.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیپور با تاکید بر لزوم نقد مدیریت ارشد استان
مجمع نمایندگان به دنبال تغییر استاندار نیست
شمال نیوز : علیپور در پاسخ به سوال خبرنگار شمال نیوز در خصوص فرجام بازنشستگان شرکت فولاد گفت: با انتقال صندوق بازنستگان کشوری به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مدت دیرکرد در پرداخت حقوق بازنشستگان از 3ماه به یک ماه رسیده و در حال حاضر نیز با رایزنی از دولت قول گرفتیم تا این مشکلات رفع شود.

شمال نیوز : دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه مقرر شد که از وابستگی بودجه به منابع نفتی کم شود، اظهار داشت: در سال آینده قرار است میزان وابستگی بودجه به نفت 33 درصد کاهش یابد .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ کمال علیپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری میزان بودجه منابع ملی کشور ارائه شده به مجلس را مبلغ 837 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مبلغ 267 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت برای سال آینده پیش بینی شده است که 224 هزار میلیارد آن مربوط به منابع نفتی و درآمد اختصاصی وزارتخانه ها 42 هزار میلیارد تومان است.

 وی تصریح کرد: دولت تصمیم به افزایش مالیات ندارد بلکه طوری اقدام می کند که مالیات های مانده از گذشته اخذ شود.

علیپور میزان درآمد افزایش حامل های انرژی از هدفمندی یارانه را برای سال آینده مبلغ 48 هزارمیلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 42 هزار میلیارد تومان آن به افراد پرداخته و مابقی به سه بخش تولید ، حمل ونقل و بهینه سازی مصرف انرژی تعلق دارد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از اختصاص بودجه یکهزار و 300 میلیارد تومانی به تسهیلات ازدواج جوانان خبر داد و افزود: علی رغم اینکه متاسفانه تمرکز بیشتر سازمان ورزش و جوانان به ورزش معطوف است، اما هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال جوانان اختصاص یافت.

درآمدهای استان مازندران 1200 میلیارد تومان است

علیپور درآمدهای استانی را 1200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم استان از درآمدهای استانی 600 میلیارد تومان بوده و مابقی آن به خزانه دولت وارد می شود که در تلاش هستیم تا سهم بیشتری از درآمد استان را به سمت استان سرازیر کنیم.

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس اظهار داشت: سهم مازندران ۲۲۴ میلیارد تومان بودجه عمومی و ۳۱۳ میلیارد تومان نیز از ماده ۱۸۰ در بودجه عمومی خواهد بود.

وی همچنین گفت: برای نخستین بار در استان قرار است میزان بودجه مازندران با حضور نخبگان و صاحب‌نظران مورد حلاجی و بررسی قرار گیرد تا بتوانیم بعنوان پیش نیاز برنامه ششم توسعه پیشنهادات خوبی را برای شمال کشور داشته باشیم.

مدیران کل از ظرفیت نمایندگان به خوبی استفاده نمی کنند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران ضمن گلایه از مدیران کل استان گفت: مدیران کل از ظرفیت نمایندگان به خوبی استفاده نمی کنند.

 وی تصریح کرد: باوجود اینکه دو سال از راه اندازی دفتر مجمع نمایندگان بطور رسمی گذشته اما مدیران کل از ظرفیت نمایندگان به خوبی استفاده نمی کنند درحالیکه اینجا جایی است که می توانند بیایند، درد و دل کنند ، گزارشات و پیشرفت ها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

خرید تضمینی محصولات کشاورزی

علیپور یادآور شد: در خصوص خرید تضمینی محصولات کشاورزی حرکت خوبی انجام شد اما با وضعیت ایده آل فاصله داریم.

نماینده مردم قائم شهر سوادکوه و جویبار در مجلس  از افتتاح کارخانه ذغال شویی سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت: بیش از دو هزار نفر در سه شیفت کاری جذب خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دخالت  نمایندگان در انتصابات بیان کرد: تا کنون کسی را برای سمتی معرفی نکردم اما در انتصابات اعلام نظر می کنم.

دبیر مجمع نمایندگان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تغییر استاندار مازندران ابراز داشت: اینکه برخی می گویند نمایندگان سعی در تغییر استاندار را دارند شایعاتی بیش نیست.

وی ادامه داد: استاندار والی استان است و ما انتظار داریم در مواردی همچون تعطیلی شهرک های صنعتی و بانک ها ورود پیدا کند.

علیپور با تاکید بر اینکه این انتقاد دلیل بر جنگیدن یا تغییر استاندار نیست خاطرنشان ساخت: تغییر استاندار تنها به نظر وزیر انجام می شود لذا حرف من این نیست که استاندار برود بلکه باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببریم .

