.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذوق‌زدگی سرمایه‌گذاران کویتی از دیدن پارک جنگلی نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه پارک جنگلی نور بزرگ‌ترین ظرفیت سرمایه‌گذاری این شهر است، گفت: این هیئت از ظرفیت موجود در پارک جنگلی نور ذوق‌زده شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالوحید  فیاضی شامگاه گذشته در نشست صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر نور بیان داشت: پارک جنگلی نور شهرت جهانی دارد تا جایی که هرجا سخن از این پارک به میان می‌آید، به عنوان ظرفیت بسیار بزرگ سرمایه‌گذاری مطرح است.

وی اظهار داشت: در حالی که بسیاری از پارک‌های جنگلی حتی در شهرستان‌های همجوار حدود 20 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، پارک جنگلی نور با وصل بودن به شهر یک فرصت و ظرفیت سرمایه‌گذاری بزرگ برای شهر نور است و باید با یک برنامه‌ریزی درست از این فرصت بهره کافی برد و تا با ارائه خدمات بهتر به مراجعان، درآمدزایی و اشتغالزایی انجام داد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده به ویژه دوره چهارم شورا، این پارک به شهرداری نور واگذار شد و در همین مدت کوتاه تفاوت‌های ایجاد شده با زمانی که در اختیار منابع طبیعی بوده به طور کامل محسوس و ملموس است.

این عضو خانه ملت با اشاره به حضور و بازدید هیئت سرمایه‌گذاری کویتی از استان و پارک جنگلی نور تصریح کرد: این هیئت از ظرفیت موجود در پارک جنگلی نور ذوق زده شدند و حتی تصاویری از این پارک را در مجلات خود به چاپ رساندند و برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند.

فیاضی با اشاره به این آمادگی از شورای اسلامی و شهرداری نور خواست تا طرح مدیریتی و سرمایه‌گذاری و فرآیند واگذاری را تعیین و به سرمایه‌گذار ارائه دهند.

وی همچنین خواستار نشست با سرمایه‌گذار یا نماینده تام الاختیار وی و نیز جلسات مشترک با منابع طبیعی و ارائه طرح با شرح خدمات به سرمایه‌گذار شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.643 seconds.