.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 12قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف بابلی

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل موفق شدند تعدادی از شکارچیان متخلف به همراه 12 قبضه اسلحه شکاری را دستگیر کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل موفق شدند تعدادی از شکارچیان متخلف در بابل را دستگیر کنند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل این شکارچیان متخلف را در مناطق استحفاظی بابل دستگیر کردند.

از این افراد 12 قبضه اسلحه شکاری شامل دو قبضه سلاح قاچاق، به همراه لاشه دو راس گراز وحشی، سه قطعه خوتکا و یک قطعه بوتیمار کشف و ضبط شد.

در دیگر خبر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران آمده است: دومین جلسه هم‌اندیشی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران برگزار شد.

این نشست با شرکت نمایندگان واحدهای صنعتی و خدماتی استان، سازمان‌های مردم‌نهاد و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این هم‌اندیشی از واحدهای صنعتی خواسته شد تا نحوه حضور خود در نمایشگاه را مشخص کنند و با همکاری صنایع، تشکل‌های زیست محیطی و اداره کل محیط زیست و موسسات دانش‌بنیان از موقعیت ممتاز استان در کشور دفاع کنند.

بر اساس این گزارش؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست دوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.