.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیباکلام؛ کار احمدی نژاد یک نامردی تمام عیار است
صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که احمدی نژاد نباید پشت معاون اول خود را خالی می کرد و این رفتار به آینده سیاسی او ضربه بزرگی وارد می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب، صادق زیباکلام گفت: ناراحتی و گلایه محمدرضا رحیمی کاملا درست و بر حق است. در واقع درست است که ایشان در دوره ی آقای هاشمی استاندار کردستان بود و در مجلس هفتم، ریاست دیوان محاسبات، اما اصل فعالیت هایی که ایشان را به یک چهره سیاسی تبدیل کرد، در حقیقت در دوران آقای احمدی نژاد رقم خورد، یعنی زمانی که اقای رحیمی معاون اول شد.

این استاد دانشگاه افزود: صرف نظر از اینکه، رحیمی در دوره اصلاح طلبان یا اصولگرایان چه فعالیتی داشته است، از نظر حقوقی جرم زمانی اتفاق افتاده که او در حال همکاری با آقای احمدی نژاد بوده است.

وی اضافه کرد: حتی اگر آنچه آقای احمدی نژاد می گوید، حقیقت داشته باشد و اقدامات آقای رحیمی مربوط به قبل از زمانی باشد که معاون رئیس جمهور شده باشد، نمی توان از این واقعیت فرار کرد که جرم آقای رحیمی به خاطر آقای احمدی نژاد اتفاق افتاده است.

زیباکلام تصریح کرد: به گفته ی آقای رحیمی، به ۱۷۰ نماینده مجلس پول پرداخت شده است که برای حمایت از کابینه و شخص آقای احمدی نژاد بوده است. در واقع رحیمی، به زبان بی زبانی می گوید، پول هایی که برداشت کرده ام، برای خودم برنداشته و زمین و ویلا برای خود نخریدم، بلکه آن ها را برای آقای احمدی نژاد خرج کردم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: همه ی سخنان آقای رحیمی، این است که من اگر خلافی کردم، این خلاف برای آقای احمدی نژاد بوده، اگر گناهی کردم، در جهت مصالح و منافع آقای احمدی نژاد بوده و اکنون ایشان او را نمی شناسد.

وی گفت: احمدی نژاد و طیف حامی او باید مردانگی به خرج داده و پشت آقای رحیمی را اینطور خالی نکنند، در واقع، اگر خطایی صورت گرفته، احمدی نژاد و طیف حامی او، متهم ردیف اول و دوم هستند و رحیمی متهم ردیف سوم.

زیباکلام افزود: اگر آقای احمدی نژاد بخواهد اینگونه ادامه دهد و پشت رفقای خود را خالی می کند، مسلما از همان میزان محبوبیتی که اکنون در جامعه دارد بسیار کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه که آقای احمدی نژاد در حق آقای رحیمی انجام داد، با عرض معذرت یک نامردی تمام عیار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود 9 بهمن 1393
آقای مورخ به تاریخها دقت بیشتری بفرمایید, این حیف و میلها مربوط به دوره فعالیت در قوه قضاییه اقای رحیمی بوده. معرف اقای رحیمی یار مخلص اقای رفسنجانی هم اقای لاریجانی بوده . از شما که استاد دانشگاه و ترویج دهنده علم هستید , اینگونه تفسیرها بعید است.
نا شناس 9 بهمن 1393
كاملاً درسته ... از اول با مظلوم نمايى اومد ، هى دولت پاكدست دولت پاكدست كرد تا...
حيف اون رأى كه حرومت كردم ...
كريم 9 بهمن 1393
مدير محترم شمال نيوز لطفا نمايش دهيد اينقدر جناحي عمل نكنيد اقاي زيبا كلام هر كي هست باشد فعال سياسي يا استاد دانشگاه حداقل انسانيت يك فعال سياسي ايجاب ميكند كه ادبيات سياسي را رعايت كند نامردي ديگه چيه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 9 بهمن 1393
همون بلایی که سر مرحوم کردان آورد!
عباسی 9 بهمن 1393
بدبخت کسی است که دین خود را برای دنیای خودش بفروشد واز او بد بخت تر کسی که دین خود را برای دنیای دیگران بفروشد.رسول اکرم ص.این است حکایت رحیمی
احسان 10 بهمن 1393
هنر امثال دکتر زیبا کلام این است که با مخالف نمایی انرژی جامعه را و جوانان را به انحراف بکشد و با مثلا تفسیرهای علمی خودش را به حق جلوه دهد. ایشان همان کسی است که اساتید برجسته کشور را در دهه نورانی 60 اخراج کرد و زندگی هایشان را پاشاند. کجا بود آقای زیبا کلام وقتی حقوق دکتر محمد حسن گنجی را قطع و او را برای امرار معاش ناچار از فروختن کل کتابخانه اش کردند؟ کجا بود اقای زیباکلام وقتی کاتوزیان (نویسنده قانون اساسی نظام9 درا از دانشگاه اخراج کردند؟ کجا بود اقای زیباکلام وقتی که خانم ابتکار بهترین زمین های چمخاله گیلان را به نام کرد. من می دانم کینه شما از احمدی نژاد برای چیست؟ و چرا ازبرگشتش می هراسید. این همه غوغا برای این است که این احمدی نژادی که داد از پاکی می زد خودش ام الفساد بود؟ مگر همین را نمی گویید تا پنهان کنید مفاسد بدتر از این را؟ چه طور در پیش چشم میلیون ها نفر پیشنهاد رشوه داد و کسی حتی او را مواخذه نکرد و بلکه فرمان ساکت شوید صادر شد؟ آن خوب بود؟ پیشنهاد می کنم انقلابیون 57 فقط خانه شان را به مردم نشان دهند تا از دیدن آن شرم کنیم و ساکت شویم!!!
نا شناس 9 بهمن 1393
اقای زیبا صفت زیباکلام زیبا عمل مرد و دیدی سلام ما رو برسون
نا شناس 10 بهمن 1393
یعنی میخواین بگین رحیمی رابیین هود بوده !!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.