.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیح درباره حقوق کارمندان در سال 94

شمال نیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هنوز افزایش حقوق کارمندان در بودجه ۹۴ مشخص نشده است، گفت: مالیات در بودجه روند افزایشی منطقی خواهد داشت.

علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد در همایش بانک‌ها و استانداری‌های کشور در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه حقوق کارمندان در بودجه 94 چقدر افزایش خواهد یافت؟ اظهار داشت: در این رابطه هنوز تصمیم‌گیری نشده و در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی یارانه غیر نیازمندان حذف خواهد شد، تصریح کرد: این موضوع به وزیر تعاون، کار و رفاه مربوط می‌شود و آقای ربیعی می‌تواند در این رابطه پاسخ دهند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار ما میزان افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه 94 چقدر خواهد بود؟ گفت: افزایش مالیات برای سال 94 از رشد معقول و منطقی برخوردار خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهارت 4 آذر 1393
آقایان و دست اندرکاران لطفا فکری به حال حقوق نیروهای زحمتکش سازمان فنی و حرفه ای بکنید واقعا ...
نا شناس 5 آذر 1393
همچنین فکر حقوق بازرسان زحمتکش اداره صنعت معدن وتجارت که زیر هشتصد هزار تومان حقوق می گیرند باشید.
سعیدی 5 آذر 1393
برادران لطف بفرمائید از حقوق پرسنل زحمتکش سازمان فنی و حرفه ای گزارشی تهیه و فکری به حال معیشت این قشر بکنید البته همگان مطلع هستند این سازمان همه ساله در مسابقات جهانی مقام های مهمی را برای کشور ارمغان می آورد و نام ایران را زنده میکند اما امان از حقوق ناچیز این قشر . نمایندگان محترم مجلس جدیدا طرح تسری فوق العاده خاص را برای این قشر درنظر گرفته اند که هنوز در مرحله بررسی است . لطفا مساعدت لازم را در جهت تصویب این طرح مبذول فرمایید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.