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان رضایت از عملکرد استاندار با بیان اینکه باید در ابعاد مختلف و با صرف وقت در خصوص این سوال بررسی کرد ، در نهایت این سوال خبرنگار را بدون پاسخ گذاشت.

تیم اقتصادی استاندار جزیره ای فکر می کند

علیپور در ادامه با بیان اینکه تیم اقتصادی استاندار باید نگاه مجموعه ای داشته باشد، اظهار کرد: تیم اقتصادی استاندار جزیره ای فکر می کند و این جواب نمی دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شمال نیوز در خصوص فرجام بازنشستگان شرکت فولاد گفت: با انتقال صندوق بازنستگان کشوری به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مدت دیرکرد در پرداخت حقوق بازنشستگان از 3ماه به یک ماه رسیده و در حال حاضر نیز با رایزنی از دولت قول گرفتیم تا این مشکلات رفع شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در پایان خاطرنشان ساخت: استان مازندران باید بهتر از این اداره شود به شرطی که همه ی موضوعات را سیاسی نکنیم.

استاندار مازندران خوب است

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور گفته است تعامل‌گرایی و ثبات مدیران را مد نظر دارم، خاطرنشان کرد: ما در بحث های تخصصی به دنبال ثبات مدیران هستیم، مدیران باید در رشته تخصصی خود کار کنند و تمام تلاش خود را می کنیم تا جابه‌جایی مدیران به حداقل برسد.

علیپور با اشاره به اینکه شایعه شده که نمایندگان مجلس می خواهند استاندار را تغییر دهند، بیان داشت: مجمع نمایندگان به دنبال عوض کردن استاندار نیست و تنها به نقد عملکرد این مسئول می پردازد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس اضافه کرد: جلسه با وزیر کشور مربوط به مباحث کاری بود و این بدان معنا نیست که ما صحبتی درخصوص تغییر استاندار داشتیم.

وی گفت: انتقاد از مدیر در کلان شهرها امری عادی است و در استان مازندران هم باید نقد کردن تمرین شود.

