.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستازاده گمنام مازندران سردار شهید نام آور جبهه های جنگ شد
 روستازاده گمنام مازندران سردار شهید نام آور جبهه های جنگ شد

 شمال نیوز: 'حسین بهرامی' روستازاده ناشناس و غریب 'ولشکلا ' شهرستان ساری که به پاس رشادت و ارائه طرح های نظامی به سردار نام آور در جبهه های جنگ مطرح شد.

 ' حسین بهرامی ' دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد در بحبوهه جنگ تحمیلی ، حفظ نظام جمهوری اسلامی و مملکتش را به کرسی درس و کلاس دانشگاه ترجیح داد و این بار وارد میدان دیگری از کارزار شد که نامش با حضور در این کارزار برای همیشه ماندگار شد .

با آغاز جنگ تحمیلی و حس حفاظت از کشور اوایل مهرماه سال 1359 شهید بهرامی که عضو گروه حفاظت از بیت رهبری بود را به سوی میادین جنگی راهی کرد و آنچنان در میان اهالی قدیمی و ریشه دار مسجد جزایری اهواز جا گرفت که اگر کسی او را نمی شناخت تردیدی در غیر بومی او نمی کرد .

هرچند مکث حسین در اهواز کوتاه بود. او از بدو ورودش به جبهه خرمشهر و در درگیری خانه به خانه دلاوری ها و شجاعت های فوق العاده ای را از خودش به یادگار می گذارد و مجروح هم می شود و تا سقوط و عقب نشینی خرمشهر آنجا می ماند.

شهید غریبه نام آشنایی که رزمندگان پیشرو مشهد ، مدافعان جنوبی، رزمندگان اهوازی، حسین را از مازندرانی ها بیشتر می شناسند زیرا که با رشادتها و ارائه طرح های جنگی ، به سمت فرماندهی گردان رزمی در طرح ' آزادسازی سوسنگرد' منصوب شد.

طرح حفر کانال در نقاطی از سوسنگرد برای محاصره دشمن از ایده های جنگی شهید ' حسین بهرامی ' است که به نام او ثبت شده است.

حسین در جنگیدن چالاک تر بود و آنجا که پای عمل به میان می آید می گویند او آنقدر در عملیات امام مهدی (عج) در سوسنگرد به دشمن نزدیک بود که در لابلای تانک ها به شهادت رسید.

برادر شهید'حسین بهرامی ' به خبرنگار ایرنا گفت: حسین باشناخت دشمن زمانه عرصه جهاد علمی را رها کرد و وارد میدان جنگ نظامی شد .

' علی بهرامی ' ادامه داد : با وجود اینکه سه سال از دوارن تحصیل ' حسین' در رشته ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد می گذشت ولی با آگاهی کامل راه خود را انتخاب کرد .

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان علاوه بر تحصیل می بایست نسبت به مسائل پیرامون آگاه و بصیر باشند ، گفت: دانشجویانی همچون ' حسین بهرامی' تحولاتی شگرف در جامعه بوجود آورده اند .

'حسین بهرامی ' 22 اسفند سال 1336 در روستای ولشکلا شهرستان ساری چشم به جهان گشود و او آنقدر در عملیات امام مهدی(عج)به دشمن نزدیک شده بود که در لابه لای تانک ها 31 اردیبهشت ماه سال 1360 بر اثر اصابت خمپاره دشمن به شهادت رسید.

