.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین بوده و با توجه به سرد بودن هوا و لغزندگی جاده رانندگان احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش شمال نیوز کریم لطفی دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس  بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین بوده و با توجه به سرد بودن هوا و لغزندگی جاده رانندگان احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلی ایام شهادت رسول اکرم(ع)، امام رضا(ع) و امام حسن(ع) شاهد افزایش حجم تردد در محور مواصلاتی هراز از سوی پایتخت کشور به سمت مازندران هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه این مسافرت‌ها از پنج‌شنبه گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اذعان داشت: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز روزهای سردی را سپری می‌کند که امروز نیز شاهد بارش برف در این مسیر شریانی کشور بودیم.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی راهداران در محور هراز، اذعان داشت: هم‌اکنون نیز راهداران با ماشین‌های سبک و سنگین در حال نمک‌پاشی جاده هستند تا از یخ‌زدگی و لغزندگی خطرناک محور خودداری شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با استقرار ماشین‌آلاتی همانند برف‌روب، لودر، گریدر و کامیون‌های حمل نمک برای بهره‌گیری در مواقع اضطراری جهت بازگشایی محورها و ایجاد تردد ایمن خودروها، گفت: بر حجم رفت و آمدهای این محور در مناطقی که از عرض خیابان کاسته می‌شود بیش از گذشته افزوده می‌شود.

این مسئول با اعلام برقراری ارتباط از آمل به تهران، یادآور شد: رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند با توجه به سرمای بیش از اندازه هوا و برودت از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و همچنین افرادی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان کامل حاصل کنند و برای عبور و مرور در مواقع اضطراری از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران احتیاط را سرلوحه کار خود قرار داده و با گوش سپردن به اوامر و دستورات ماموران انتظامی و راهداران از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند، یادآور شد: افراد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توانند سفر خوب و خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند. /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.