.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری ساری خبر داد:
مشارکت۱۲هزارشهروندساروی درطرح ساری کارت
شمال نیوز: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح "ساری کارت" در مرکز استان، گفت: تاکنون ۱۲ هزار شهروند ساروی با استفاده از کارت‌های الکترونیک در طرح ساری کارت مشارکت کردند.

به گزارش شمال نیوز، علی رضا عظیمی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری، اظهار داشت: کار اجرایی پروژه ساری کارت که همان استفاده شهروندان از کارت به جای اسکناس برای کرایه اتوبوس‌های مسیرهای آنان بوده از فروردین 93 آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه در مرحله اجرا بوده و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز دوم این طرح بر روی 22 ون درون شهری ساری اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری ساری افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 62 میلیون و 500 هزار تومان تراکنش از طریق این کارت‌ها از طریق اتوبوس‌های شهر ساری انجام شده است.

عظیمی با بیان اینکه از مجل اجرای طرح ساری کارت بالغ بر 75 میلیون تومان مبادله الکترونیکی صورت گرفته است، افزود: 12 هزار و 39 شهروند ساروی تاکنون ساری کارت را خریداری کردند.

وی از نصب سیستم چی پی اس در بین ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ساری خبر داد و گفت: تداوم اجرای طرح ساری کارت نیاز به مشارکت بیشنرشهروندان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ساری کارت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.