این نماینده در جواب یکی از خبرنگاران مبنی بر دلیل همراهی شما با استاندار مازندران چیست در صورتی که سال گذشته میانه خوبی با استاندار نداشتید، ابراز داشت: ما در جایی از استاندار انتقاد و در جایی دیگر از استاندار تقدیر می کنیم و این نیاز کار نظارتی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اذعان داشت: ارزیابی ما این است که استان می تواند بهتر از این عمل کند ولی در مجموع استاندار مازندران خوب است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1393
چون سهم خودش را گرفته شده رفیق استاندارتاسف به مردم که به چه کسانی رای می دهندکه باگرفتن دوامتیازاینجوری وابسته می شوندارزش شما که بامعرفی یک بخشدارمشخص شد
محمد 26 آذر 1393
جناب آقاي عليپور جنابعالي كه عضور كميسيون عمران مجلس هستي چكار مفيدي براي استان يا حوزه انتخابيه خودت انجام دادي؟ هميشه از در انتقاد وارد مي شويد و از مديران انتقاد مي كنيد؟
پاسخ ها به این نظر
لفوری ریکا 29 آذر 1393
آقای حسینی وعلیپورقبول کنید شما در حد نماینده نبودید.و2سوال از نمایندگان محترم.
آقای سیدهادی حسینی شما چه کار مفیدی برای قائمشهر کردید؟البته ما که ندیدیم.وچرااطرافیانتان اینقدر تو قائمشهر دارن شما را تخریب میکنن؟
آقای علیپور،چرا تا چند روز پیش به نشانی سایت قائم خبر که هنوز خبرش هست موافق فروش نساجی بودید والان پیشمان شدید وحرف دیگری میزنید؟
گالشکلای لفور 1 دي 1393
جناب لفوری ریکا اینجوری که معلومه و دارید میگید فقط ادیانی در حد نماینده بودند اگر بودند چرا عرضه اسفالت کردن حتی روستای خود گاشکلا را ند اشتند وووووو خیلی حرفهای دیگه که حوصله ش راندارم تا عرض کنم .متاسفانه جناب رمدانی فکر کنم رفیق ادیانی هست که کامنت های منفی ادیانی را تایید نمیکنه
ستار 26 آذر 1393
در خصوص صحبت اقای علیبور که((( مدیران کل ازظرفیت نمایندگان استفاده نمیکنند)))با عملکرد اقای گرزین مدیر کل اموزش فنی و حرفه ای مازندران صدق نمی کند چرا که ایشان جهت احراز بست مدیر کلی موفق شدند از 8نماینده از 12نماینده امضا بگیرند و مدیر کل شوند به این می گن استفاده از ظرفیت نمایندگان بعید می دونم نمایندگان مازندرانی ظرفیت کار دیگری را داشته باشن
پاسخ ها به این نظر
سلام 27 آذر 1393
آقا کمال فکر میکنه کسی از امضا اون نامه وشکار رفتنهاش با ....کسی خبر نداره غافل از اینکه امضا رو که گرفتن براش رقیب تراشیدن
ستاد فرعی علیپور 26 آذر 1393
قابل توجه آقای نماینده پنج شهرستان علیپور
شما اشاره داشتید به ماده 180 بعضی ها نمی دانند ماده 180 چی است برای مردم روشن کن ماده 180 یعنی چی
بگو ماده 180 بودجه ای است در اختیار نماینده مجلس می باشد برای پروژهای عمرانی هر شهرستان تخصیص داده می شود
بگو توسط چه کسی تخصیص داده می شود
بگو این بودجه به روستاهای پر جعمیعت تخصیص داده می شود
بگو این بودجه اختصاص نمایندگان است با دستور نمایندگان فرمانداران حق توزیع وتخصیص را دارند
بگو عقل مردم تو چشم شان است وقتی بودجه تخصیص داده را توسط نماینده مجلس آنهم طی نامه ای به فرماندار ورونوشت به شورا ودهیار یعنی چی ........... نظر دهند گان بفرمایند
بگو روستای زیر 100 خانوار تو برنامه ما نیست
بگو بگو بگو من برای کسانی بودج تخصیص میدهم مردم خط من ورفقایم را بخوانند
بگو من حق چه روستاهایی را در شهرستان جویبار سیمرغ قائمشهر ضایعه کردم
بگو دلال های شما شب روز ندارند برای خود شیرینی کردن ودر هرجا رسیدن میگویند این بودجه را علیپور داده
بگو تبصره 22 ماده 180 پولهای میلیاردی است که آقای نوبخت گفت نمایندگان باید توزیع کنند بگ با زرور وجر از دولت اختیار این تقسیم پول را ما گرفتیم بجای اینکه حرف عدالت رابزنید حرف ماده 180 می زنید
