.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی پیکر شهید گمنام پس از ۲۲سال

 شمال نیوز: رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران بندرهندیجان گفت: پیکر پاسدارشهید طالب حیدری پس از ۲۲سال گمنامی، باهمکاری گروه تفحص نیروی دریایی منطقه سوم سپاه امام حسین(ع) شناسایی شد.

حمید جعفریان در گفت‌و‌گو با تسنیم در بندرهندیجان اظهار داشت:شهید طالب حیدری متولد ۱۳۴۳ در روستای ناصر آباد هندیجان است که در تاریخ ۱۳۷۱/۷/۲۴درحین انجام مأموریت در آب‌های شمالی خلیج فارس به شهادت می‌رسد.

وی افزود: پیکر این شهید بزرگوار که از اعضای منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پس از شهادت در آب‌های خلیج فارس شناور می‌ماند و به ساحل روستای امام‌زاده عبدالله می‌رسد و بدون هویت و در گمنامی کامل توسط اهالی در قبرستان این روستا دفن می‌شود.

رئیس بنیاد شهید بندرهندیجان با اشاره به نحوه مشخص شدن هویت این شهید بیان کرد:شهید طالب حیدری در عالم رویا به خانواده‌اش و چند نفر از اهالی روستای امام‌زاده عبدالله هندیجان می‌آید و نام و نشانی خود و محل دفنش را اطلاع می‌دهد.

وی بیان کرد: پس اطلاع نیروی دریایی منطقه سوم از این موضوع، یک گروه ویژه تفحص پس از سیر مراحل تشریفات قانونی هویت شهید حیدری را تشخیص می‌دهند و پیکر وی شناسایی می‌شود.

جعفریان با اشاره به شور و حال مردم منطقه از مشخص شدن هویت این پاسدار شهید هندیجانی افزود: برای وداع با این شهید مراسم وداعی در مسجدجامع هندیجان در حضور امام جمعه، مسؤلان محلی و مردم شهرستان برگزار شد.

وی افزود: پیکر شهید حیدریان از مسجدجامع هندیجان تا مزار شهدای گمنام این شهرستان تشییع و برای خاک سپاری در مزار شهدا به شهرستان ماهشهر انتقال داده شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.