولیت این بزرگی رابردوش ایشان گذاشتید واصراربه ادامه داریدخداوند به همه ما توفیق خدمت و بندگی صادقانه اعطا فرماید استانداربایدازعقل و تفکر وتدبیرش و تجربه اش استفاده کند ونیاز به حضورفیزیکی درهمه جا نداردبلکه حضورتاثیرکذارخیلی مهم است.التماس دعا
محمودی 11 بهمن 1393
حاج آقا درست می فرمایند حضرت ایت ا...جنتی هم فرمودند چه اشکالی دارد به جای سه وعده یک وعده در روز غذا بخوریم بنده یک فرهنگی بازنشسته با سه فرزند بیکار وازدواج نکرده درسن بالا پشتیبان این اوامر هستم.
نا شناس 11 بهمن 1393
درود بر این شیرمرد بیشه مازندران
- 12 بهمن 1393
اقاي طبرسي جنابعالي كه نماينده ولي فقيه در استان هستيد واز علم فقاهت برخورداريد به هم لباس خود در اداره كل اوقاف بفرماييد بفرماييد چرا اسناد باطل شده مالكيت كه در اختيار ديگران وداراي مالكيت است وقف اعلام ميكند از نظر قانوني خلاف است وتصرف مال غير ميشود از نظر شرعي چه حكمي دارد؟اجراي اين قبيل كارها انهم فقط در مازندران چه عواقبي ميتواند داشته باشد
نا شناس 12 بهمن 1393
دوست عزیز خوب گفتند شما حاج اقا خودتان ازش تعریف وتمجید کردید در چند هفته گذشته حالا دیدید که کار خراب شد دادتان در امد نمی دانم چرا کسی که نمی تواند به مردم خدمت کند اصراری بر ماندنش هست چرا از همان اول در انتخاب استاندار دقت نمی شود مگر مردم چه گناهی کردند که باید تاوان سیاسی کاری اقایان را بدهند همش میگند اعتبار نیست دولت ناکارامد هست چرا استان های دیگه مگه دولتشان فرق دارد
حسین 12 بهمن 1393
حاج اقای عزیز درارتباط با اقتصاد مقاومتی چرا همه اقایان طوری صحبت می کنند که مردم باید سبک زندگی خودرا اصلاح کنند بله بنظر حقیر مردم نیز باید از فرهنگ تجملاتی دوری جسته ودرشیوه مدیریت خانه تجدید نظر نمایند که بنظرم مردم شریف وفهیم ما این کار را از سالیان گذشته کرده اند ولی اقایان در اطاعت از فرامین حضرت اقا در عمل چه کرده اند :خانواده این عزیزان ایا درسبک زندگی خود تغییری داده اند ایا مبلغین ما بزرگان ما درعمل تاسی از حضرت اقا می نمایند من می گویم خیر چون سالیانی درجمع این عزیزان بوده ام ودرشهر خود شاهد ان هستیم عمل عمل عمل .....مدیران ارشد نظام چطور ؟ انها هم دارند شعار می دهند اموزش وپرورش ما چقدر دراین زمینه از فرامین حضرت اقا تاسی نموده است چقدر کلاس های خصوصی و... اداره کشاورزی یا جهاد کشاورزی وقس علی هذا چطور استانداران وفرمانداران ائمه محترم جمعه وجماعات و.... چطور ما چقدر مدیریت نموده ایم تا مردم نجیب ما بتوانند باهمین درامد کم بی دغدغه زندگی کنند یادم هست ما یک زمانی درمدارس خود کلاس های باقر العلوم برای بچه های ی مردم داشتیم بادریافت هزینه بسیار کم وناچیز ولی امروز مدارس غیر انتفاعی ما که شهریه های انچنانی می گیرند ولی درانجا نیز باید بچه ها به کلاس خصوصی بروند چرا؟ جهاد کشاورزی دراموزش وراهنمایی کشاورزان وباغداران و... چقدر کلاس گذاشته وسیاست های کلان کشور را به انها گوش زد کرده است ؟که چه بکارند وچگونه بکارند وچگونه ماقبت نمایند درصورتیکه الان اکثرا زمین هایشان را فروخته اند اینده ما چه خواهد شد شهرداران ما در شهر ها چگونه مدیریت می کنند خیابان ها وکوچه های شهرمون شد تونل بدون سقف چراچه کسی نظارت می نماید خدا به داد ما برسد درسالهای اینده با این اپارتمان سازی ها وپرداخت های عوارض انچنانی حاج اقا مسائل زیاد است بنظرم حضرت اقا خیلی مظلوم هستند چرا برای اینکه اوامر ونواهی ایشان را ما کمتر عمل می کنیم جانباز فرهنگی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.829 seconds.