جوجه را آخر پائیز می شمارند
نا شناس 26 آذر 1393
مهندس جان وضع شما نسبت به همکارتان خیلی بهتراست.
کمال 26 آذر 1393
جناب علی بور یعنی می فرمایید انتصاب گرزین به عنوان مدیر فنی و حرفه ایی بدون هماهنگی شما و سایر نماینده ها بود بس چرا خبری از عزل و نصب های بی امان ایشان نمیگیرد شش ماه امده هنوز جابه جایی ها تمام نشده چرا سکوت کردید بس داره از ظرفیت ها ی نماینده ها به خوبی استفاده میکنه.
پاسخ ها به این نظر
محمد 26 آذر 1393
ای کاش همه مدیران کل مثل دکتر گرزین بودند،این بنده خدا از جنس فنی حرفه ای است و فراموش نکن کمال،این خانواده گرزین ده تا مثل علی پور رو عزل و نصب میکنه.افتاد
عاقبت 27 آذر 1393
دوست عزیزم محمدآقا درست میفرمایند...ولی به قول حکیم عمرخیام نیشابوری... بهرام که که گور می گرفتی همه عمر / دیدی که چطور گور بهرام گرفت...!!!!!!!
جعفر 27 آذر 1393
میشه محبت کنین از این خانواده گرزین!!!ببخشید...پدرخوانده!!! خواهش کنین نماینده محترم قایمشهرآقای علیپور راعزل بفرمایند...؟؟؟؟ آخه برادر اندیشمند من!!!نماینده با رای مردم میره تو مجلس وهمون مردم هم اگه بهش رای ندن طبیعتا نمیره تو مجلس... راستی یه سوال...چرا اطرافیان آقای دکتر!!!گرزین اینقدر دانشمندن؟؟؟ آقای دکتر گرزین...خواهشمندم جهت بالا بردن سطح سواد دوستان نسخه ای ازجنس مطالعه و سواد برایشان تجویز بفرمایین...!!! روزی سه نوبت...هر8ساعت یک قاشق مرباخوری!!!
امیر 27 آذر 1393
ده تا مثل علی بور را به چه قیمتی عزل و نصب میکنه؟اتفاقا در عزل ونصب های فنی و حرفه ایی دیدیم بگم بگم حیف که اخلاقیت اجازه نمیده بر خلاف شما ها که ویران گر هستید.
رضا 28 آذر 1393
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!ما هم گفتیم فقط مهارت عزل ونصب دارد .چه طور واسه مدیر شدنش این همه به همه اویزان شد افـــــــــــــــــــــــــــــــــتاد.
عباس 26 آذر 1393
جناب رمدانی هنوز اولین فرصت نشد تا نظرات ما رو بس از باز بینی و تایید در این صفحه قرار دهید یا اینکه تایید نشد؟چرا نشد؟
نا شناس 26 آذر 1393
باسلام وعرض ادب جناب آقای علیپور جنابعالی چون خودت بابلی هستی بایدتایید کنی هوای همشهری خودت خوب داری .شهروندان دیگر یادبگیرند ازآقای علیپور.
کارمند 26 آذر 1393
آقای علی پور چپکرود جویبار مگر زیر نظر شما نیست.
آیا تا به حال از این منطقه بازدید داشتید تا ببینید که جهاد دانشگاهی داره اونجا چی کار می کنه
رییس بی فکرش تا به حال چند نفر رو اخراج کرده تا با این وسیله خودش رو ماندگار کنه
9 ماهه به کارمندان شاغل در چپکرود حقوق نداده تا دق کنند و از بی پولی سر به بیابان های اطراف بگذارند
امیر 26 آذر 1393
علیپور جان پیشنهاد می کنم کمتر مصاحبه کنید مثل بعضی از دوستانت تو کما باشی چون انتخابات زودر س کلید خورده و عد ه ی با پول و حتی زور اسلحه خودشان را به صندلی مجلس می خواهند برسانند عده ای کاندیدا های احتمالی از حوزه انتخابیه شما آنقدر پول دارند که تو بابلسر ویلا اجاره کردند و هفته ای جوانان را به اون ویلا دعوت می کنند و دنبال کسب آرا هستند .عد ه آنقدر پول دارند و سایت اجاره ای برای خودشان را انداختند تا مجلس را به نام خودشان ثبت کنند.پس علیپور جان بهتره تو رسانه ها صحبت نکنید اگر صحبت کنید عد ه ای پول دادند تا بر علیه تان کامنت ونظر تخریبی بذارند.
عمار 26 آذر 1393
آقای علیپور برای شما متاسفم برای چی یک دفعه نظرت در مورد استاندار ضعیف مازندران عوض شد ؟؟؟؟
مرادی 26 آذر 1393
حطاب به نماینده پر تلا ش و غیور شهرمان جناب مهندس کمال علیپور
*********************************

