.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول نمایندگی حوزه هنری مازندران در نوشهر:
سینمای نوشهر به بهره برداری می رسد

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ،  نماینده حوزه هنری مازندران در نوشهر از افتتاح و راه اندازی تنها  سینمای نوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت : طی روزهای آینده فرماندار و شهردار نوشهر از روند پیشرفت سینما بازدید خواهند کرد.

رستم کیا کجوری در ادامه گفت : در حال حاضر با تأمین بودجه مورد نظر، در حال نصب صندلی های سینما هستیم که بزودی به اتمام خواهند رسید.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی حوزه هنری استان مازندران ، دفتر نمایندگی حوزه هنری در نوشهر ،  اتمام پروژه سینما بود که با همکاری خوب فرماندار ، شهردار نوشهر و اعضای شورای شهر  دغدغه ما کاهش یافت و با افتتاح سینما، همه برنامه های ویژه دهه فجر حوزه هنری که شامل برنامه های متنوعی است در این مکان اجرا خواهد شد.

کیاکجوری یادآور شد: تعداد 8 ویژه برنامه فرهنگی با موضوع انقلاب  برای ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است که شامل شعر،تئاتر و نمایش،دکلمه و  سرود می باشد و در کنار آن کارهای تخصصی با موضوع انقلاب همانند نشست ادبیات و شعر تخصصی و دعوت از کارگردانانی که در زمینه انقلاب فیلم ساخته اند اجرا خواهد شد.

وی  با بیان اینکه بودجه کارهای فرهنگی بسیار اندک است خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت حوزه هنری در نوشهر که از سال گذشته بوده تاکنون بیش از 65 برنامه فرهنگی تاثیر گذار اجرا شده است .

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در این سینما این خواهد بود که یک شب در ماه را به نام شب با کارگردان نامگذاری کنیم و در ان شب از کارگردان فیلم مربوطه جهت نقد و بررسی دعوت به عمل آوریم و در کنار آن فیلم را نیز به نمایش بگذاریم.

 مسئول دفتر  نمایندگی حوزه هنری مازندران - نوشهر اظهار داشت: ماهی یک بار نیز از خانواده های مسئولین جهت دیدن فیلم دعوت می کنیم تا از این طریق آشنایی بیشتری نیز صورت گیرد.

کیاکجوری در پایان از مساعدت ها و حمایت های بی شائبه سینا دلشادی رئیس حوزه هنری استان مازندران ، حسن اکبرپور مشاور عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی ، محمد علی قمی فرماندار نوشهر، فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر، طاهایی استاندار پیشین مازندران،  اعضای شورای شهر خصوصا عیسی رمضانی، هابیل رمضانی مسئول مالی شهرداری نوشهر و احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت تقدیر و تشکر ویژه کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.