.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه های آب شرب کشور اصلاح می شود
با تکمیل فاز یک تصفیه خانه آب ساری ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه از سد شهید رجایی به شهرساری منتقل می شود

مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب شهر ساری گفت: با تکمیل فاز یک تصفیه خانه آب ساری ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه از سد شهید رجایی تا پایان امسال به شهرساری منتقل می شود.

به گزارش شمال نیوز از شرکت آبفای شهری مازندران، مهندس حمیدرضا جانباز، با اشاره به اینکه در راستای تکمیل تمامی فازهای این تصفیه خانه برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفت، افزود: عملیات ساخت سازه های این تصفیه خانه در مرحله پایانی قرار دارد و تجهیزات مورد نیاز خریداری شد و آماده نصب است.

وی، ادامه داد: به منظور تسریع در عملیات اجرای تصفیه خانه آب این شهر ، تلاش می کنیم در سال جاری و آینده تمامی اعتبارات موردنیاز اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، از اصلاح شبکه های آب شرب در کشور خبر داد و تصریح کرد: این طرح در استان مازندران به عنوان یکی از اولین استانهای کشور اجرا خواهد شد.

مهندس جانباز اظهار داشت: به همین منظورکارشناسان شرکت آبفای شهری مازندران در حال طراحی مدل مناسب برای کاهش هدر رفت آب با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی هستند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در سفر به مازندران علاوه بر بازدید از تصفیه خانه آب شهر ساری از پروژه های آبرسانی شرکت آبفار استان در روستاهای کرسام چهاردانگه و اسلام آباد میاندرود نیز بازدید کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 2 بهمن 1393
دم دامادي گرم مرسي مهندس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.