.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجیزگویی سایت جهاد کشاورزی مازندران
افتتاح یک شالیکوبی دربابل با دستان مبارک آقای وزیر!
شمال نیوز : مدیران جهاد کشاورزی استان به جای مجیز گویی باید مشخصا اعلام کنند که در سفر یک روزه وزیر چه پیشنهادی برای برون رفت از بن بست در کشاورزی استان مطرح شده و چه نتایجی حاصل شده است در غیر اینصورت سفر حجتی حاصلی برای مازندران نداشته است ...
افتتاح یک شالیکوبی دربابل با دستان مبارک آقای وزیر!

شمال نیوز: در حالی که کشاورزی مازندران از نابسامانی ها ی مدیریتی رنج می برد و کشاورزان همواره از عدم توجه کافی انتقاد دارند ، سفر وزیر جهاد کشاورزی که با اصرار چند نماینده مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت می توانست بارقه امید را در کشاورزی استان زنده کند اما متاسفانه این سفر نیز به پاره کردن چند ربان و چند بازدید و سخنرانی تشریفاتی خلاصه شد !

سایت رسمی جهاد کشاورزی مازندران در تیتر خبر مربوط به آغاز بکار یک شالیکوبی در بابل عنوان می کند : « کارخانه شالیکوبی .............. به دستان مبارک وزیر جهاد کشاورزی در بابل افتتاح شد »

آنچه که مسلم است اینکه مشکلات کشاورزی و کشاورزان استان اینگونه حل نمی شود و مسئولان جهاد کشاورزی استان باید گزارش دهند چه اقدامات عملی برای رفع مشکلات در حوزه برداشته اند و فارغ از کلی گویی ها مشخصا اعلام نمایند که ره اورد سفر یک روزه محمود حجتی به مازندران چه بوده است ؟

مدیران جهاد کشاورزی استان به جای مجیز گویی باید مشخصا اعلام کنند که در سفر یک روزه وزیر چه پیشنهادی برای برون رفت از بن بست در کشاورزی استان مطرح شده و چه نتایجی حاصل شده است در غیر اینصورت سفر حجتی حاصلی برای مازندران نداشته است .

به نظر می رسد با روی کار آمدن تیم جدید در جهاد کشاورزی استان با مدیریت دلاور حیدرپور عملکرد قابل توجه ای در این بخش مهم و استراتژیک صورت نگرفته و اداره کل عریض و طویل جهاد کشاورزی مازندران گرفتار روزمرگی ها شده باشد .

گفتنی است سفر وزیر کشاورزی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس به مازندران صورت پذیرفت .

« شمال نیوز » بزودی گزارشی از نابسامانی در کشاورزی استان و گلایه کشاورزان از وضعیت موجود و انتقاد کارشناسان را منتشر خواهد کرد .