پیکر پاک و مطهر این شهید گرامی چند روز در محراب مسجد جزایری اهواز ماند و پس از انتقال به روستای زادگاهش ولشکلا در گلزار شهدای این روستا آرام گرفت . /250ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسینی 15 آبان 1393
روحش شاد
دکتر تقی زاده 14 آبان 1393
نام و یادشان باعث افتخار تاریخ کهن ما هست
سلمان زارع گلمایی 15 آبان 1393
بهتون بدهکاریم... همین.بدهکار تا ابد
جعفری سورکی 17 آبان 1393
درود و سلام به روح پاک و مطهر شهدای سالهای دفاع مردانه و مخلصانه . بخصوص بقول حاج صادق آهنگران شهید غریب و نام آشنای خوزستان شهید حسین بهرامی یادش گرامی باد . آری حسین آقای بهرامی بچه مخلص و بی ریا و نام آشنای دوران مردانگی مرد بی ادعای صحنه های عشق و حماسه خطوط مقدم جبهه و غریب و ناشناس ویا نا آشنای روستای ولشکلا نه ساری نه بلکه استان مازندران هم که زادگاهش می باشد گمنام و مظلوم بود و بعد از 33 سال از شهادتش هم هنوز غریب و ناشناس و اهالی قلم و رسانه و مطبوعات نتوانستند آنگونه که بود معرفی کنند . آری باید از زبان نام آشنای خوزستان که از ما بهتر می شناختندگفت آن هم چه کسی بهتر از بلبل سالهای ایثار و فداکاری حاج صادق آهنگران : آخه دوستان در اهواز مسجدی است بنام مسجد جزایری . رزمندگان دوران دفاع مقدس خوب این مسجد را می شناسند رزمندگانی که از جبهه به شهر می آمدند در داخل این مسجد همدیگر را پیدا می کردند و ملاقات و دیدار و سپس مجددآ به خطوط مقدم بر می گشتند . بچه های مسجد جزایری اهواز عشق عجیبی به حسین داشتند هم حسین بهرامی وهم حسین علم الهدی که شمع محفل دوستان رزم به شمار می آمدند سردار شهید علم الهدی کشته و مرده حسین بهرامی ولشکلایی ما بوده و یا حاج صادق در جایی دیگر گفته اولین بار از طریق رزمندگان مسجد جزایری با او آشنا شدم و خدا لطف کرد مدت کوتاهی با او محشور بودم متوجه شدم که حسین آقای ولشکلایی به اصطلاح رزمندگان نور بالا می زند و هر رزمنده ای مجذوب صلابت و محبت و فداکاریش در صحنه های حماسه و ایثار می شدند . آهای اهالی ولشکلا حسین بهرامی شما با درخشش و فداکاری در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بخاطر تلاش و خلاقیتش بعنوان سردار دلاور و فرمانده عملیات سوسنگرد انتخاب و برای آزادسازی سوسنگرد رشادت و فداکاری قابل وصفی به یادگار گذاشت که تاریخ نمی تواند آنرا ثبت کند چه بسا من و شمایی که هنوز نمی توانیم آنرا درک کنیم . و سرانجام بعد از چند عملیات موفق بالاخره در تاریخ یاد شده یعنی 31 / 2 / 1360 روح عرشی وپاکش آسمانی و جسم خسته و نازنینش بعنوان اولین شهید ولشکلا در خاک پاک زادگاهش آرام گرفت ....و.... سلام ودرود خالصانه برآنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم . قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم . به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و هزاران سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند . {روحت شاد ای حسین غریب نام آشنا } .
علی جورین سر 18 آبان 1393
عکس این شهید بزرگوار در کنار عکس شهید علم الهدی بر روی دیوار دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد زینت بخش دانشگاه فردوسی مشهد است
قنبری نودهی.نکا 20 آبان 1393
