.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه مهدی هاشمی به نطق رسایی

 حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، عضو هیئت رییسه مجلس جوابیه مهدی هاشمی نسبت به نطق رسایی و اظهارات وی که در تاریخ 9/10/93 در مجلس بیان شد را مطابق ماده 78 آیین مجلس قرائت کرد.

به گزارش شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 8 بهمن حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، عضو هیئت رییسه مجلس جوابیه مهدی هاشمی نسبت به نطق رسایی و اظهارات وی که در تاریخ 9/10/93 در مجلس بیان شد را مطابق ماده 78 آیین مجلس قرائت کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

1. آقای رسایی در حالی در خصوص پرونده اینجانب اظهارنظر نمودند که قاعدتاً نباید به کلیه مستندات و دفاعیات پرونده که تقدیم دادگاه شده است دسترسی داشته باشند. لذا اینگونه اظهارنظر بی‌انصافی و مخالف عدالت است.

2. به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه نمازجمعه 29 خرداد 1388 هر کس هر ادعایی کرد بایستی در مجاری قانون خودش اثبات شود و قبل از اینکه اثبات شود نمی‌شود اینها را رسانه‌ای کرد. در فراز دیگری می‌فرمایند روشی را در پیش گرفتند برای متهم کردن یکدیگر، این چیز خوبی نیست دل را تاریک می‌کند و فضای زندگی را ظلمانی می‌کند.

3. آقای رسایی در نطق خود استناد به مطالبی نمودند که مستند آن ادعاهای اشخاص متهم فراری هتاک به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و رسانه‌های معاند بود.

مقام معظم رهبری در همین خطبه اعلام کردند «فضا فضای درستی نیست خارجی‌ها و بیگانگان تعریض‌های مغرضی علیه کسی یا کسانی می‌زنند یا ادعا می‌کنند انیها فلان جا خیانت کردند، خطا کردند. ما هم عین همان‌ها را پخش می‌کنیم، این ظلم است، این مورد قبول نیست. رسانه‌های بیگانه کی دلشان برای ما سوخته است؟ کی خواسته‌اند حقایق در مورد ما روشن شوند که در این مورد بیایند حقیقت را گفته باشند رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های مغرض انگلیسی شاهد برایش بیاورید تهمت زدن به یک شخص خطاست.»

4. من و دو وکیل مدافعم طی جلسات متعدد دادرسی دفاعیات خود را بیان نموده‌ایم و اگر چه ممکن است در بعضی موارد اعتراضات جدی داشته باشیم اما به احترام قوه قضاییه و دادگاه و الزامات حقوقی سکوت کرده‌ایم. مکرراً از دادگاه تقاضا کردیم که تا زمینه علنی‌بودن دادگاه و پخش مستقیم از صدا وسیما فراهم شود تا ابهاماتی که آقای رسایی دائماً مطرح می‌نمایند را مطرح نماییم، اما دادگاه تصمیم گرفت که جلسات غیرعلنی باشد لذا توصیه و رعایت انصاف می‌نمایم و می‌خواهم از فشار به دستگاه قضا دست بردارند و بگذارند دادگاه کار خودش را انجام دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1393
ای والا زاده ما چکاره ایم از شما سوال کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.