.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منشور انتخاباتی جبهه اعتدال گرایان برای انتخابات مجلس و خبرگان

شمال نیوز: رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان از نهایی شدن منشور انتخاباتی این جبهه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

محسن صفرپور رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص فعالیت‌های تشکل متبوعش درباره انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری اظهار داشت: در حال حاضر منشور انتخاباتی جبهه اعتدال گرایان که در دست تدوین بود، نهایی شده است و در این منشور شاخصه‌های کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است.

وی در ادامه در خصوص نحوه فعالیت این جبهه در انتخابات آتی گفت: جبهه اعتدال گرایان سعی می‌کند از نمایندگان مجلس و کسانی که در جایگاه‌های اجرایی فعالیت دارند، برای انتخابات آتی استفاده کند و شاید به صورت ائتلافی و شاید به صورت مستقل در انتخابات عمل کنیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به زمان تأسیس این جبهه ادامه داد: جبهه اعتدال گرایان از سال 1382 تشکیل شد و در حال حاضر 30 تا 40 حزب در این جبهه عضویت دارند؛ البته در گذشته آقای محمد باقر نوبخت در جبهه اعتدال گرایان حضور داشت ولی هم‌اکنون به دلیل مشغله کاری در این جبهه حضور ندارد.

صفرپور افزود: جبهه اعتدال گرایان در دوره انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه دولت در کابینه خود نیاز به تغییر و تحولات دارد، گفت: با توجه به اینکه دولت یازدهم در ابتدای کار قرار داشت، تغییر و تحولات اولیه به صورت کارشناسی نبوده است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان در پاسخ به این پرسش که شما به افراط در دولت اعتقاد دارید؟ افزود: بله. به طور مثال من به وزارت کشور انتقاد جدی دارم چراکه برخی از استانداران شاخصه‌های لازم برای تصدی پست‌ها را ندارند.

صفرپور در پاسخ به این پرسش که فتنه باید خط قرمز دولت باشد؟ گفت: بله؛ البته در این پروسه خط باریکی برای ترسیم خط قرمز وجود دارد و فاصله نزدیک است.

وی با تأکید براینکه افرادی که خطوط ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری را رعایت نکردند نباید در دولت مسئولیت داشته باشند، گفت: دولت یازدهم خطوط قرمز را رعایت کرده است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان با انتقاد از عدم انتصاب معاونت سیاسی وزارت کشور یادآور شد: چند ماه است که وزارت کشور معاون سیاسی ندارد. معاون سیاسی جایگاه مهمی است و مسئولیت هماهنگی با استانداران و فرمانداران را برعهده دارد لذا باید هر چه سریعتر انتصاب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.