.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات هاشمی درباره هدایای روحانی

 شمال نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره حراج هدایای رئیس‌جمهور جهت بهره گیری و هزینه کردن برای مسکن مددجویان توضیح داد.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور برای حراج هدایای روسای جمهور از جمله در دولت یازدهم برای بهره گیری جهت صرف آن در مسکن مددجویان که در دوره‌های گذشته نیز صورت پذیرفته است، اظهار داشت: هنوز برنامه ریزی نکردیم ولی آقای رئیس جمهور توجه خاصی به مفهوم بهزیستی دارند، و توجهات وی نیز مبتنی بر رویکرد و شعارهای دوران انتخاباتی‌شان است.

وی ادامه داد: (دولت یازدهم) دولتی است که مبانی اجتماعی‌اش را قوی دیده است، لذا خیلی از فعالیت‌ها و آرمان‌های اجتماعی را در سازمان بهزیستی جستجو می‌کند از این نظر خوب است لذا این حضورشان (رئیس جمهور) در طول یکسال اخیر بیش از ۷ بار (در سازمان بهزیستی) بود و بیش از ۳۰ بار نیز وزرای مختلف کابینه در بهزیستی حضور یافتند.

هاشمی تصریح کرد: لذا یک ظرفیت و فرصت بسیار مناسبی برای بهزیستی ایجاد شده است که بتوانیم یک روش جدید خدمات بهزیستی را تعریف کنیم و برای این اتفاق بزرگ یک سند تعالی سازمانی بهزیستی تعریف کنیم که فراتر از برنامه‌های راهبردی است زیرا برنامه‌های راهبردی‌مان اواخر سال ۹۲ طراحی و نوشته شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بنابراین براساس نگاه اجتماعی دولتمردان و همچنین، بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط رهبر معظم انقلاب به این رسیدیم که یک سند تعالی منطبق با سیاست‌های کلان و ‌منبعث با شعارها و راهبردهای دولت تولید کنیم، این سند می‌تواند با عنوان یک سند جامع و یک سند بالادستی برای ۵ سال آینده بهزیستی راهگشا باشد و رفتارهای توسعه ای سازمان را براساس آن پیگیری کنیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.