.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به پاس گزارشات هنرمندانه و ماندگار
تمجيد حداد عادل از خبرنگار مشهور و شمالی صداوسيما
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گزارشات حسینی بای را تاثیرگذار دانست و افزود : شما به صورت هنرمندانه و با انرژي جذابي گزارش تهيه مي كنيد و اين بسيار ارزشمند وماندگار است،...
تمجيد حداد عادل از خبرنگار مشهور و شمالی صداوسيما

شمال نیوز : در حاشيه جشنواره تجليل از پژوهشگران وفناوران برتركشور، هنگامی كه حسيني باي خبرنگار واحد مركزي خبر قصد مصاحبه با دكتر حداد عادل داشت با واکنش جالب رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی روبرو شد که از دید خبرنگاران و حاضران پنهان نماند .

 

غلامعلی حداد عادل ضمن ابراز رضايت از گزارش هاي خبرنگار شمالی و مشهور رسانه ملی خطاب به حسینی بای گفت : سبك گزارش هاي شما با ديگران بسيار متفاوت و جذاب است .

 

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گزارشات حسینی بای را تاثیرگذار دانست و افزود : شما به صورت هنرمندانه و با انرژي جذابي گزارش تهيه مي كنيد و اين بسيار ارزشمند وماندگار است،

 

حداد در ادامه گفت: اين نوع گزارش هاي جالب شما رضايت مخاطبان رو به همراه داشته است .

 

حسيني باي هم ضمن تشكر از عنايت و ابراز لطف نماینده برجسته مجلس شورای اسلامی نسبت به خود در پاسخ به حداد عادل گفت : اقاي دكتر؛ دعا كنيد دچار غرور نشوم و با فروتني انجام وظيفه كنم.

 

گفتنی است ، سید محمدرضاحسینی بای ، متولد سال ۱۳۵۳ در گنبد کاووس است که در آزادشهر استان گلستان بزرگ شده است.


پدر او کشاورز است و مادرش نیز خانه‌داری می‌کند. او که در رشته تاریخ تحصیل کرده، از سال ۷۵ وارد صداوسیما شده و از سال ۷۸ کار خبرنگاری را آغاز کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1393
آقای حسینی بای خبرنگار محترم صدا و سیما در روز 12 اردیبهشت سال 1388 در محل ستاد انتخابات ریاست جمهوری دهم در وزارت کشور با جناب آقای جعفر قربان پور داوطلب ثبت نام شده ریاست جمهوری دهم مصاحبه تلویزیونی انجام داد که از اخبار سراسری پخش شد .
سید 29 آذر 1393
مثل این می مونه یک مکانیک، از یه نجار تعریف کنه...
این آقا که فقط گزارش های سازمان سنجش و دانشگاه ها و مسابقات علمی رو تهیه می کنه، تازه جای مصاحبه شونده هم خودش توی تدوین گزارش صحبت می کنه... کجاش جالبه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.