تلاش میکنم تا زنده ام کاری کنم که قیامت شرمنده شهدا نباشم.
پاسخ ها به این نظر
همشهری 16 دي 1393
انشاءالله.. كه همه ما در اين كار پيگيـــــــــر، وموفق باشيم.
جعفری از ساری 20 آبان 1393
درود خدا بر شهیدان گمنام . آری جناب سرهنگ علی آقا بهرامی . سردار حسین آقا بهرامی گمنام و ناشناس نه تنها زادگاهش ولشکلا بلکه ناآشنا ساری و در کل استانمان هنوز بعد از 33 سال از شهادتش ناشناخته و آنطور می بایست معرفی نشد . ای قلم بدستان و قلم زنان رسانه و مطبوعات کجایید لااقل پیام رسان سرداران از کاروان جا مانده سالهای عشق و ایثار سالهای مردانگی مردان مرد بی ادعا که در دوران مظلومیت امام و انقلاب تا آخر پای حرف امام فرزانه مان ایستادند بخصوص از خوزستانی های با غیرت که حسین گمنام و ناشناس ولشکلا را لقب شهید غریب نام آشنا یا آشنای غریب مسجد جزایری اهواز معرفی کردند می توانید فداکاری و ایثارگری هایش را به جامعه و به نسل جدید معرفی نمایید . بنده می توانم از زبان بلبل سالهای دفاع مقدس حاج صادق آهنگران بگویم که بچه های مسجد جزایری اهواز عشق عجیبی به حسین داشتند آن روزها بچه های خوزستانی و غیر خوزستانی وقتی از خطوط مقدم جبهه برمی گشتند در مسجد جزایری همدیگر را ملاقات و دیدار می کردند درست بعد از 25 روز از شروع جنگ نگذشته بود که حسین بهرامی ما با سردار حسین علم الهدی آشنا و هم رزم و نقشه های عملیات را طراحی می کردند . حاج صادق می گوید سردار علم الهدی کشته و مرده ی حسین ولشکلایی ما بوده است و در ادامه می گوید خدا لطف کرد مدت کوتاهی با او محشور بودم در بر خورد اول دیدم به اصطلاح رزمندگان نور بالا می زد با وقار و سنگین و با صلابت او را دیدم مرا مجذوبش کرد . و.... و... آری سردار بهرامی بعد از حضور در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بخاطر تلاش و پشتکار و خلاقیتش بعنوان فرمانده عملیات سوسنگرد انتخاب و برای آزادسازی سوسنگرد ایثار و فداکاری قابل وصفی به یادگار گذاشت و بعد از چند عملیات موفق بالاخره در تاریخ 31 / 2/ 1360 روح عرشی و پاکش آسمانی و جسم خسته و نازنینش بعنوان اولین شهید ولشکلا در خاک زادگاهش آرام گرفت . آهای مردم دوست داشتنی ولشکلا بچه های حزب الهی مشهد و رزمندگان و پاسداران اهواز و خوزستان حسین بهرامی را از مازندرانی ها بهتر و بیشتر می شناسند تا جایی که شهر سوسنگرد را بخاطر دلاوری ها و رشادتهایش شهر حسین می دانند آری درست گفتند : حسین شهید غریب نام آشنا : نام و یادش گرامیباد .. سلام برآنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و هزاران سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند . روح عرشی اش انشاءالله شاد ...
نا شناس 21 آبان 1393
روحش شاد راهش پر رهرو باد
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گرمرد رهی بیا زمردن مهراس
مردار بود هر آنکه اورا نکشند
اکبر پیش بین 26 آبان 1393
با سلام بر شما و یاران شهدا
