.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس بنیاد نخبگان مازندران عنوان کرد؛
خروج نخبگان از مازندران
رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان اعتبارات مختلفی وارد استان کرده است، گفت: مشکلی که در مازندران داریم این است که نخبگان ما از استان خارج می‌شوند.

شمال نیوز: خروج نخبگان از مازندران/متولی نخبگان باید یک مجموعه باشد

به گزارش شمال نیوز، داوود دومیری‌گنجی صبح امروز در مراسم مشترک نشست و تجلیل از جوانان و نخبگان که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از استان‌های فعال در حوزه جوانان و نخبگان است.

وی با بیان اینکه مازندران استانی است که ظرفیت‌های زیادی دارد و بعد از تهران، رتبه دوم را در حوزه نخبه‌پروری دارد، گفت: باید از ظرفیت نخبگان در استان بهره ببریم.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه شناسایی، هدایت و حمایت از نخبه وظیفه بنیاد نخبگان است، افزود: برای شناسایی نخبه، 13 مولفه در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه عضو بنیاد نخبگان شدن، کار سختی نیست اما مراحلی وجود دارد که باید طی شود، تصریح کرد: تسهیلات 100 میلیون تومانی مسکن، کمک هزینه سفرهای معنوی، کمک هزینه ارائه مقالات داخلی و خارجی، کمک هزینه فرصت مطالعاتی خارج از کشور و ... از جمله اقداماتی است که برای اعضای بنیاد نخبگان صورت می‌گیرد.

دومیری‌گنجی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان اعتبارات مختلفی وارد استان کرده است، گفت: مشکلی که در مازندران داریم این است که نخبگان ما از استان خارج می‌شوند.

وی اظهار کرد: فضای علمی و صنعتی استان به گونه‌ای است که اجازه ورود نخبگان را نمی‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه این مشکل باید رفع شود، تصریح کرد: مسئولان و متولیان بنیاد نخبگان در شورای جذب مراکز مختلف حضور داشته باشند تا آیین‌نامه مصوب شده جذب 30 درصدی نخبگان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مراکزی به موازات مراکز نخبگان ایجاد شده است، ادامه داد: متولی نخبگان باید یک مجموعه باشد، چند نفر نمی‌توانند متولی این حوزه باشند.

به گزارش فارس، دومیری‌گنجی با اشاره به فعالیت سیاسی برخی از این مراکز که به حرکت موازی با بنیاد نخبگان می‌پردازند، گفت: فعالیت این مراکز به بنیاد نخبگان آسیب وارد می‌کند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.385 seconds.