.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‎توجهی پدر و خداحافظی خود و دخترش با زندگی

معاون عملیات ترافیک پلیس‌راه گلستان از وقوع سانحه رانندگی و مرگ پدر خانواده و دختر یک و نیم‎ ساله‎اش در این حادثه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی قزلسفلو امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در محورهای برون‎شهری استان گلستان بر اثر وقوع 21 سانحه رانندگی، 3 نفر جان خود را از دست دادند و 19 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: از این 21 سانحه، 2 فقره تصادف منجر به فوت سه نفر شده و 14 تصادف نیز باعث مجروح شدن 19 نفر شد.

قزلسفلو تاکید کرد: همچنین در این مدت پنج تصادف خسارتی به وقوع پیوست.

معاون عملیات ترافیک پلیس‌راه استان گلستان تصریح کرد: یکی از تصادفات فوتی به دلیل برخورد پژو 405 با یک دستگاه تریلی در محور جنگل گلستان در ساعت 18:30 روز گذشته به وقوع پیوست که این سانحه به دلیل انحراف به چپ خودروی پژو رقم خورد.

قزلسفلو بیان کرد: این سانحه باعث مرگ پدر و دختر خانواده شد که هر کدام به ترتیب دارای 25 و یک سال و نیم سن بودند که مادر و دختر دیگر این خانواده نیز در این سانحه به شدت مجروح شدند.

مرگ خانم 60 ساله و فرار راننده خاطی

وی اضافه کرد: در تصادف دیگر نیز ساعت 18:50 دقیقه عصر روز گذشته در محور گالیکش بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در محدوده روستای اسلام‎آباد، عابر پیاده در صحنه جان خود را از دست داد.

عملیات ترافیک پلیس‌راه گلستان متذکر شد: فرد فوت شده در این سانحه خانم 60 ساله‎ای بود که خودروی پراید پس از وقوع این سانحه از محل متواری شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده خودروی پراید ادامه دارد و کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده پراید تشخیص دادند.

قزلسفلو گفت: همچنین روز گذشته یک تصادف زنجیره‎ای نیز در محور کردکوی بر اثر برخورد خودروهای کامیون ولوو، سواری آزرا، پژو 405 و پی‎کی به صورت جلو به عقب به وقوع پیوست.

وی در پایان ابراز کرد: علت اصلی این سانحه نیز عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی توسط کامیون ولوو بوده که در این حادثه یک نفر مجروح شد./ فارس
-


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.