.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد :
مازندران ‌تامین کننده گوشت سفید قزاقستان
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تولیدکنندگان گوشت سفید در مازندران آمادگی دارند تا بخشی از نیازمندی‌های قزاقستان به گوشت مرغ را تامین کنند.

شمال نیوز: غلامرضا عشریه عصر امروز در دیدار با سفیر قزاقستان در محل اتاق بازرگانی مازندران با استقبال از گسترش مناسبات بین تجار و بازرگانان مازندران و کشور قزاقستان اظهار داشت: مازندران قابلیت‌های متعدد اقتصادی دارد.

وی تصریح کرد: مازندران در زمینه تولید مواد غذایی و میوه می‌تواند بخشی از نیازمندی‌های این کشور را تامین کند به شرطی که زمینه تسهیل تبادل کالا فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار حضور مسئولان و تاجران قزاقستان در مازندران در اوایل آذر ماه شد و گفت: دیدار مسئولان قزاقستان با حضور تجار و فعالان اتاق بازرگانی انجام شود.

این مسئول با اشاره به توانمندی مازندران در زمینه تولید مرغ خواستار بازدید سفیر و تجار قزاقستان از کشتارگاه‌های فعال استان مازندران شد و اظهار داشت: مازندران زمینه مناسبی برای توسعه مناسبات بین دو کشور است و برای توسعه مناسبات با برنامه‌ریزی مناسب حرکت کنیم.

جواد عیسی‌نیا خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات توسعه دو جانبه در یک برنامه زمانبندی شده مورد بررسی تا تجار و بازرگانان بتوانند در توسعه مناسبات اثرگذارتر فعالیت کنند./فارس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.