دور گردون گر دو روزي بر مراد ما نرفت
دايما يک سان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نوميد چون واقف نه‌اي از سر غيب
باشد اندر پرده بازي‌هاي پنهان غم مخور

اي دل ار سيل فنا بنياد هستي برکند
چون تو را نوح است کشتيبان ز طوفان غم مخور

در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغيلان غم مخور
مخبرالدوله 26 آذر 1393
آقای مهندس علیپور از نحوه نظارت و بی پروایی شما و برخورد با مسئولین استان تشکر دارم و امیدوارم مشکل استان در معیت افرادی مثل شما آقای فیاضی آقای شریعت نژاد به سمت توسعه حرکت کند.
پاسخ ها به این نظر
سلام 27 آذر 1393
بهتر بود نامت را مخبرالشعف (شریعت علیپور فیاضی) میذاشتی وای به حال استانی که این سه تا برترینهاش باشند
زیولایی 26 آذر 1393
حاج کمال از تخریب و تو هین ها نهراس و محکم واستوار پای مطالبات مردمت پافشاری کن .
نا شناس 26 آذر 1393
آقایی علیپور کاملا در مجلس فعال ودر خدمت دوستان خودش رسایی و نادران و قدوسب کریمی هست. مگه ندیدی چطور برای عزل دکتر فرجی دانا فعالیت میکرد. انشالله مردم جوابشو تو انتخابات مجلس میدن.
همشهری 27 آذر 1393
فقط حرف میزنی یادت رفت در جلسات قبل انتخابات چه قولهایی برای پیشرفت حوزه انتخابیه دادیالان سرت به چیزهای دیگه گرمه.....
رستم کمالعلی 26 آذر 1393
آقای علیپور واقعا آفرین.آفرین براینهمه اصراروممارست......یادوست داریدکه بگویم به چه دلیل امروز باچشم برهم زدنی استاندارمازندران شد آدم خوب ومدیرنمونه؟ آفرین براستاندارمازندران که باچنین تدبیری واقعیت وماهیت تورا نشان داد. جواب مردم هیچ. توجواب خداراچطورمیخواهی بدهی؟
پاسخ ها به این نظر
رستم کمالعلی 27 آذر 1393
نمیدونم چرا اونهمه مطلب راباچه هدفی سانسورکردی آقای رمدانی؟! چراازسروته زدی واینجورگذاشتی؟من که نه فحش نوشتم نه حرف زشت!!! چرااین خیانت رابمن که مخاطبتم میکنی؟ نکنه مزه پول کمال علیپورزیرزبون تو هم رفته؟؟ آره؟ لطفامطلبم رابزن
kamran 26 آذر 1393
متاسفم برای شما برادر علیپور
عملکرد شما و برادر حسینی واقعا ضعیف بود
ضعیفترین نماینده های تاریخ قایمشهر و سوادکوه شمایید
نا شناس 27 آذر 1393
آقای علیپور عزیز چرا می فرمایید مدیران کل از نمایندگان استفاده نمی کنند ،مگر مهندس م ج مدیرعامل شرکت ....از شما نهایت استفاده برای بقای خود نمی کند و در عوض شما وشهرستانهای حوزه شما نیز مورد توجه ویژه قرار میگیرید.
دانیال رحیمی 27 آذر 1393
واقعا اگه تمام نمایندگان ما مثل علی پور بودن یقیناً اوضاع ما خیلی بهتر بود، علی پور یک تنه داره جور چند تا نماینده رو میکشه، ولی خیلی بی سرصدا و آروم
نا شناس 27 آذر 1393
آقای علیپور.دل شما اگه برای پیشرفت و استان و حوزه انتخابیه تون میسوزه.اگه واقعا دنبال نیروهای کارآمد و کاربلد غیرسیاسی و متخصص بودین با عزل مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مخالفت میکردین و از این اقدام ناجوان مردانه و غیرعادلانه دفاع میکردین.منظورم فقط به شخص شما نیست.به کل نماینده ها علی الخصوص شما و آقای حسینی که خودشو قایم کرده هست. پس لطف کن ازین حرفای... شما وهمکاراتون کمتر بزنید.ضمن اینکه شما که میدونید اون بنده خدا رو برا چی برداشتن.برای اینکه به سفارش همین شماها خیانت درامانت نکرد.باتشکر
نا شناس 27 آذر 1393
آقاي عليپور ، بنده يك سوادكوهي هستم كه در تهران بيش از 10 ساله مشغولم. با مدرك كارشناسي ارشد اقتصاد، آنطور كه من مي فهمم اشتغال، در اين برهه از زمان براي جوانان علي الخصوص تحصيلكرده از همه چيز واجب تره بطور خلاصه عرض كنم بنده به عملكرد شما و همكاران شما در اين حوزه انتخابيه و نمايندگان تا دو دوره قبل انتقاد شديد دارم. ولي باور بفرمائيد اگر شما بتوانيد كك سازي را تا پايان دوره تان به بهره برداري برسانيد به شخصه پادر ركاب شما تا آخر عمر خواهم بود و قسم ميخورم ثواب اين كار ازهمه كارهاي كرده و نكرده همه نمايندگان بالاتر و والاتر خواهد بود.
پاسخ ها به این نظر
سرهنگ رستمعلی 27 آذر 1393
