.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اما و اگر های لیگ جهانی کشتی (بیژن بابازاده / پیشکسوت کشتی مازندران)

شمال نیوز : داور بین المللی کشتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شمال نیوز در ساری، اظهار داشت: سطح مسابقات لیگ جهانی کشتی در شهرستان جویبار بسیار ضعیف بوده وکشورهای چون افغانستان و بنگلادش و بروئنی که کشتی گیران مطرح در سطح بین المللی نداشته اند  به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: در این دوره مسابقات از کشورهای صاحب سبک  کشتی همچون روسیه، کره جنوبی و مجارستان که از کشتی گیران به نام و مطرح در سطح جهانی بهره می برند در مسابقات لیگ جهانی کشتی درشهر جویبار دعوت نشده اند.

داور بین المللی کشتی  دلایل عدم حضور کشورهای صاحب سبک کشتی در مسابقات لیک جهانی در جویبار گفت: یکی از دلایلی که کشور داغستان و دیگر کشورها در دوره از مسابقات حضور پیدا نکرده اند در زمان مقرر جوایز کشتی گیران پرداخت نمی شود و باید این کشور ها برای نقد کردن جوایزشان چند روزی در مازندران به سر ببرند.

با بازاده با بیان اینکه از پیشکسوتان کشتی مازندران در این دوره از مسابقات دعوت بعمل نیامده است، تصریح کرد: در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی لیگ جهانی در شهر جویبار از نظرات و تجربیات کارشناسی  پشکستوان کشتی استان مازندران استفاده نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم بیمه رازی جویبار در این دوره از مسابقات به قهرمانی رسید حتی یک کشتی گیر این تیم از شهرستان جویبار نبوده است حال چطور می توان گفت که جویبار پایتخت کشتی ایران است. بنده با این موضوع مخالف هستم.

بابازاده با انتقاد از عملکرد هئیت کشتی  و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، گفت: مدیرکل  ورزش و جوانان مازندران به هیچ وجه سابقه ورزشی در پرونده مدیریتی خود ندارد و انتظار می رود از دیدگاه کارشناسان و پیشکسوتان ورزش استان بیشتر استفاده کند .

داور بین المللی کشتی  با بیان اینکه ظرفیت سالن کشتی حاجی زاده جویبار ظرفیت تماشا گران علاقمند به کشتی در مازندران را نداشت، افزود: با وجود اختصاص 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری این دوره از مسابقات می توان گفت  اعتبار زیادی برای یک مسابقه کشتی محلی اختصاص داده شد که نام پر طمطراق لیگ جهانی را با خود یدک می کشید .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 8 آذر 1393
کاملا موافقم
بیژن 10 آذر 1393
تو بهتره که بری ساعتتو بفروشی تورو چه به اظهار نظر کردن آقا بیژن
مدانلو 11 آذر 1393
جناب آقای بابا زاده ،عزت الله اکبری عضو تیم بیمه رازی ،جویباری بود
آقا لطفا قبل از اظهار نظر تحقیق فرمایید. فکر کنم به شما چیزی نرسید یا تحویلتون نگرفتن شاکی شدید .درک میکنیم نگران نباشید با این مطالبی که بیان فرمودید دوستان بعدا جبران می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.