.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیرکل صدا و سیما در یک استان شمالی
امروز با حضور معاون امور مجلس و استانی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار آذربایجان غربی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی مراسم تکریم و معرفی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: صدا و سیمای محلی باید بر اساس مفاد قانون اساسی، برنامه‌های متناسب با نیازهای مختلف مخاطبین و شهروندان اعم از شیعه، سنی و سایر اقوام و اقلیت‌های استان را تولید و پخش کند چراکه این سازمان بعنوان یک نهاد تاثیرگذار می تواند نقشی کلیدی و اساسی در تحقق مفاد قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب بویژه در عرصه فرهنگ داشته باشد.

قربانعلی سعادت افزود: سیاست جذب حداکثری باید از اولویتهای صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی باشد و این رسانه باید معرف و انعکاس دهنده فرهنگ و داشته‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه باشد تا زمینه‌های آشنایی مردم و مخاطبان داخلی و خارجی با ظرفیت‌های این استان بیش از پیش فراهم شود و این انتظار زمانی بیشتر اهمیت می‌یابد که بپذیریم هم مرز بودن آذربایجان غربی با سه کشور یک مزیت و ویژگی منحصر به فرد است.

سعادت تصریح کرد: امروز پخش ماهواره‌ای برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز یک ضرورت است چراکه این شبکه مورد توجه هموطنان کرد زبان داخل و خارج کشور است بنابراین سازمان صدا و سیما و مدیران آن با همکاری استانداری آذربایجان غربی در تامین هزینه‌ها، زمینه پخش ماهواره‌ای این شبکه را که می‌تواند جلوه‌های وحدت و همدلی اقوام و ادیان را در آذربایجان غربی و ایران اسلامی به تصویر بکشد فراهم کند.

در این مراسم حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استانی سازمان صداوسیما، سیاست‌های این سازمان در پیاده سازی ماموریت‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در رسانه ملی را تشریح کرد.

در این مراسم پس از قرائت حکم رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مسعود مجرد به جای محسن شکرنیا بعنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان غربی معرفی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.