کک سازی ربطی به علیپورنداره وایشون اصلا نمیدونه که بودجه پروژه داره ازکجا میاد. من ازهادی حسینی خوشم نمیاداما این را میدونم که دکترامیری درتمام جلساتش درتهران برای جذب بودجه لازم تاامروز همیشه هادی حسینی را کنارخودش دیده وضمنا دکترامیری درجلسات با استاندارومعاونانش اخیرا از شانتاژهای مهندس کمال علیپور گله وانتقادشدیدی میکرد.
قایمشهری 27 آذر 1393
... تغییر استاندار و مدیر اداره در شهر از وظایف نماینده نیست شما قانونگذارید وارد معامله نشوید مردم رییس جمهور اتنخاب کردن و بفکر تصویب قوانین بنفع انقلاب وامت باشید
اکبر 27 آذر 1393
با سلام
کاملا مشخص است برخی از دوستان از نقد تحجرانه خوششان می آید اما در واقع حوزه قائمشهر سوادکوه، جویبار و سیمرغ به این نتیجه رسیده است که کمال علیپور نه تنها شجاع ترین نماینده تاریخ حوزه انتخابیه بلکه کل استان مازندران است
من خودم سوادکوهی ام و قسم میخورم قبل از ایشان یک فرغون هم تو مسیر قائمشهر و سوادکوه کار نمیکرد اما الان این پروزه بیش از 80 درصد پیشرفت دارد
ثانیا خودم یک روستاییم
این طرح مدبرانه تبصره 22 ایشان و آقای لاهوتی بود که به سوادکوه ما 15 میلیارد سرریز اعتبار داشتیم، کی بعد انقلاب یک ریال به روستای ما اعتبار داده بودند که امروز برخی دوستان ناآگاه از این تبصره مدبرانه نقد می کنند!!!!!!
مگر بودجه فقط برای کلان شهر هاست!!!!!!!!!!!!!!!!
کمال عزیز به عنوان یک استاد و یک روستایی بر دستان پرتلاشت بوسه می زنم
پاسخ ها به این نظر
رضاذاکریفر 27 آذر 1393
همینطوردروغگوترین وهمینطور حرف بی عمل زن ترین وهمینطورایشان مانع تمام طرحها وسرمایه گزاریهای مثمردرحوزه انتخابیه هست چون به زشت ترین حالت معتقدبه اینه که اول بایدمنافع معنوی ومادی باند من تامین بشه وبعد ازاون بصورت تبلیغاتی شعارهرکاری راکه دوست داشتید بدهید. آره داداش یکم ازواقعیت هم بنویس. آفرین اکبریاوری عزیز که ازکارمندان اخراجی زندان قائمشهرهستی.آفرین
مهرداد 27 آذر 1393
آقای علیپور می فرمایند کسی را برای انتصاب در استان معرفی نکرده اند . پس حتما" فرماندار سوادکوه آقای وهابی خنکداری معرفی شده سازمان صلیب سرخ جهانی است!!
احمدی فیروزجایی 26 آذر 1393
بازم خوبه مجمع نمایندگان توی این دوره بالاخره فعال شد، نماینده ما که بی بخار بود بازم دم علیپور گرم دفتر رو فعال کرد، جناب رمدانی خط مشی سیاسی سایت خودتون رو طبق روال گذشته بر یک مسیر هدایت بفرمایید.
بحث مجمع نمایندگان چه ارتباطی به مدیران استانی داره، فنی و حرفه ای اینقدر مهم شده؟؟؟
من خودم از بچه های فنی و حرفه ای هستم که همیشه مظلوم بودن و حقشون پایمال شده....
البته چون دوستان در تیم همکاری و خانوادگی خود تنها این مدیر رو دارند مجبور به حمایت کورکورانه هستند و فنی و حرفه ای را به ستاد انتخاباتی تبدیل کرده اند چارهای جز حمایت ندارند....
ماشاا... به این سلیقه، مرکز هتلداری فنی و حرفه ای به ستاد انتخابات تبدیل شده...
خیالتون راحت مردم بسیار هوشیار هستند...
و من ا... توفیق
حسن 26 آذر 1393
اقای علیپورعزیزشماچه کاری برای حوزه انتخاباتی خودت انجام دادی امادبیکاری جونهای قایمشهروداری این همه شعارمیدادی چرانتونستی انجامش بدی برادر
نا شناس 27 آذر 1393
کجاست آن وعده ها آقای علیپور . به فکر مردم باشید نه قدرت از همین حالا تبلیغات را شروع کردید
نا شناس 27 آذر 1393
جناب علیپور مبری از برخی اتهامات است
اما بفرمایند چه شد که به یکباره نظرشان نسبت به استاندار (ببخشید دهدار بابل) عوض شد?
شهرومد قائمشهری 27 آذر 1393
من واقعا برای عده ای که همه چیز را زیر پا گذاشته و با بازیچه قرار دادن خودشان خدا را هم فراموش کردند اولا تا زمانی که مردم دیدگاهشان را نسبت به کلیه انتخابات در کشور و انتخاب فرد اصلح بعنوان نماینده شان از رئیس جمهوری نمایندگان مجلس شورای شهر و ... تغییر نداده و به همین روالی که تاکنون بوده ادامه دهند همین آش و همین کاسه هست و حتی سال به سال عمق فاجعه عمیق تر شده و به جایی نمی رسیم روزی که مردم تصمیم شان در انتخاب افراد را بعنوان مهمترین تصمیم زندگی شان باشد و حتی آنرا برابر با تصمیمی که برای ازدواج گرفته بدانند آنوقت می توانیم بگوییم که پیشرفت کرده ایم در حالی که تاکنون در هر انتخاباتی 95 درصد مردم کشور برای انتخاب فردی بعنوان رئیس جمهور نماینده مجلس شورای شهر به اندازه خرید یک جفت جوراب برای خودشان وقت نگذاشته و فکر نکرده و حساسیت قائل نشدند و به انواع و اقسام روشهایی که همه میدانند اقدام به انتخاب افراد در انتخابات نموده اند و جالب اینکه همیشه شاکی بوده که فلانی ضعیفه و فقط به فکر خودش و اطرافیانشه و عده زیادی هم اصلا در انتخابات شرکت نکرده و اینطور می گویند جه فایده ای داره که شرکت کنیم هر کی رای بیاره همینه و فرقی نمیکنند با همدیگه حال با توجه به این اشکالاتی که در وجود خودمان بوده چه انتظاری داریم که پیشرفت کنیم.