وقتی استارت مستند شیدای غریب را می زدیم با دیدن یک عکس عاشق وشیفته این شهید شدم دیگر برایم هیچ چیز مهم نبود نمی دان حسین جان چه ارتباطی با امام رضا ع داشت که استارت تولید مستند شیدای غریب شب شهادت امام رضا ع زده شد در ولشکلا زادگاه سردار ...نمی خواهم بگویم زمان تصویر برداری بر سرمزار حسین جان در حضور وجلوی چشم ان 10-15نفر چگونه کبوتر دلربایی کرد ...نمی خواهم بگویم در اهواز حسین جان چطور کمکمان کرد ...نمی خواهم بگویم ..در سوسنگرد چه معجزه ای نشانمان داد...می گویم دوستان عزیزان بقول سردار عزیز جعفری سردار غلامپور شهید بهرامی ما حسین جان ما باکری مازندران است زین الدین مازندران است اما چقدر ما شرمنده حسین جان هستیم دوستان مستند شیدای غریب را ببینید اگر ندارید بفرمایید من تقدیم کنم گوشه ای گوشه ای نوکری برای حسین جان افتخار بزرگ بود برای من .
درود خدا بر شما ودوستان سایت وزین شمال نیوز
محمد رضا نیکخواه 26 آبان 1393
ایشان بچه محل خانم بنده هستند ومادر خانم بنده جز پاکی وخوبی وسالم بودن ومرد بودن ایشان چیزی نمیگه.روستای ولشکلای ساری روستای شهید پرور وافراد مومن وبا تقوای زیاد داره.ضمنن نام ایشان در سوسنگرد نیز به گوش میخوره وحتی صحبت ترور ایشان در زمان جنگ توسط نیروهای بعثی بود.از اداره کل نشر دفاع مقدس استان سردار ملکی تقاضا دارم این شهید گمنام خطه ساری سردار حسین بهرامی را بیشتر به مردم بشناسونه ونام وعکسایشان در ورودی شرقی ساری ابتدای پل تجن نیز به زیبایی شهر عزت دو چندان داده است
محمود 26 آبان 1393
لطفاً مستند را دردسترس قرار دهید تا ما بتوانیم آنرا ببینیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 اسفند 1393
تشریف ببرید به آدرس جنب پل تجن روستای ولشکلا .....
امیری 27 ارديبهشت 1394
مرد مومن بنده آقای نیکخواه رو میشناسم . ایشان از مداحان سرشناس و شناخته شده در ساری است و نیاز به مدارک نداره
علی احمدی 3 آذر 1393
گرچه در این دنیا شاید نام آشنا نباشد بی شک نزد معبودش سربلند و آشناست او در نا آشنایی خود آشناست
احمدی قادی 3 آذر 1393
نامت را دوست دارم ای حسین . چون یادآور نام امام مظلوم و شهیدمان می افتیم که غریبانه شید شده است دلم تنگ است .
گمنام 5 آذر 1393
یا حق
*حسین جان برایمان دعا کن از آن بالاها*
به گفته جناب جعفری اهالی جنوب بیشتر ایشان را می شناسند تا ما مازندرانی ها.
جالبه که از دوستان مطلع شدم تعداد یادواره شهداهایی که در جنوب برای ایشان می گیرند خیلی بیشتر از استان ماست!!!
مرتضوي 6 آذر 1393
روحش شاد.وقتي اسم اين شهيدان عزيز مياد،ازاينکه در اين روستا به دنيا اومدم حس غرور و افتخار بهم دست ميده.اميدوارم شرمنده اين عزيزان نشيم
ر- مظلومی 8 آذر 1393
درود بر همه شهدا وشهید بهرامی
نا شناس 9 آذر 1393
روح شهدا شاد یادشان گرامی باد... ما شرمنده شهدا هستیم...
مهاجر 16 آذر 1393
روحش شاد و یادش گرامی باد.
عبداللهی 16 آذر 1393
سلام برشهیدان سلام برشهیدان بخون غلطیده در سوسنگرد ودهلاویه و... سلام بر سردار حسین بهرامی یادم نمی رود وقتی در عید سال 61 که باتفاق امام جمعه محترم کیاسر مرحوم حاج اقای مهدوی قبل از عملیات فتح المبین به سوسنگرد رفته بودیم نام زیبای حسین عزیز ما زینت بخش شهر سوسنگرد بود ولی نه تنها این سردار عزیز بلکه بزرگان زیادی از شهدای شهر مون اعم از شهید بزرگوار قاسمی عزیز شهید 7تیر وسرداران عزیز مانند شهید تورانی که در ابتدای انقلاب بانفوذ در بین نیروهای ضدانقلاب مسلح خدمات زیادی به انقلاب کرده وانقدر نقشش را زیبا ایفاء کرد ه بود که حتی بچه های سپاه وحتی خانمش فکر می کرد که ایشان منافق است وایشان را در جمع خود راه نمی دادند وظلومانه در جنگل امل شهید شد وسرداران دیگر وزنده انان سردار سرافراز کمیل عزیز چقدر ما از انان یاداوری وتقدیر وتشکر کرده ایم وچقدر توانستیم این چهر ه های ارزشمند وماندگار را به نسل جدید معرفی نماییم یادگار 8سال دفاع مقدس سیدعلی عبداللهی
