.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
جشنواره وارش مورد استقبال جهانی است

 شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی از استقبال فیلمسازان کشورهای مختلف جهان از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی، دبیر هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش، صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع دست اندرکاران این جشنواره از استقبال فیلمسازانی از کشورهای هند، آلمان، ترکیه، عراق، فلسطین، اردن، کشورهای همسایه و چندین کشور از جشنواره وارش خبر داد و گفت: به امید خدا ما فیلم های این جشنواره را به صورت همزمان در استان های همچوار و حتی غیر همجوار به نمایش خواهیم گذاشت تا عموم مردم کشور بتوانند از نعمت این جشنواره بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش با همت این اداره کل در مازندران، افزود: ما در حال رایزنی با کشورهای مختلف جهان هستیم تا بتوانیم فیلم های مطرح جشنواره را در خارج از مرزهای میهن اسلامی خودمان نیز به نمایش دربیاوریم و این یک تحول عظیم برای فرهنگ و هنر دیار مازندران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسعلی ابراهیمی دبیر جشنواره وارش در سخنانش با اشاره به حضور گسترده فیلمسازان داخلی وبین المللی در این دوره از جشنواره، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از جشنواره، چهره های برجسته زیادی از فیلمسازان به چشم می خورند و رقابت بین هنرمندان بسیار گرم و تنگاتنگ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بانک اطلاعاتی هنرمندان فیلمساز در این جشنواره را بسیار غنی ارزشیابی کرد وگفت: با هماهنگی های به عمل آمده فیلم های منتخب سالهای قبل این جشنواره و همچنین این دوره ی آن از طریق شبکه تلویزیونی نسیم برای علاقمندان فیلم کوتاه پخش خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از هماهنگی بین نهادهای فرهنگی و هنری مختلف استان و کشور در راستای اجرای تمهیداتی برای هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره خبر داد و اذعان داشت: الحمدلله این جشنواره با تاثیراتی که در دوره های قبل گذاشته، امروز با صلابتی بی مثال در حال رشد و ترقی است و باعث اعتلای فرهنگ و هنر مردمان مازندران است و جای افتخار که ما توانسته ایم این رسالت خطیر را به خوبی تبیین و تدبیر کنیم.

دبیر این جشنواره همچنین بیان کرد: امسال ما میهمان هنرمندان برجسته ای هستیم که آثار فاخری به جشنواره های متعدد سینمایی از جمله جشنواره های مقاومت، عمار، دنا، بسیج و ... ارسال کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با دقت نظر تمامی مراحل کاری و پیشرفت این جشنواره را گام به گام به مردم عزیز و هنردوست کشورمان، اطلاع رسانی خواهیم کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.