.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه گردشگری، بدون گسترش زیر ساخت ها امکان پذیر نیست
توسعه گردشگری، بدون گسترش زیر ساخت ها امکان پذیر نیست

 شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: توسعه صنعت  گردشگری بدون گسترش زیر ساخت های مهم و اساسی در کشور امکان پذیر نیست.

غلامحسین حسینی افزود: توسعه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در بسیاری از ابعاد با فعالیت های مرتبط با موضوع گردشگری گره خورده است و لازم است عزمی ملی و مدیریتی جهادی در این خصوص شکل گیرد.

وی اظهارداشت: کسب درآمد از منابع غیر نفتی در کشور و تاکید بر توسعه راهبردهای فرهنگی، متولیان امر را به بازنگری در اهداف و برنامه ها واداشته است و تناسبات اقتصاد مقاومتی نیز بر حصول درآمدهای غیرنفتی به ویژه ظرفیتهای گردشگری تاکید دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به کاهش قیمت نفت و سیاستها بر علیه کشور ایران، گفت: توجه به نقش زیر ساخت ها که بدون این مهم توسعه گردشگری عملاً امکان پذیر نیست، باید به عنوان یکی از چالش های اصلی مسئولان ارشد نظام گیرد.

حسینی گفت: این صنعت در ارزآوری، ایجاد اشتغال، رونق بازار، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی، رونق حمل و نقل، صنعت فرودگاهی، افزایش تولیدات محلی، بومی و صنعتی، صنایع دستی و محصولات فرهنگی، نقش آفرین و بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران رتبه دهم جاذبه های باستانی و تاریخی و همینطور رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در دنیا دارد، یادآورشد: از این فرصت ها باید برای توزیع عادلانه و توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری و رونق اقتصادی کشور بیشتر بهره جست. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.