دوماً در حال حاضر جناب مهندس علیپور بعنوان نماینده محترم مردم در مجلس بوده که هر دفعه توی سایتها مطلبی از ایشان آورده شد عده ای بدون در نظر گرفتن اخلاق و جوانمردی حرفهایی را علیه ایشان زده که مطمئناً نود درصد حرفهای شرم آور برخی از همین عده را مدیریت سایتها حذف نموده و نمایش نمی دهند و در این زمینه اینگونه میتوان گفت که کسانی که از این حرفهای بی ارزش و بی اخلاق می زنند جزء نود و پنج درصدی بوده که در بالا عرض شد و موقع انتخابات و انتخاب فردی بعنوان نماینده نه تنها به اندازه خرید یک جفت جوراب وقت گذاشته و مطالعه کرده باشد که چه کسی شایسته این جایگاه می باشد بلکه عقل و اختیارش را تمام و کمال به یکسری افراد دیگه واگذار کرده و در حقیقت در بین نود و پنج درصدی که هیچ مطالعه ای در انتخاب افراد نمی کنند دسته ای با میل خود اقدام به انتخاب افراد نموده و دسته ای دیگر حتی در همین انتخاب ناآگاهانه و غیر اصولی نیز خودشان اختیاری نداشته و به نوعی فرمان از طرف اشخاص یا گروهی دیگر صادر می شود که این یک فاجعه است.
الف 28 آذر 1393
آقای علی پور سهم خواهی تاکی ؟............
رضا 28 آذر 1393
آقای اکبرخان قسم نخور کفاره داره شایدم قبل از انتخابات تو این جاده رفت و آمد نمیکردی.دوران نمایندگی قبلی این پروژه تا پل سفید تقریبا درمراحل آخر کاربود و ه78مزمان دوازده پیمانکار مشغول کاربودن .دراین دور هم کارهایی انجا شد اما اگه چشممان راباز کیم میبییم اکثر کارها آبکی و بدون کوچکترین نظارت انجام میشود .تخریب و شکستن چندین سد و بسته شد تونلها و وضع آسفالت جاد ه ها گواه این ادعاست .اینارو که میشه باچشم دید و انکار ناپذیرند. اونم دردورانی ک نماینده ما عضو کمیسیون عمران بودند . اگه نبودن چی میشد؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
مطلع 27 آذر 1393
اون سدی که می فرمایید مال دوره قبل نمایندگاه ن بوده نه این دوره اتفاقا آقای علیپور بیشترین نظارت را تواین پروژه داره نمونه های زیادی را میشه مطرح کرو یک نمونه را خدمت بازدید کنندگان این سایت محترم عرض می کنم/ پیمانکار اولین تونل در دست اجرای از مسیر زیراب به شیرگاه که این پروژه یک سال نیم قبل از شروع به کار مجلس نهم وحضور مهندس علیپور به عنوان نماینده مردم در مجلس شروع به کار کرده بود بعد از 18 ماه از شروع این پروزه پیشرفت این تونل 33 متر بوده است که در ائلین بازدید آقای علیپور این موضوع مورد بررسی قرار گرفته شد با پیگیری جدی و تذکر به ئزیر وقت راه وشهرسازی این پیمانکار از پروژه کنار گذاشته شد و پیمانکار دیگری این پروژه را تحویل گرفت و به لطف خدا و نظارت جدی مهندس علیپور این پروژه با پیشرفت زیادی در اتمام است.
خبرنگار 27 آذر 1393
در تعجبم چرا یک عده منتظر هستند که آقای علیپور یک حرف ویک مصاحبه داشته باشند تا این عده شرو ع کنند به تخریب .بنده به یک عضو کوچک از رسانه های بزرگ استان از موضع گیر یهای به جای آقای علیپور تشکر می کنم دیروز به عنوان خبرنگار یکی از سایتهای استان در جلسه شورای اداری قائمشهر حضور یافتم که آقای علیپور جانانه و بزرگوارانه از کارگران مظلوم نساجی دفاع کردند.باتشکر
اکبر 28 آذر 1393
آقا رضای عزیز اگر نگاهی به سرفصل بودجه جدید استان مازندران بیاندازید میبینید جاده تهران تهران فیرزکوه قائمشهر در دو سال اخیر دارای دو ردیف بودجه است
یکی از تهران تا پل سفید
دیگری از پل سفید تا قائمشهر
می توانید از معونت برنامه ریزی استعلام کنید و ببینید این اتفاق به پیشنهاد مهندس علیپور بوده و باعث شده امثال 85 میلیارد برای اتمام پروژه پل سفید قائمشهر بودجه بذارند!
بنده به شخصه بعنوان یک شیرگاهی از مهندس علیپور بخاطر پیگیری طرح های زیرساختی متشکرم