کاربران ، کشاورزان  و کارشناسان می توانند دیدگاههای خود را در خصوص کشاورزی استان از طریق نظرات این خبر یا از طریق nfo@shomalnews.com يا shomalnews@gmail.com با تحریریه شمال نیوز درمیان بگذارند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جهادی 2 آذر 1393
چرا کج سلیقگی و گاف روابط عمومی سازمان را به همه مجموعه ریط می دهید ؟ من هم به عنوان کارمند جهاد کشاورزی از این گونه خبر رسانی خوشم نیامد . آقای حیدر پور تازه شروع کردند و برنامه های خوبی را دارند . لطفا حمایتش کنید .
سید 2 آذر 1393
مهم اینه که آقای وزیر خوشش بیاد که اومد . الان پرینتش رو به حجتی دادند حسابی از دستان مبارک خودش ذوق زده شد . الانه که بگه اوضاع کشاورزی مازندران گل و بلبل است . حیدر پور هم تا هفت سال دیگه بمونه!!!!!!!!!!!
نا شناس 2 آذر 1393
آقای جهادی
باسلام
امیدوارم که واقعا از نظر منطق و عمل هم جهادی باشی؟!
اولا هر کی در سازمان گاف بدهد مسئولش رئیس سازمان است بویژه که روابط عمومی باشد که تمام اخبار قبل از درج به رویت رئیس سازمان میرسد....
ثانیا حضرتعالی انگار خیلی به شما خوش میگذره، الان بیش از ده ماه است که ایشان تشریف آوردند و هیچ بارقه ای از امید در بین کارشناسان و خصوصا کشاورزان از عملکرد این آقا دیده نشده است.....
ثالثا آیا جنابعالی میتوانید حداقل چند برنامه محوری ایشان برای برون رفت بخش کشاورزی از این مسائلی که کشاورزان درگیرش هستند را بفرمایید ...
رابعا کمی انصاف داشته باشید، با ورود ایشان چه تغییری در استراتژی سازمان بوجود آمد، چند مدیر شهرستان عوض شدند؟ ایشان حتی نتوانست معاونین خودش را با اختیار خودش انتخاب کند؟!! حتی نتوانستند علی رغم شعارهایی که دادند بخشی از معاونین و مدیرانی که برای تعویضشان گارد گرفته بودند و آنها را منتسب به جریان احمدی نژاد میدانستند و رخوت و سستی سازمان را به آن ها نسبت میدادند تعویض کنند؟!!!!!!
راستی بفرمایید ایشان جزء به حفظ خود تا زمان بازنشستگی کار دیگری انجام دادند؟ آیا ایشان اختیاری از خود برای مدیریت این بخش مهم دارند یا از ..............؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 2 آذر 1393
آقای ناشناس اگر آقای مهندس حیدر پور به شما پست مدیریتی می داد همین طور صحبت می کردی خواهشا یک ذره انصاف داشته باش واز مرگ وآخرت بترس آقای مهندس حیدر پور فردی متخصص ودر رده بالای مدیران کشور و وزارت جهاد کشاورزی بوده است لطف کردند برای ساماندهی بخش کشاورزی به مازندران تشریف آوردند تا ان شاالله سروسامانی به وضعیت کشاورزی استان بدهند ملاک آقای مهندس حیدر پور تعهد وتخصص می باشد وقطعا افرلدی که ایشان تشخیص دهند به کار گرفته می شوند بجای تخریب کاری را که عهدار شده ای درست انجام بده الله اعلم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 آذر 1393
از طلا گشتن پشیمان شدیم ایشان لطف فرمایند .....
به نظرم ایشان هیچ برنامه ای برای توسعه کشاورزی ندارند و فقط دارن گذران امور میکنند و یک مدیرکل ساده در وزارتخانه بودند که حالا شما اینجوری ازشون میگید دارن لطف میکنن. چه تغییری ایجاد کردن در کشاورزی استان؟
دلسوز نظام 2 آذر 1393
وقتی مسئولیت ها به افراد نالایق برسد نتیجه جز این نمی شود.
حق افرادی نظیر مهندس سیدمحسن موسوی و یا امثالهم بوده که به عنوان رییس سازمان انتخاب شود نه این آقا
البته هنوز هم دیر نشده، ضرب المثلی داریم که می گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری نفع است.
نا شناس 2 آذر 1393
آقایی که خود تو جهادی معرفی کردی؟ با سلام آیینه چو نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست؟!! بجای اینکه حاشا نمائید، لطفا به سئوالات پاسخ بدهید، ظاهرا شما در سیستم پستی از این آقا گرفتی و یا از بستگانش هستی که این جوری مینویسی و دیگران را متهم میکنی؟! و الا در داخل سیستم اگه یک بیطرف سر بزنه میفهمه چه خبره؟ لطفا چند تا از برنامه های مهمش را بفرمایید؟ آیا در خصوص انتصابات آنگونه که گفتم عمل نشد؟ آیا برنامه ریزی کشاورزی رو باند محفلی بیرونی از جمله آقای ..........و ... انجام نمیدهند؟ لطفا شما انصاف داشته باشید؟
احمد از جویبار 2 آذر 1393
جدا فکر میکنید اقای حیدر پور میتونه در کشاورزی مازندران تحول ایجاد کنه ایشون حتی نتونست معاون مالی رو خودش انتخاب کنه که فلان نماینده قایمشهر براش انتخاب کرد حال اینکه ایشون بتونه در کشاورزی مازندران تحل ایجاد کنه زهی خیال باطل..........
مهدی املی 1 آذر 1393
کشاورزی مونده که وزیر یا مدیر کشاورزی نیاز داشته باشیم

کارخانه سیمان شن ماسه افتتاح کنن ویلاسازی معطل نشه
نا شناس 1 آذر 1393
یعنی یه وزیر با این یال و کوپال اومد مازندران رفت بابل یه "شالیکوبی" افتتاح کرد؟؟؟ چه درد آور شده حکایت این روز های ما.. دستان مبارک رو دریاب بابا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.686 seconds.