.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقای همکاری امنیتی ایران با کشورهای منطقه

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همکاری اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه گفت: همکاری امنیتی جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: یگان‌های انتظامی در برنامه‌های توسعه‌ای ارزیابی می‌شوند.

وی به ارزیابی یگان‌ها حین و پس از اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: «رشد و تعالی فردی و سازندگی» و «طرح مکنا» از جمله شاخص‌ها در ارزیابی عملکرد یگان‌ها است.

احمدی‌مقدم، گیلان را دوازدهمین استان مورد ارزیابی ناجا دانست و بیان کرد: گیلان نمره 86.5 را دریافت کرده و امتیاز خوبی محسوب می‌شود.

*کاهش 53 درصدی تخلف‌های سازمانی پلیس گیلان

فرمانده نیروی انتظامی، رعایت حقوق شهروندی و قوانین، بهبود در رده‌های انتظامی و تسهیل ارائه خدمات را از جمله شاخص‌های ارزیابی پلیس برشمرد و تصریح کرد: 53 درصد از تخلف‌های سازمانی پلیس گیلان کاهش پیدا کرده است.

وی از کاهش 9 درصدی وقوع سرقت در حوزه ماموریت‌های انتظامی گیلان خبر داد و گفت: امسال تصادفات رانندگی هفت درصد در استان کاهش پیدا کرده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به بهبود 11 درصدی کشف جرایم در گیلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته در شاخص سرقت افزایش داشتیم و روند رشد سرقت‌ها در مرداد ماه سال جاری متوقف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی،‌ به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: آبان ماه امسال هفت درصد در وقوع سرقت کاهش داشتیم.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها با پلیس شد و اظهار کرد: امسال 40 درصد مردم کمتر از سال گذشته جریمه شدند و این موضوع نشان‌دهنده نهادینه شدن رفتار ترافیکی در جامعه است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه 25 درصد وقوع سرقت‌ها در شهر تهران اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: 30 درصد جرایم در استان تهران اتفاق می‌افتد اما در بعضی از جرایم کمتر از میانگین کشوری است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به جمعیت 13 میلیون نفری تهران اشاره کرد و افزود: 20 درصد جمعیت کشور در تهران زندگی می‌کنند.

وی عامل اقتصادی، فرهنگی و قضایی در کاهش جرایم را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: کاهش وقوع جرایم نشان‌دهنده بهبود وضعیت اقتصادی در جامعه است.

*جزئیات حادثه سیستان و بلوچستان اطلاع‌رسانی می‌شود

احمدی‌مقدم در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر ترور سه نفر از نیروهای انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با مشخص شدن جزئیات حادثه مذکور اطلاع‌رسانی می‌شود.

*ارتقای همکاری امنیتی جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همکاری اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته بد رفتاری‌هایی از طرف بعضی از کشورهای منطقه نسبت به اتباع ایرانی داشتیم.

وی با بیان اینکه در مدت چهار سال گذشته هیچ اتباع ایرانی به جرم مواد مخدر در عربستان دستگیر نشده است، اظهار کرد: همکاری امنیتی جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه ارتقا پیدا کرده است اما بعضی از کشورها با مشکل امنیتی مواجه هستند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.