حسيني كردخيلي از ساري 19 آذر 1393
سلام خدا بر شهيدبهرامي و همه سرداران وشهدا منطقه شمال پل تجن وشهداي شهرمون(شهيد علمدار-دوامي-مهردادبابائي و...)واستان مازندران وكشورعزيزمون ايران اسلامي. ازجووني شيفته ومجذوب شهيدبهرامي شدم نميدونم چرا ولي كسي كه محبوب خداباشه ناخوداگاه توقلب آدما جاميگيره.درآخرجمله شهيد آويني درموردشهيدحسين بهرامي وشهداي سوسنگرد:هرشهيدكربلائي داردكه وقتي پاي درآن ميگذاردجاذبه خاك درهم ميشكندومعبري ازنوربه آسمان گشوده ميشودواين قطعه ازكره خاكي(سوسنگرد)كربلاي شهيد حسين بهرامي است. شادي روح شهدا صلوات
شبي با خاطرات 23 آذر 1393
روحش با اقا امام حسين محشور شود .
روايتي از سردار پاسدار جعفر ضابطي شهيد بهرامي مردي نترس و خط شكن در عرصه دفاع از مهين بودند.
رمضان پور 7 دي 1393
باعث افتخار اهالی روستای ولشکلا است با تقدیم 9 شهید گرانقدر دیگر . ولی حیف از دست دادن این انسانهای شریف که چه عایدمان شد؟
قادیکلا 11 دي 1393
بعد از روستای ولشکلا روستای قادیکلا زادگاه جانباز شهید عزیزاله بسطامی می باشد. ایشان هم مثل شهید بهرامی گمنام و مظلوم بودن. روحشان شاد
جعفریان 12 دي 1393
مازندران وگیلان به دریادلان و قهرمانان و سرداران خود می بالد.
شهدا یادتان در دلها جاودان و پاینده
نا شناس 14 دي 1393
سلام...حسین بهرامی را همه ارج می نهیم.چرا که مرد عمل بود.مرد عمل به قرآن و اهل بیت...به جای حرفهای احساسی بیایید مثل او مرد خدا باشید...
نا شناس 13 دي 1393
شهید بهرامی،برادری به نام علی نداره.ایشان 2 برادر به نامهای حسن و محمدرضا داره. شهید بهرامی گمنام بودن چون خودش این طور میخواست...
مجتبی حسین نژاد 18 دي 1393
باعث افتخار است که نام اتاق محل کارم را به نام این شهید مزین نموده ام. از رشادت و مردانگی این شهید بزرگوار هرچه بگوییم کم است
صالح آسمانی 20 دي 1393
درودبردکترخاکی فرممانده رشیدگردان یارسول لشگرویژه25کربلا
معلم دانشگاه 2 بهمن 1393
یاد ونامشان گرامی باد,شایسته است در تمام دروازه های ورودی ساری تصویر این سردار دلاورنصب گردد,"به ساری شهر سردارشهید حسین بهرامی خوش امدید"
shaban 2 اسفند 1393
سلام بردلاور مردانی همچون شهید حسین بهرامی ها. که اگه اونا نبودند ما ها الان با امنیت خاطر زندگی نمی کردیم روحشان شاد و راهشان پررهرو باد. ضمن تشکر از حرکت خوب پایگاه شمال نیوز یک گلایه از صدا و سیما و رسانه ها ی استان مازندران دارم و آن اینکه که دیگران باید شهدای خطه ما را زودتر از ما بشناسند و واسه شان مراسم بگیرند و بعد ما بفهمیم از دیار ما بودند واقعا جای تاسفه!!
مجيد طاهري 3 فروردين 1394
سلام بر تمامي شهداي عزيز
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
یادهمه شهدای گرانقدر8سالدفاع مقدس
ازجمله اسیرشهیدکربلایی نادرحسینی بابلکنار راگرامیداریم

