.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد :
برخورد قاطع اجرای احکام تعزیرات حکومتی با متخلفین

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد قاطع اجرای احکام تعزیرات حکومتی ساری با متخلفین خبر داد و گفت : یکی از رسالت های ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری به تخلفات صنوف و اجرای فوری احکام صادره می باشد تا جنبه بازدارندگی مجازات ها اثربخش باشد.

عباسی افزود : مجازات های احصاء شده در قوانین تعزیرات حکومتی جزای نقدی و غیر نقدی می باشد که غیر نقدی آن شامل نصب پارچه به عنوان متخلف ، قطع خدمات دولتی ، پلمپ واحد متخلف ، لغو پروانه کسب و نشر در جراید به عنوان متخلف را می توان برشمرد.

وی خاطر نشان کرد : در این راستا تعدادی از صنوف متخلف در شهرستان ساری پس ازاحراز تخلف در شعبه های تعزیرات حکومتی علاوه بر پرداخت جزای نقدی به بخشی از جزای غیر نقدی فوق الاشاره نیزمحکوم شدند.

عباسی تصریح کرد : واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی ساری در جهت برخورد قاطعانه با متخلفین حکم صادره تعداد 16 واحد متخلف را که به نصب پارچه و پلمپ محکوم شدند را اجرا و با متخلفین بدون اغماض برخورد نمود .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به صنوف بر رعایت مقررات و قوانین صنفی از سوی آنها تاکید کرد و اذعان داشت : صنوف می بایست مقررات و قوانین صنفی را رعایت نماینددر صورتی که تخلفی از سوی هر واحدصنفی سرزند و گزارش شود تعزیرات حکومتی قاطعانه و بدون مصلحت اندیشی با متخلفین برخورد می کند که در اجرای این رسالت مهم مساعدت و یاری مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.