.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی: رسول خادم را به عنوان چهره مدیریتی و علمی قبول دارم

 شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، خواستار تقویت بیشتر استان‌های صاحب کشتی کشور شد و گفت: رسول خادم را به عنوان چهره مدیریتی و علمی قبول دارم.

هادی حسینی امروز در گفت‌گو با فارس، با اشاره به برنامه‌های برگزاری جام‌جهانی باشگاه‌های جهان در جویبار، اظهار داشت: سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ تا 30 درصد ورزش ملی هستند.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از 6 ماه قبل برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی در حال برنامه‌ریزی هستیم، افزود: جلسات مختلفی با مسئولان ملی و استانی برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی انجام شده است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که در میزبانی مسابقات جهانی سال 2006 مسئولیت اداره کل تربیت‌بدنی مازندران و مسئول برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت به استفاده از تجربیات برگزاری مسابقات جهانی در سال 2006 در مسابقات باشگاه‌های جهان در جویبار اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای موفق میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در حال انجام است.

حسینی به وضعیت باشگاه نساجی اشاره کرد و با بیان اینکه بازگشت پرهام به این باشگاه سبب شده است که شاهد روز‌های خوش برای این تیم باشیم، خاطرنشان کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای همکاری با مدیر‌عامل باشگاه نساجی برای ساخت استادیوم و مجموعه ورزشی و رفاهی مناسب و آبرومند در حال انجام است.

این مسئول به وضعیت فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: رسول خادم را به عنوان چهره فنی و مدیریتی و علمی قبول دارم و شیوه مدیریتی وی شیوه‌ای خاص برای مدیریت همه‌جانبه کشتی کشور است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره هم‌زمانی مدیریت بر فدراسیون و مربیگری تیم ملی کشتی رسول خادم، گفت: تقسیم کار و استفاده از توان دیگران را بر فعالیت فردی ترجیح می‌دهم و مدیری را که فعالیت‌ها را تقسیم کند موفق‌تر است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقسیم کار در قرآن و شیوه‌های علمی مورد تاکید قرار گرفته است، بیان کرد: توفیقات خوبی را در کشتی به دست آوردیم و با استفاده بهینه از توانمندی‌ها باید به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، خواستار تقویت بیشتر استان‌های صاحب کشتی کشور شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 آبان 1393
فکر کنم یا از این طریق می خواد یه بودجه بگیره برای کشتی جام جهانی تو جویبار یا اون تو جام جهانی از حسینی تعریف کنه یا اقلام ورزشی می خواد یا زمان انتخابات حمایت از خادم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.