روحشان شادوقرین رحمت الهی باد
مارانیزشفاعت کنندانشااللله
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
باسلام .ایا انی شهید بزرگوار برادر نظر علی بهرامی میباشد که در کردستان بشهادت رسید یکی از دوستان شهید از رامسر 09113917948
سيد علي اصغر شفيعي 9 خرداد 1394
سلام
چرابايد حسين بهرامي سرداروامير دلها گمنام باشند ؟
سيري كوتاه درزندگي حسين بهرامي جلوه هاي از تقوي ستيز ورويكرد رفتاري مذهبي بصورت آگاهانه متجلي مي شود
ايشان طراح ومجري ترور وليعهددر قبل از انقلاب بودند
كادرسازي انقلابيون در مشهد وساري بعهده ايشان بود
همه روشنفكران ومتدينين منطقه ازايشان براي مبارزه عليه شاه دستور مي گرفتند
توانايي فكري ومبارزاتي اش سرآمد همه بود
وبعدازانقلاب وآغاز جنگ تحميلي هم از پاي نايستاد ودرجبهه سوسنگرد به عنوان دانشجويان پيرو خط امام به درجه شهادت نايل شدند
معلمی 13 مرداد 1394
سالگرد شهادت جانباز عزیزاله بسطامی را گرامی میداریم. روحش شاد.
فرهاد 4 مهر 1394
شهادت هنر مردان خداست
امری صاحبی 19 مهر 1394
روحش شاد وراهش پررهرو باد
یه دهه شصتی 11 دي 1394
دیدن عکس ایشان در ابتدای پل تجن برام بسیار لذت بخش بود و ملاحت و زیبایی و جذابیتی خاص برایم داشت و دارد
************* ****************
************* عاشق اون نگاهتم روحت شاد :) ****************
************* ****************
محمد ترابی 29 بهمن 1394
شهدا قلب تاریخ انقلاب ایران هستند
سید عباس 2 اسفند 1394
بامولایش امام حسین ع محشور شود .یادش گرامی باد دوست خوب من بود.
محمد کاظم کهنمویی.رامسر 3 اسفند 1394
با سلام .خواستم سوال کنم ایا این شهید بزرگوار برادر نظر علی بهرامی می باشد.چون در سال 63 در کردستان در اطراف سنندج در درگیری با ضد انقلاب بشهادت رسیدن. ما از سال 60 تا 64 در کردستان حضور فعال داشتیم. البته چند بار دیگه هم اعزام شدیم .چون با شهید بزرگوار نظر علی یهرامی و شهدای دیگر .در یکی از پادگانها دورهای چریکی طی نموده و عازم مناطق کردستان شدیم.روح شهدای کردستان هم شاد باد09113917948
بسیج 5 اسفند 1394
افتخار ما است که نام بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری مزین به نام شهید حسین بهرامی می باشد. و چند همایش ملی با حضور همسنگران آن شهید و خانواده های شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار گردید. انشا الله رهرو واقعی شما شهیدان باشیم.
نا شناس 6 اسفند 1394
درود خدا بر روح بزرگ این شهید و اخیرا شهدای مدافع حرم
سیدابراهیم حسینی کردخیلی 26 اسفند 1394
روحش شاد یادش گرامی و پر رهرو باد .
رضا بسطامی 1 مرداد 1395
بیست و سومین سالگرد جانباز اعصاب و روان زنده یاد عزیزالله بسطامی را گرامی میداریم.
متکی 22 شهريور 1395
روحش شاد وراهش پررهرو باد
مهدی اباسلط 30 شهريور 1395
روحش شاد و یادش گرامی باد .
یزدانی 8 مهر 1395
روح همه شهدا علی الخصوص شهید بهرامی عزیز وشهیدان مدافع حرم شاد ویادشان گرامی .
یادگار علی اکبر 20 آبان 1395
سلام و درود بر شهیدان راه حق خیلی از شهدای این مرز و بوم ناشناخته هستند متاسفانه در موضوع شهدا فقط به مقوله شهادتشان پرداخته شده کاش کمی هم به سبک و شیوه زندگی و تربیتی آنها هم پرداخته شود تا شاید عاملی برای بهتر زیستن ما باشد تا سعادت دنیوی و اخروی نصیب ما شود.
طالبی 30 آبان 1395
سلام بر امام حسین. سلام بر همه شهدا
