.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویر:خداحافظی آزاده نامداری از اینستاگرام
تاکنون حضور آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی بر خلاف همسر سابقش فرزاد حسنی بسیار پررنگ بوده و اخیرا انتقاداتی از طرف برخی رسانه های اصولگرا مبنی بر بهره برداری ریاکارانه وی از چادر وارد شده بود که پاسخ او را در پی داشت. تیر پرس/ روزنامه وطن امروز متعلق به مهرداد بذرپاش نماینده نزدیک به جبهه پایداری مصاحبه مفصلی با آزاده نامداری در شماره امروزش -شنبه -داشته است .

به گزارش شمال نیوز ، آزاده نامداری توضیحاتی در خصوص این مصاحبه در صفحه شخصی خود ارائه داده و از احتمال خداحافظی با شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داده است.

وی نوشته است:«مدتهای طولانی پیش با روزنامه وزین صبا گفتگو کردم،،راجع به همه چی غیر حاشیه حرف زدیم،،ماه هاست دارم رنج میکشم ازسوبرداشتها وتهمتهاوقضاوتها،،،تابالاخره دوستانی رو یافتم که حرفامو شنیدن و بی قضاوت درکم کردن…پ.ن.ممنونم از جناب شکیبایی،سردبیر،،،ازآقای پورصباغ که باهم گفتگو کردیم.وعکاس محترم مجله آقای مازیار فرزانه….شاید این آخرین پست من تو اینستاگرام باشه…التماس دعا…..»

لازم به ذکر است که تاکنون حضور آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی بر خلاف همسر سابقش فرزاد حسنی بسیار پررنگ بوده و اخیرا انتقاداتی از طرف برخی رسانه های اصولگرا مبنی بر بهره برداری ریاکارانه وی از چادر وارد شده بود که پاسخ او را در پی داشت.

0


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 13 دي 1393
این خانم مگه کیه این همه بزرگش میکنن.یه سر برین تو آسایشگاه جانبازا ببینین چه خبره
پاسخ ها به این نظر
محمد 13 دي 1393
این خانم مجری چادری تلویزیون هست...
خدا خیرش بده با همیشه با چادره و فرهنگسازی خوبی میکنه
فاطمه 13 دي 1393
چی بگم!نمیشه در مورد هیچکدوم قضاوت کرد چون اطلاعاتی درموردشون نداریم من ک خودم به شخصه خیلی دوست دارم خانم نامداری و آقای حسنی دوباره باهم باشن،ان شا الله!
مخاطب خاص 13 دي 1393
آقای حسنی خیلی تو رادیو فعاله،چه غزل هایی که نمیخونه،آدم دلش کباب میشه:-)همه ی شعراشم درمورد رفتن و ترک کردن و اینجور چیزاس!اگه آزاده یدونه از غزل هاشو بشنوه دیگه همه چی حل میشه!
خبرنگار // 12 دي 1393
دمت گرم سید مجاهدان دیروز وطن غریبانه ومظلومانه زندگی میکنن وبرخی تازه به دوران رسیده ها هیچ بویی از زندگی سه دهه قبل نبردن
علی 14 دي 1393
زندگی شخصیو نباید اینقدر رسانه ها دامن بزنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.