در ضمن داداشی که فرمود بیکاری حوزه انتخابیه
اینو هر آدم عاقلی میدونه اولاً رفع بیکاری حوزه انتخابیه به عهده نماینده نیست
بیکاری یک معضل ساختاری و دوجانبه از طرف ضعف نیروی کار و کارفرما در سطح جامعه است که نتیجه عوامل متعددی است که ایجا جای بحثش نیست
کمال جان متشکریم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 آذر 1393
اگه بودجه به اندازه کافی هست پس پیشرفت کار کجاست? نکنه بودجه جاهای دیگه میره!! سدهای شکسته روهم فبول ندارین? بحث احداث تونل باید بسیار کارشناسانه باشد نه اینکه مترا ژ بالا و بدون کیفیت تحویل بدهیم ' امنیت جان مردم باید اولویت اول باشد '
همشهری 28 آذر 1393
با اسم های جعلی کامنت نذارید.به جای بحث کردن ببینید چرا شهر ما مثل خیلی جاهای دیگه پیشرفت نکرد.ا
همشهری 28 آذر 1393
دوستان عزیز این بحث ها فایده نداره. قانون تکلیف ما را مشخص کرده ما میتوانیم با انتخاب خود نظر بدهیم.با رای دادن یا ندادن به یک شخص بهترین ارزیابی عملکرد اوست
یاورذی 28 آذر 1393
دوستان آنقدر پست و نامرد شدند با نام همراهان مهندس علیپور کامنت میذارند آنقدر ناجوانمردانه و به دور از انسانیت و وحشیگرانه به دنبال تخریب این نماینده هستند بطور تمام قد دارند از کسی که به دفاع از مردم قد علم کرده حتی با نام دوستانش این نماینده را تخریب می کنند . بله روز گار و انتخابات سختی را در پیش رو داریم باید این ناجوانمردیها را تحمل کرد، باید صبوری کرد ، عده ای با پول زمین خواری و اموال به یغما گرفته از بیت المال برای کسب صندلی سبز مجلس آمدند ، عده ای با زور اسلحه و به قولی با کنگستر بازی به دنبال فتح کرسی مجلس هستند وبی شرمانه به دنبال تخریب منتخب مردم ، عده ای با به یغما گرفته از اموال بیت المال و دلالی و مرغداری 50 هزارتایی پسرشان خودشان را برای فتح کرسی سبز مجلس آماده می کنند ، عده ای با اجاره ویلا در کنار ساحل وبردن جوانان به آن و و پهن کردن بساط به دنبال جمع آوری آرا هستند ........باید انتظار این تخریب ها و توهین ها راداشت باید تحمل کرد ، باید صبوری پیشه کرد باید هزینه داد ، پس جناب علیپور در مدت زمان باقیمانده به انتخابات با همان زبان رسایت از مردم دیارت دفاع کن از مظلومیت کارگران مظلوم نساجی بگو ، از مظلومیت بازنشستگان مظلوم البرز مر کزی سوادکوه بگو ، از رنج و بیکاری مردم دیارت بگو ، از کارخانه ها و شرکت های به یغمار فته دیارت بیشتر و بیشتر بگو گونی بافی قائمشهر ، نساجی ريالائمشهر ، اشباع تراورس شیرگاه ، کارخانه تراورس لاجیم ، شرکت چوب فریم ووووو بگو و فریاد بزن خیلی وقت بود کسی اینگونه برای مردمش و حق مردمش به عنوان نماینده در صحن مجلس فریاد نمی کشید و وقت نمی گذاشت حتی دوستان سابقت وقتشان را به دیگران واگذار می کردند و سکوت اختیار می کردند ، علیپور جچان این سختیها را تحمل کن این توهین ها را به جان بخرید اما سازش نکنید آرزوی دیرینه ما بود کسی از تریبون مجلس و از تریبونهای دولتی به دفاع ازمردمش فریاد بکشد .دیروز به عنوان کار گر نساجی قائمشهر در پشت در فرمانداری فریاد بلند تان برای د فاع از مظلومیت ما را شنیدیم و خودم حاضر و ناظر بودم حتی برای دفاع از ما از خودتان هم انتقاد کردید از دولت انتقاد کردید از وزیر هم انتقاد کردید . جناب علیپور از تخریب ها و توهین ها ناجونمردانه خللی به خودتان را ندهید چون خدا پشتیبان و ملت دعا گویتان هستند . والسلام ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// تقدیم به حاج کمال عزیز//// هر چه سخن راست بگوید جناب/ جای شکر ، نیش ترش میدهند/ زخم زبان از همه سو آیدش/ خون به دل ریش ترش میدهند/ مرد خدا ، گر چه بو د بی نیاز/ زجر ز راه دگرش میدهند/ بی خبران طعنه به او میزنند/ با همه رندی خبرش میدهند/ گر نشود رنگ جماعت به روز/ جلوه کین ، چوب ترش میدهند/ رنج نه تنها به خود انورش / بل به همه دورو برش میدهند/ با تشکر از سایت وزین شمال نیوز
فلاح 28 آذر 1393
خدا قوت دلاور به راه خود ادامه بده ما بسجیان پیرو ولایت وفرهنگی پشت سرت هستیم . توکل بر خدا با اقتدار ادامه بده که خدا پشتسبان شماست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.704 seconds.