.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکر رهبر انقلاب به جلیلی درباره مذاکرات؟
عضو ارشد سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در واکنش به سخنان صادق خرازی گفت: اینکه من از رهبرانقلاب بابت مذاکرات هسته‌ای تذکر گرفته‌ام، کذب محض است.

تسنیم: سعید جلیلی عضو ارشد سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سند جامع نقض حقوق بشر در انگلیس، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آقای صادق خرازی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام داشته که شما بابت مذاکرات هسته‌ای از رهبر انقلاب تذکر گرفته‌اید، گفت: من این مصاحبه را ندیده‌ام، اما اینکه از رهبر انقلاب بابت مذاکرات هسته‌ای تذکر گرفته‌ام، کذب محض است، چون این مسائل مبنا و اساسی ندارد و این حرف یک دروغ‌سازی است.

شنبه شب در جریان مذاکره صادق خرازی سفیر پیشین ایران در فرانسه و علیرضا زاکانی نماینده مجلس درباره مذاکرات هسته ای، صادق خرازی گفت: «در ژنو آقای جلیلی با طرف آمریکایی دیدار کرد، روزنامه کیهان نوشت که آمریکایی ها کشان کشان صندلی خود را پیش جلیلی برد. در همان ژنو به آقای جلیلی تذکر داده شد که شما بیش از حد جلو رفتید. اینها قبل پیام ویژه عمان بود. در تمام ادوار مذاکره با آمریکایی ها، رهبری کف و سقف گذاشتند. معظم له می دانند که نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد. رئیس دولت قبل در همان زمان موضع متفاوتی داشت که می خواست در چارچوب آن مسائل دیگری را حل و فصل کند.»

خرازی همچنین گفته بود: «مذاکرات استانبول یکی از بدترین نمونه های تاریخ مذاکرات هسته ای بود که رهبری تذکر دادند و جلوی این کار را گرفتند».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.963 seconds.