تا زنده ایم وظیفه داریم راه و روش آنها را مسیری برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیریم.یادشان گرامی و روحشان شاد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 مهر 1398
سلام بر شهیدان
اکبر پیش بین 14 آذر 1395
با سلام
وظیفه خود می دانم تشکر کنم
از مدیریت صداوسیمای مرکز مازندران و گروه تامین برنامه شبکه
بخاطر پخش مستند شیدای غریب شهید حسین بهرامی وستاره هولار مستند شهید سید منصور نبوی مسافر شهر غریب شهید مهندس هادی جعفری مدافع حرم .امیدواریم شهدا بر توفیقات این عزیزان بیفزاید
با تشکر اکبر پیش بین نوکر وکارگردان مستند شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم
تقی 7 مرداد 1396
آنان که درراه خدا کشته شده اند مرده مپندارید ... درود خدا بر دلاورمردان و بسیجیان کمنام و سربازان مخلص امام عصرعج ا...
نیکو 16 مرداد 1396
مازندرانی ها هزگز شهید حسین بهرامی را ندیدند
شهید قهرمان بیشتر از شمالی بودن جنوبی بود
برارمان بود
دانشجوی مشهد بود
بهو سروکله اش تو جنگ پیدا شد با بچه های جنوب آنقدر ماند تا شهید شد . آقای صادق آهنگران بعد از 3 سال از جنگ گذشت درگیری آمل در دعای کمیل حقیقت را گفت
اینایی که از کنار حسین شهید بودن خاطره تعریف می کنند جز یکی دو منفر که یکیش طوسی بود بلقیه اصلا حسین ما رو ندیده بودند
سعید - از گردان مسلم 20 خرداد 1397
روحش شاد راهش پر رهرو باد
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گرمرد رهی بیا زمردن مهراس
مردار بود هر آنکه اورا نکشند
باید همیشه یاد، نام و اخلاق شهداء در بین ما زنده و الگو باشد تا به سعادت و کمال برسیم و سایه ولایت امام گونه رهبری را قدر بدانیم. انشائ الله
قادیکلا . ساری 1 مرداد 1397
بیست و پنجمین سالگرد جانباز شهید عزیزاله بسطامی را گرامی میداریم.
سامان از ساری 4 مرداد 1397
روحش شادویادش گرامی باد.
نا شناس 16 شهريور 1397
سلام برشهیدان بخصوص دانشجوی گمنام شهیدحسین بهرامی شهیدمبارز ومکتبی ومسجدی که قبل از انقلاب هم درمسجدجامع شهرساری ودرراهپیماییها علیه رژیم پوشالی شاه حضوری فعال داشته است
شمالی 10 آذر 1397
روحش شاد
آن شهید بزرگوار امشب میزبان مادر مهربانش است.
حميد 19 دي 1397
حسين جان سلام فردا پنجشنبه 1397/10/20چهلمين روز ديدار و همنشيني شما با مادر مهربانت است ما گرفتار و جامانده ايم دست ما را بگير و شفاعت ما را فرداي قيامت بكن هر روز تمثال مباركت را كه در ديوار شهر آذين بسته نگاه مي كنم و به مظلوميتت شما و كليه شهدا و پدر ومادرانت سلام مي دهم براي شادي روحشان صلوات والسلام حميد
نا شناس 23 دي 1397
سلام به شمال نيوز بمناسبت چهلمين روز رحلت مادر شهيد بهرامي همين شهيدي كه شما با افتخار روي صفحه شمال نيوز عكسش زديد و داريد بهره برداري مي كنيد پيام فرستادم قابل چاپ نبود ؟
دانشجو 27 ارديبهشت 1398
باسلام.درود خدا بر این شهید بزرگوار. اولین بار عکس این شهید را پشت در اتاق بسیج دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد دیدم و شیفته شان شدم و وصیت نامه شان را خواندم و اشک ریختم . این شهید خیلی مقام دارند در پیشگاه خدا...
سیدعلیرضاحسینی ولشکلایی 7 مهر 1398
زیرچطرشهدادرامانیم
زهرا 10 آذر 1398
یاد همه شهدا گرامی باد.
همچنین شهید بزرگوار بهرامی
فقط میتونم بگم تا ابد مدیون شما هستیم.
تسبیح 18 فروردين 1399
بر آستان جانان گر سر توان نهادن
گلبانگ سر بلندی بر آسمان توان زد.
شادی روح شهیدبهرامی و همه شهدا صلوات.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.365 seconds.