.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعه «ضریح مقدس» با صدای «رسول بلباسی»خواننده جوان مازندرانی + دانلود
شمال نیوز : «رسول بلباسی»، خواننده پاپ، که چند قطعه در فضای مجازی منتشر نموده و همکاری‌هایی نیز با صدا و سیما داشته است، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) قطعه جدیدش را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

این اثر «ضریح مقدس» نام دارد، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ آن را «حامد حسینی» انجام داده و ترانه ی آن سروده ی «معصومه قریشی» است. در این قطعه «محسن دهینی» ویولن نواخته و «کیان زمانی» گیتاریست آن بوده است.

«ضریح مقدس» را در ادامه از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 5 دي 1393
چه عجب ؟ شمال نیوز به محصولات فرهنگی هم علاقه نشون داد! بالاخره یک خبر هنری دیدیم ! به هر حال ممنون از شمال نیوز به خاطر انعکاس این خبر و امیدوارم تداوم داشته باشه
جمال 5 دي 1393
لذت بردم . خیلی زیبا بود . صدای خوبی دارد این خواننده جوان هم استانی .
شبنم 5 دي 1393
بازهم از رسول بلباسی کار معرفی کنید . لطفا
سعید 5 دي 1393
دانلود مستقیم بذارید . از تماشاخانه نتونستم پیدا کنم .
رسول بلباسی 5 دي 1393
سلام به همه دوستان و هم استانی های بزرگوارم...تشکر ویزه دارم از دست اندر کاران سایت شمال نیوز بابت انتشار این خبر ...باعث افتخار بنده هست که تونستم این اثر رو (ضریح مقدس) تولید و تقدیم به ساحت مقدس آقا علی ابن موسی الرضا و روح پدر عزیزم و شما دوستان گرامی کنم..بنده کار های مناسبتی دیگه هم قبلا انجام دادم که دوستان میتونن تو سایت موزیک ما دانلود کنن و گوش کنن..که یکی از این آثار مربوط به شهدای گمنام میباشد که چندین بار نیز از صداوسیمای مرکز مازندران پخش شده... در پایان برای همه شما دوستان گرامی و عوامل این سایت آرزوی موفقیت وسلامتی دارم...به امید تولید کارهای جدید تر برای سربلندی استان عزیزمون و پایداری کشور عزیزم ایران... اگه ;کاربران برای پیدا کردن سایت موزیک ما و دانلود آهنگ های بنده مشکل دارن میتونن فارسی تو گوگل به اسم بنده سرچ کنن و در سایت های مختلف موسیقی آهنگ ها رو دانلود کنن...باز هم تشکر از حضور گرمتون.. ارادتمند: رسول بلباسی..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.