.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس آمل به گروگانگیری دختر 12 ساله پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عامل گروگانگیری ساکن یکی از شهرهای استان فارس که همشهری خود دختر 12 ساله ای را دزیده و در یکی از مرغداری های مخروبه شهرستان آمل به گروگان گرفته بود، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سارق آدم ربا فردی حدودا 26 ساله معروف به 'نبی افغانی'، اهل یکی از شهرهای استان فارس بود که دختر 12 ساله ای به نام ' سمیه ' را از همان شهر به گروگان گرفته بود.

وی افزود: با دریافت گزارش قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب یکی از شهرستان های استان فارس مبنی بر مخفی شدن این آدم ربا در یکی از روستاهای حومه آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آمل افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه آدم ربا و رهایی گروگان، وی را در مرغداری مخروبه ای در یک روستا در حومه آمل شناسایی کردند.

سرهنگ گنجیان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطمینان از حضور آدم ربا به همراه گروگان 12 ساله در مخفیگاه، در عملیاتی هماهنگ و ضربتی متهم را دستگیر و این دختربچه را نجات دادند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهم پس از دستگیری در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 10 بهمن 1393
درود برجناب سرهنگ ویاران همراش که این خبرها نشان دهنده فعالیت شبانه روز جناب عالی وهمکارانت درلباس مقدس نیروی انتظامیه امیدواریم همیشه موفق وسربلند باشید درراستای حفظ وامنیت شهرامل امیدواریم فرماندهایی دیکرشهر الگو بکیرنند
نا شناس 11 بهمن 1393
انصافا از زمان حضور سردار جعفری نسب به استان نا امنی ها از استان رفت. به وجود این دلاور در استان افتخار می کنیم.
نا شناس 11 بهمن 1393
برا چی گروگان گرفته بود؟ از استان فارس بچه رو آورده بود آمل؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.582 seconds.